Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

broder tuk tuk

Där har jag ju varit redan och träffat två donnor den ena blåste mig pga att jag var på fyllan den ena ville ha nån typ av fabrik .Det  blir det aldrig nån Thaidonna mer

Jag hade ju en som ville jag skulle bli med henne innan Ghana men jag nobbade För helvite det finns ju damer överallt Varför Thailand ? Det landet har sjunk mycket i min värld .Du får vänta till i nov dec januari då ska jag spamma forumet med bilder 

ok det här är en Thai sait men ni är mina vänner och det är här jag brukar spruta ner data skärmen me era inlägg

 

Ja di där thaikvinnorna gillar inte när man tar sig några stänkare men det gör ju inte vissa medlemmar på forumet heller ha ha ha

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bara undrar jag om inte Clion , driver med oss, annars är det något som inte står rätt i skaften.

Men jag har ingen drift som don Juan, trivs med det jag har..

 

  FF

Ändrades av FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Att vara över 60 bast och gått på alla minor som finns och ändå inte tagit ett uns

 

av lärdom till sej. Du är verkligen ett unikt exemplar

Va har åldern för betydelse Nu är du tyken jag vart gift i 17 år sen nio år med den senaste det är bara till å ta fram miniräknaren

så vad är det för ovanligt med det.Sen att jag vart i Thailand sen första gången 87 och härjat har ju inte med det å göra Thaidamerna var ärligare på den tiden som ps

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det låter sunt och bra, för då blir det väl slut med spånken...

Blanda inte in spånken nu .Dum och ärlig så skrev jag ju min story på mpr .Jag vill inte sitta inne med nja det vågar jag inte skriva jag är öppen och ärlig vid mina vänner .problemet har varigt joel när jag känt mig ledsen så har det blivit en tur till Tempo och en 6 pack 3.5 or 

och sen sitta här och bli glad av alla er stollar och komments 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Clirre kan du inte hålla din "darlingar" och svammel i någon av dina vanliga trådar. Rätt trött på att läsa om bonden, hus och annat hit och dit och har ingen lust att ignorera tråden "dagens tjej"

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja,så lång är den inte mest grov,när den syns.Därav frågan om gelen.

Är han dresserad?  :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag bara undrar jag om inte Clion , driver med oss, annars är det något som inte står rätt i skaften.

Men jag har ingen drift som don Juan, trivs med det jag har..

 

  FF

De är ok FF du har inte haft de problemen som jag 

ingen fara

Nu är jag kanske dum och redovisar allt i mitt liv på mpr men jag har ju bara er tror ni att mina ungar 32 28 27 19 bryr sig om sin gamle far nä då de har väl sitt och tyvärr är det vanligt min granne arne och emy från södertälje flyttade hit ner men inte fan komma dom på besök .Det var en jäkla fin man och och kvinna Emy .jag tog ju hand om deras hund linus och gick utanför väggarna och promenerade med jycken .Tyvärr bor Joel så långt från mig.Det går på 500 spänn bara i bensin och serva honom med sina vänner hämta lämna hämta i ge och sen på söndag köra upp honom till s 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Here we go again...

....on my own...

Going down the lonley road where I don't belong...

I aint waisting no more time....

Here I go again... :crazy:

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går på 500 spänn bara i bensin och serva honom med sina vänner hämta lämna hämta i ge och sen på söndag köra upp honom till s

 

500,- för bensin , hur många 500,. har du slängt bort på Ghana äventyret ?? Sluta

 

gnälla nu

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Here we go again...

klart we most have acktion .Är det någon annan som blottar sig som jag ? NÄÄ tänkte väl det men ingen fara jag kan ta både det ena och andra :_russian:

Men vi ska väl tala om demonstrationerna eller annan löja som vi ändå inte kan påverka 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

klart we most have acktion .Är det någon annan som blottar sig som jag ? NÄÄ tänkte väl det men ingen fara jag kan ta både det ena och andra :_russian:

Men vi ska väl tala om demonstrationerna eller annan löja som vi ändå inte kan påverka

"Dagens tjej" heter tråden Clion, så här funkar det:

Ett inlägg, en bild på en tjej. Inget konstigt alls.

