Khemmarat Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 Vilken lösning? Glimten skrev löning inte lösning Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 UT kanske he he Hehe humor på högsta eller lägsta nivå. Så där tvetydigt Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 Synd på det vita Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 Hehe humor på högsta eller lägsta nivå. Så där tvetydigt Enis Lägsta! Den mannen fattar inte högre humor.(Plump och dum som vanligt) Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 (ändrad) Lägsta! Den mannen fattar inte högre humor.(Plump och dum som vanligt) Mvh Amja Varit och luktat på kapsylen igen :D:D Ändrades Augusti 23, 2014 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Här är mina tjejer, bilderna tagna idag Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jordvarme Inlagd Augusti 24, 2014 Dela Inlagd Augusti 24, 2014 Det är inte bara HappyHarry här, det verkar vara HappyFamily Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Augusti 24, 2014 Dela Inlagd Augusti 24, 2014 Det är inte bara HappyHarry här, det verkar vara HappyFamily Tack, det kanske smittat av sig efter 10 år tillsammans. Ha Ha Det är sällan (om någonsin) jag lyckas fånga min fru på bild då hon spontanskrattar, utan tvärtom så brukar hon se "allvarlig" ut när jag viftar med kameran, men igår lyckades jag, hon skrattade åt något dottern sa och jag hade kameran framme. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 24, 2014 Dela Inlagd Augusti 24, 2014 Im the boss now, fock of! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Augusti 25, 2014 Dela Inlagd Augusti 25, 2014 (ändrad) En paus under gårdagens promenad Ändrades Augusti 25, 2014 av glimten66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 25, 2014 Dela Inlagd Augusti 25, 2014 Nu får ja utlösning.....hahahahahahaha Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 25, 2014 Dela Inlagd Augusti 25, 2014 - Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 25, 2014 Dela Inlagd Augusti 25, 2014 - Är det samedemokrater från Banarnes parti PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Augusti 25, 2014 Dela Inlagd Augusti 25, 2014 Min Toei äter farangslafs hemma i Bangkok. Var nog ingen favorit frukost men kyckling och omelett gick ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 25, 2014 Dela Inlagd Augusti 25, 2014 Min Toei äter farangslafs hemma i Bangkok. Var nog ingen favorit frukost men kyckling och omelett gick ner. Toei.jpg Jag tycker mig se vita bönor och det är ju inte så illa men det är ju klart att bruna bönor är ju bättre, tvåbenta alltså BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Munktös. Äntligen i dag övervann jag min blygsel och frågade munktjejen om jag kunde få ta en bild och lägga ut på internet. Hon brukar bjuda mig på smakprov när jag går förbi men i dag blev det till att öppna lädret och köpa en påse munkar, fantastiskt goda. Och lika bra att bifoga en bild av hennes "sami" så ingen får för sig något. Munkmäster är tysk för övrigt. Tysken påstod att affärerna gick bra, men jag har dom gånger jag passerat aldrig sett en enda kund. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Jippie! Nu har jag och frugan blivit farföräldrar till dagens tjej!! Föddes 06.00 på Nong Khais sjukhus 27 aug. 2900 g frisk och kry! Tyvärr inga foton ännu. ps. jag blev plastfarfar ds. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Grattis DW! // mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Grattis och tösen kom väl med storken. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 En trött Khan....... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Jippie! Nu har jag och frugan blivit farföräldrar till dagens tjej!! Föddes 06.00 på Nong Khais sjukhus 27 aug. 2900 g frisk och kry! Tyvärr inga foton ännu. ps. jag blev plastfarfar ds. Grattis till dig och familjen Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Undrar hur det går för Lady Gaga som är ute och paddlar kanot i tre dagar TRE dagar utan MOBILTELEFON Hon behöver nog gå i terapi när hon kommer hem i morgon “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Frugans syster 61 år ska gifta sig for 3;dje gången, sinsod 10 000 Baht, snacka om lättlurade gubbar i Isaan. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 skön blick, vad tänker hon? "Är det inte Fingal Olsson som sitter därborta?" mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 skön blick, vad tänker hon? "Är det inte Fingal Olsson som sitter därborta?" C360_2014-08-26-16-32-59-249.jpg Fan också. kommer inte ragson´s kärring där borta. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu