måne Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 Det tar på Khan nu med, har börjat prata om att jobba nån annan stans tills tiderna blir bättre. Svårt detta men hon säger kan vänta ett tag till.ho är för gooooo.. Och var ska Mr Ling hålla hus under tiden? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 Och var ska Mr Ling hålla hus under tiden? Förskola kanske......!!!!!!!!!! Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 Dagens tjej Är en Bangkok madamm som snodde mina byxor och stack av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 Jang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 Min nya flickvän. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 Dagens tjej Är en Bangkok madamm som snodde mina byxor och stack av. Tältsemester ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 Min nya flickvän. C360_2014-08-14-19-42-53-196_org.jpg Ny varje vecka ? ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 Shoppingdamerna "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 Shoppingdamerna Nu får du det inte lätt vid hemkomsten. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 Min fru är dagens alla dagar... Lär er det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Efter att ha fått inspiration av en annan MPR medlem hann jag i dag dra från höften så att säga. En tjej med extra allt. Skulle det råka vara någon medlems teerak får ni be någon moderator att ta bort bilden, för tvärtemot mina principer fanns det inte tid att fråga om lov att publicera bilden. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Efter att ha fått inspiration av en annan MPR medlem hann jag i dag dra från höften så att säga. En tjej med extra allt. Skulle det råka vara någon medlems teerak får ni be någon moderator att ta bort bilden, för tvärtemot mina principer fanns det inte tid att fråga om lov att publicera bilden. DSCN3285.JPG Hmmm, det påminner om den madammen som SwedenFarang ville ragga upp åt mig förra våren i Pattaya.. Jag sa nej men han insisterade men min vilja vann till slut som tur var... Tyvärr ligger den bilden på extern hårddisk som jag inte har med mig nu och därför kan jag inte delge er jämförelsen.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Hmmm, det påminner om den madammen som SwedenFarang ville ragga upp åt mig förra våren i Pattaya.. Jag sa nej men han insisterade men min vilja vann till slut som tur var... Tyvärr ligger den bilden på extern hårddisk som jag inte har med mig nu och därför kan jag inte delge er jämförelsen.. Haha tänk att jag förstod att du skulle tända på alla cylindrar igen när du såg den bilden. Lovar att kolla om hon är kvar när jag kommer ner nu, kompis Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Augusti 20, 2014 Dela Inlagd Augusti 20, 2014 Min fru och en syster. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 20, 2014 Dela Inlagd Augusti 20, 2014 Dagens tjej och alla andra dagars tjej för mig är naturligtvis min kära hustru. När vi kommit hem till Pattaya i förmiddags från Sverige fick hon besked att hon måste åka upp till hembyn i Loei där hennes ena syster är allvarligt sjuk och dessutom har nån släkting omkommit i en MC-olycka. Inga som helst klagomål på att det var jobbigt trots att hon hade en biltur på 10-12 timmar framför sig utan hon bara packade en ny väska och nu är hon på väg sen några timmar tillbaka. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 20, 2014 Dela Inlagd Augusti 20, 2014 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Augusti 20, 2014 Dela Inlagd Augusti 20, 2014 . Dagens "tjej"?? Mvh BBJ [emoji1] Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 20, 2014 Dela Inlagd Augusti 20, 2014 Dagens "tjej"?? Mvh BBJ [emoji1] Ja för någon är det dagens tjej!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd Augusti 20, 2014 Dela Inlagd Augusti 20, 2014 Orsaken till att man inte lämnar Chiang Mai för å "bada" på Phuket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd Augusti 20, 2014 Dela Inlagd Augusti 20, 2014 Orsak same same för inte å flyga ned till Phuket å bada på Rawai 5555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Augusti 21, 2014 Dela Inlagd Augusti 21, 2014 Ja för någon är det dagens tjej!!!! "Tänkte inte på det!" Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 Khan var glad idag..undrar varför....... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 Va det löning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 Va det löning Vilken lösning? Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 Vilken lösning? UT kanske he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu