svampen Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 (ändrad) GetAttachment (86).jpg Det här min senaste darling syster till min kompis Pa som har hjälpt mig med alla flyttarna och nu har vi kännt varandra så länge .Han försöker läsa vidare till arkitekt här .Han har körkort .Nu läser han på sfi pratar bra svenska.Ja sa till honom börja med spårvägen ((där det kryllar av invandrare läs till buss chafis eller spårvagn sen när du har ett fast jobb så får du egen lägenhet sen kan du fortsätta på distans och fortsätta din arkitekt utbildning. Vi åker till Gambia i början på nov till slutet på mars Klickar det med Ami så Jag har anndra donnor på G om det inte funkar .Men det tror jag de är muslimer och går inte in i nåt om inte kärleken verkar funka Men ff varva ner Kalsongraggare för Ditt eget bästa Mvh Svamp Det finns nåt som Pa visade mig som heter Wahts App som är gratis så där härjar jag och Ami nu skulle det inte funka så har jag en italienska Heter Barbara (hon kan tydligen bara italienska så Translate går på högvarv ) Buona sera Lennart , Men ff varva ner i Kalsongen Mvh Svamp Men ff varva ner i Kalsongen nu Gubbe !! Come stai facendo oggi , spero che tutto sia bene con voi e anche apprezzato il vostro tempo a poche ore fa lavoro spero che questo sarà l'inizio di noi conoscere l'altro e hanno un grande momento e vedere che cosa il vero e futuro onesto terrà per us.I am singolo e non sono mai stato sposato before.I non hanno bambini troppo . Ho avuto una relazione in passato e non è finita bene . Faceva male un sacco di amare qualcuno così tanto e la persona non ti ama indietro . Quando l'amore finisce la vita continua e ciò che non ti uccide ti rende più forte . Devo andare avanti con la vita che è il motivo per cui io sono qui , cercando di trovare qualcuno posso avere un rapporto vero e onesto con . Non voglio uscire con un uomo dalla parte del mondo mio , perché gli uomini oltre qui non si trattano le donne con amore , rispetto e umiltà. Questo è perché le leggi oltre qui non protegge le donne molto. Sono originario di Australia, ma ora vive in Ghana , ho vissuto qui da quando all'età di 13 anni , mi sono trasferito qui a vivere con mia nonna dopo la morte dei miei genitori , ho vissuto qui con lei fin da quando , facendo di lei l' unica famiglia lo so . Ero in Italia solo per le vacanze di Pasqua con mio zio . Avevo tutta la mia formazione a livello terziario sono here.I uno stilista professionista che progetta abbigliamento per uomini e donne . Mi auguro che la distanza tra noi non sarà un problema per noi per arrivare a conoscere ogni cura other.take ed essere buono. Barbara och här har vi italienskan från Milano Hänger ni med era torrbollar Nått nytt GetAttachment (92).jpg en annan darling ja så det är fullt upp [size=4] [/size] [size=4] [/size] [size=4]Men den hetaste har jag inget foto på [/size] [size=4]bara [/size]medlande[size=4] [/size] [size=4]vår inte lägga in bilden då blir [/size]väl[size=4] jag avstäng för [/size]evigt Var skulle du kyssa mig? Jag skulle kyssa hela din kropp, snygging, tills du smälter under min våta tunga. Jag vill veta vart du skulle kyssa mig, bara på en plats på min kropp, för att upphetsa mig. ja sen finns det ju ett ex antal mer MEN NU ÄR DET AMI FRÅN GAMBIA SOM ÄR FÖRSTA TJING PÅ HINGSTEN [size=4] [/size] http://www.maipenrai.se/forum/uploads/emoticons/default_telephone.gif' alt=':tele:'>[size=4] [/size] http://www.maipenrai.se/forum/uploads/emoticons/default_rotfl.gif' alt=':rotfl:'>[size=4] [/size] http://www.maipenrai.se/forum/uploads/emoticons/default_rotfl.gif' alt=':rotfl:'>[size=4] [/size] http://www.maipenrai.se/forum/uploads/emoticons/default_whoco5.gif' alt=':whoco5:'>[size=4] [/size] Ändrades Juni 10, 2014 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 efter målning av diverse naglar varvar frugan ner med lite thaisåpa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Wannabe tjej Oklart vad detta är men den tiggde pengar manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 11, 2014 Dela Inlagd Juni 11, 2014 Då var åttan avklarad och man har ett långt skönt sommarlov framför sig Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 11, 2014 Dela Inlagd Juni 11, 2014 Mitt Hjärtans Kvinna som vakar över sin Bror i Los Saknar Dig!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Fruga gör sig fin på pappas 100 dagar sedan döden! Viktig dag för thai! Saknar gubbfan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Blir på tjejen som jag snart ska åter se igen fan va gött det ska bli. O ni som huserar i Pattaya o brukar att serveras av henne får passa på nu för nästa månad går hon på semester på drygt en månad. Så då blir det någon annan som serverar eran mat o dryck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Tack Khan du är en ängel. Ps. Duschen var fin och man är så ren........ Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 (ändrad) Lägger in en nytagen bild på Frugans systerdotter. En helt underbar person. Söt,trevlig och snäll som få! Ändrades Juni 15, 2014 av thomas001 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maloon Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 Lägger in en nytagen bild på Frugans systerdotter. En helt underbar person. Söt,trevlig och snäll som få! pim.jpg Ibland så önskar man att man var i dom yngre åren igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 Kan och Biby i Gränna, förra helgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 Några bilder till på Kan och Biby i Gränna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 Lägger in en nytagen bild på Frugans systerdotter. En helt underbar person. Söt,trevlig och snäll som få! pim.jpg Hon var mer än söt ! Riktigt vacker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 Biby känner på vattnet i sjön Järnlunden, i Viggeby söder om Linköping, förra helgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 I torsdags var det skolavslutning för Biby. Nu lämnar hon den internationella klass hon gått i och börjar i en svensk fjärdeklass i augusti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 I torsdags var det skolavslutning för Biby. Nu lämnar hon den internationella klass hon gått i och börjar i en svensk fjärdeklass i augusti. IMG_5983.JPG Hur går det för henne med språket? Borde lära sig fort som fanken, vah? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 Hur går det för henne med språket? Borde lära sig fort som fanken, vah? Hej audirs2, Det går ganska bra för Biby, men hon är inte så jättepigg på att läsa böcker, så vi måste pusha henne på den punkten. Hon har nog lärt sig mer svenska på fritids, där hon har haft en hel del svenska kompisar. Det var många barn som ville att Biby skulle rita och måla åt dem, eftersom hon är ganska bra på det. Annars ser hon gärna på barnprogram med svenskt tal på TV (Cartoon Network och sådant) och ser på YouTube och spelar spel på datorn som hon har i sitt rum. Hon pratar ju och förstår ganska bra engelska också. /Mikael Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 Fel tråd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 Nu kommer rätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 Syltkokerskan avsmakar resultatet Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 dottern på ambassaden för att ta kort till passet För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 ImageUploadedByMaipenrai1402842206.123451.jpg Syltkokerskan avsmakar resultatet Enis Hon ser ju jätteglad ut ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 16, 2014 Dela Inlagd Juni 16, 2014 Lillebrors fru. Trevlig och alltid glad Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 16, 2014 Dela Inlagd Juni 16, 2014 Mitt hjärta Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu