Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej

Nerike

Recommended Posts

Det tar på Khan nu med, har börjat prata om att jobba nån annan stans tills tiderna

blir bättre. Svårt detta men hon säger kan vänta ett tag till.ho är för gooooo..

Och var ska Mr Ling hålla hus under tiden?

Måne

Dela på andra sajter

Dagens tjej

Är en Bangkok madamm som snodde mina byxor och stack av.

Tältsemester ;)

ทีรัก

Dela på andra sajter

Efter att ha fått inspiration av en annan MPR medlem hann jag i dag dra från höften så att säga.

En tjej med extra allt.  Skulle det råka vara någon medlems teerak får ni be någon moderator att

ta bort bilden,  för tvärtemot mina principer fanns det  inte tid att fråga om lov att publicera bilden.

post-3602-0-66252200-1408426208_thumb.jp

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Efter att ha fått inspiration av en annan MPR medlem hann jag i dag dra från höften så att säga.

En tjej med extra allt.  Skulle det råka vara någon medlems teerak får ni be någon moderator att

ta bort bilden,  för tvärtemot mina principer fanns det  inte tid att fråga om lov att publicera bilden.

attachicon.gifDSCN3285.JPG

Hmmm, det påminner om den madammen som SwedenFarang ville ragga upp åt mig förra våren i Pattaya.. :rotfl:  :rotfl:

Jag sa nej men han insisterade men min vilja vann till slut som tur var... :thumbsup:

Tyvärr ligger den bilden på extern hårddisk som jag inte har med mig nu och därför kan jag inte delge er jämförelsen..

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Hmmm, det påminner om den madammen som SwedenFarang ville ragga upp åt mig förra våren i Pattaya.. :rotfl:  :rotfl:

Jag sa nej men han insisterade men min vilja vann till slut som tur var... :thumbsup:

Tyvärr ligger den bilden på extern hårddisk som jag inte har med mig nu och därför kan jag inte delge er jämförelsen..

Haha tänk att jag förstod att du skulle tända på alla cylindrar igen när du såg den bilden. Lovar att kolla om hon är kvar när jag kommer ner nu, kompis :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Dagens tjej och alla andra dagars tjej för mig är naturligtvis min kära hustru.

När vi kommit hem till Pattaya i förmiddags från Sverige fick hon besked att hon måste åka upp till hembyn i Loei där hennes ena syster är allvarligt sjuk och dessutom har nån släkting omkommit i en MC-olycka. Inga som helst klagomål på att det var jobbigt trots att hon hade en biltur på 10-12 timmar framför sig utan hon bara packade en ny väska och nu är hon på väg sen några timmar tillbaka.

post-6184-0-06706300-1408537856.jpg

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Ja för någon är det dagens tjej!!!!

"Tänkte inte på det!" :crazy:

Mvh

BBJ

:y2: 

Nytt år - nya möjligheter!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...