Hade tråden varit "Clirre blottar sig" så hade du varit rätt ute.

post-6130-0-54970400-1401911267_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Clirre kan du inte hålla din "darlingar" och svammel i någon av dina vanliga trådar. Rätt trött på att läsa om bonden, hus och annat hit och dit och har ingen lust att ignorera tråden "dagens tjej"

Sorry började med dagens tjej sen kom citeringar som jag svara på sen fortsatte det

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Dagens tjej var det

post-3485-0-02632700-1401911519.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

"Dagens tjej" heter tråden Clion, så här funkar det:

Ett inlägg, en bild på en tjej. Inget konstigt alls.

Hade tråden varit "Clirre blottar sig" så hade du varit rätt ute.

attachicon.gifimage.jpg

ja ursäkta jag la bara in min senaste darling ja får väl fortsätta i kapsyl tråden men när man får citeringar från brodern innan man har skrevet inlägget så blir det bara till å hetsa brodern sen flöt det på .Nu ska jag ringa herr chang han väckte mig 04.00 i morse .Sen fick jag nån mardröm och vaknade runt 0700 genomsvettig fy fan va skönt och ha ett spa i hemmet ( där har jag mitt spa ta sig en halvljummet bad sen sätta på duschen varmare och bara njuta ) Fan va jag mår bra nu en lya som är 5000kr billigare i månaden med bad kar som jag alltid gillat)   

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

"Dagens tjej" heter tråden Clion, så här funkar det:

Ett inlägg, en bild på en tjej. Inget konstigt alls.

Hade tråden varit "Clirre blottar sig" så hade du varit rätt ute.

attachicon.gifimage.jpg

Är det din flamma snygg som fan mackan  :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Är han dresserad?  :crazy: såna svar gillar jag.Raketen ska få några gel påsar nästa gång ja träffar honom .Så han får väcka sin darling 

men då måste ju m pojken övernatta hos Elim :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Var du hos läkaren idag?

I morgon

Men nu sitter jag här och får många goa skratt  :thumbsup:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Den blonda tjejen från Italien har jag varit i kontakt med för något år sedan, då var hon från Seattle i USA och bodde i Ghana med sin föräldrar son jobbade åt FN.

Samma bild.

 

Hon fick kontakt med mig via dåvarande MSN och hur det går till vet jag knappt, men chat adresser säljs nog på nätet.

 

 

Jag känner många vanliga thaidamer som vill ha tag på en farang men jag skulle nog inte rekommendera Clirre åt någon av dessa för deras egen skull.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

De här kör jag på 

 
 
Visas inte mejlet korrekt? Klicka här. 
   sexdejt.nu
Skick en puss tillbaka nu
 
Hejsan clion1,
  Du blev kysst av katemm.
 
Ta upp kontakten med katemm. 
Ha det så kul! Ditt sexdejt.nu Team
›› Vill du ha fler kyssar? Visa din profil i Highlight Baren! ››
 
Meddelandet skickades till: 
Du får det här meddelandet på grund av din registrering hos sexdejt. Du har en obesvarad fråga? Vår kundtjänst hjälper dig gärna: Kontakt  Hjälp  Företagsinformation 
ok nyfikna som ni är ni kan ju få ett smakprov
Var skulle du kyssa mig?
Jag skulle kyssa hela din kropp, snygging, tills du smälter under min våta tunga. Jag vill veta vart du skulle kyssa mig, bara på en plats på min kropp, för att upphetsa mig.
vilka sidor det gäller vågar jag inte skriva om utan det får bli pm
Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Försöker få tråden på rätt väg med en gammal smygtagen bild

 

post-5632-0-63037500-1401913398_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Försöker få tråden på rätt väg med en gammal smygtagen bild

 

attachicon.gifBerlin2012 127.jpg

snygg nitraim77

ursäkta det spårade ut lite grann i kväll

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

500,- för bensin , hur många 500,. har du slängt bort på Ghana äventyret ?? Sluta

 

gnälla nu

Typisk skåning

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Var du hos läkaren idag?

i morgon men jag behöver nog inte medesiber när div saker ornat sig

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...