mal03 Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 Helvete vad full jag var i gårkvällen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 I en kajak, jag tycker att tjejen står i en vassrugge. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 ImageUploadedByMaipenrai1402128393.614304.jpg Frugan tar hans om morgonens leverans Enis Latmask! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 Får bli en från Malaysia Airlines, hoppas att hon inte var med olycksplanet... Flög tidigare med Air Malaysia några gånger. Ett toppen bolag! Roligt att få vara ombord när alla är så omtänksamma. ( fast tjejerna har det tydigen inte så kul gentemot sin arbetsgivare) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 Helvete vad full jag var i gårkvällen I fyllan och villan är vem som helst en SKÖNHET! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 Hmmmmmmm......... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 hon är som hon är när hon inte blev som hon skulle...men jag älskar ju henne i alla fall! Hmm. det finns misstänkta likheter med Boss Enis och Boss ellmo63. Är dom syskon??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 hon är som hon är när hon inte blev som hon skulle...men jag älskar ju henne i alla fall! Vem som helst skulle var stolt över en så glad och fin kompis som din fru! Grattis till er båda!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 Dagens tjej, kassörskan på Pattaya City Hospital, hon var väldigt tydlig med att hon gillar faranger för att de är bra på bl.a. huvudräkning. För tydlighetens skull kan jag upplysa att hon har fiend farangset. DSCN3017.JPG 2000 B, Longtime?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 Brahe hus idag på hemväg från Halmstad, fick med både dåtid och nutid på kortet Med vänlig hälsning walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mal03 Inlagd Juli 28, 2014 Dela Inlagd Juli 28, 2014 I fyllan och villan är vem som helst en SKÖNHET! Måste sluta dricka Lao khao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 28, 2014 Dela Inlagd Juli 28, 2014 Vila efter dagens arbete........ Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Juli 29, 2014 Dela Inlagd Juli 29, 2014 T.o.m. med min Thaikvinna tycker det är varmt i vattnet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 29, 2014 Dela Inlagd Juli 29, 2014 Kan och Biby i templet Wat Klong Talong i Pak Chong, för drygt två veckor sedan. De var där på en Vipassana Kammathan-"kurs" 9-13 juli. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 29, 2014 Dela Inlagd Juli 29, 2014 frugan färgar bort de gråa hårstrån som hon säger att jag gett henne! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 29, 2014 Dela Inlagd Juli 29, 2014 frugan färgar bort de gråa hårstrån som hon säger att jag gett henne! och de korta skall plockas bort med pincet för de "kliar" ? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 29, 2014 Dela Inlagd Juli 29, 2014 Tjejen som bor fem våningar nedanför mig. Hon hade ovanligt mycket kläder på sig för att vara så varmt som det är... Men tatueringarna är snygga. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 29, 2014 Dela Inlagd Juli 29, 2014 Kan och Biby i templet Wat Klong Talong i Pak Chong, för drygt två veckor sedan. De var där på en Vipassana Kammathan-"kurs" 9-13 juli. IMG_6133.JPG Aha,gräsänkling vilket bus hittade du på`? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 29, 2014 Dela Inlagd Juli 29, 2014 Aha,gräsänkling vilket bus hittade du på`? Så mycket "bus" blev det väl inte, men jag spenderade en dag i Korat, en dag på en moppeutflykt till Nong Teng, en dag i Surin och en dag i Buriram, där jag bland annat tittade på fotboll. Jag har tidigare lagt upp bilder från dessa dagar i min egen resetråd och även några bilder i denna tråd. Eftersom detta är en bildtråd kommer här ett par överblivna bilder på ett par av tjejerna från BK Battery, som visade upp sig i samband med matchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juli 29, 2014 Dela Inlagd Juli 29, 2014 frugan färgar bort de gråa hårstrån som hon säger att jag gett henne! Faaan vad jad är avunsjuk på er! Borde nästan vara förbjudet att visa upp er kärlek sådär, hehe All lycka till er! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juli 29, 2014 Dela Inlagd Juli 29, 2014 Så mycket "bus" blev det väl inte, men jag spenderade en dag i Korat, en dag på en moppeutflykt till Nong Teng, en dag i Surin och en dag i Buriram, där jag bland annat tittade på fotboll. Jag har tidigare lagt upp bilder från dessa dagar i min egen resetråd och även några bilder i denna tråd. Eftersom detta är en bildtråd kommer här ett par överblivna bilder på ett par av tjejerna från BK Battery, som visade upp sig i samband med matchen. IMG_0320a.jpg IMG_0321a.jpg Ojoj! Nu har du räddat kvällen för Lamai64! Knästrumpor var väl hans stora fetish, haha Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Juli 30, 2014 Dela Inlagd Juli 30, 2014 Livet är en fest, håll med om det folk o fä... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 30, 2014 Dela Inlagd Juli 30, 2014 Kan på ett gym i Surin, förrförra lördagen (19/7). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 30, 2014 Dela Inlagd Juli 30, 2014 Biby och Kan äter "sydmat" strax utanför Krasang, förra tisdagen (22/7). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juli 31, 2014 Dela Inlagd Juli 31, 2014 frugan färgar bort de gråa hårstrån som hon säger att jag gett henne Frugan gör detsamma i tid och otid. "Nu har jag fått gråa hår igen" säger hon, men hur jag än tittar så ser jag dem inte, men färga håret ska hon ändå och som Kenneth säger, "hon vet" medans jag bara säger det jag säger bara för att göra henne glad. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu