SWEDEMAN Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Min frissa i Hua Hin, hade precis öppnat salongen (3:e dagen) Ska klippa mig där igen om hon finns kvar till nästa gång. Bilden tagit från vinterns resa till Thailand, och för dem som undrar så har jag fått tillåtelse att posta bilden. DSC00927.JPG Var ligger salongen ? Så man kan bli klippt där då man är nere . Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Ett helt Gäng Gårdagens Tjejer! & gårdagens Thaimat? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wickeh Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Kassörskan, städerskan och kokerskan...undrar när Khan går i strejk. Så de andra har gått i strejk och bara "boss wife" kvar? Kanske de andra kommer tillbaka om du tar tillbaka befälet över verksamheten Det kommer mer regn på Phuket än i Bergen i Norge! Håkan, X-LA CHIQUITA, Soi Buakhao, Pattaya, Thailand Numera ( för tillfället) Mora, Dalarna, Sverige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wickeh Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Man får vara glad att hon inte sitter på matbordet och äter nu för tiden 20140111_191326.jpg Med hon antar jag att du menar den äldre av de båda... Thaiare över lag har ju en tendens till att vilja äta ( och laga) mat på samma nivå som de själva är på, golv eller bord är ovesäntligt... Det kommer mer regn på Phuket än i Bergen i Norge! Håkan, X-LA CHIQUITA, Soi Buakhao, Pattaya, Thailand Numera ( för tillfället) Mora, Dalarna, Sverige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 frugan har plockat lite rabarber... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Ny färgat och inpackat hår samt thaisåpa på datorn... /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 frugan har plockat lite rabarber... D e inte ofta man önskar att man vore en Rabarb... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 D e inte ofta man önskar att man vore en Rabarb... men det händer när du minst anar det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 en plåstergoding. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Så de andra har gått i strejk och bara "boss wife" kvar? Kanske de andra kommer tillbaka om du tar tillbaka befälet över verksamheten Befälet finns kvar hos mig ingen fara. Du kanske kan fråga din wife om hon vill jobba gratis nu under lågsäsongen, för nu finns det ingen underlag för mer anställda........ Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Mina tjejer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Mina tjejer Välkommen tillbaka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Välkommen tillbaka Tackar ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Min Fru mer törs jag inte skriva förens vissa får en massa konstiga idéer "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 DSC01610.jpg Min Fru mer törs jag inte skriva förens vissa får en massa konstiga idéer Hon är vaken!? Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Hon är vaken!? Just nu är hon i kockskolan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 DSC01610.jpg Min Fru mer törs jag inte skriva förens vissa får en massa konstiga idéer En härlig bild Enis....kanon bild. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Barna ringer, undrar va de vill ha nu........ Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Barna ringer, undrar va de vill ha nu.. Bifogade bilder Hehe såg först ut som hade värsta satelittelefonen med jätteantenn. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Hehe såg först ut som hade värsta satelittelefonen med jätteantenn. /Enis Hahahahah det hade ja ej sätt....... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Till skoaffären med frugan, en timme tänker man då men,,,,,,,,,,,,,,2 timmar minst! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Biby på Tivoli i Köpenhamn för 4 veckor sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Var ligger salongen ? Så man kan bli klippt där då man är nere . Hej, Sväng in på soi 88 och kör över järnvägspåret (du kommer att se en 7-11 precis efter spåret) Sedan fortsätter du den vägen ett par hundra meter till vägen gör en 90 graders vänstersväng. Sedan är det väl ett 300-400 meter till på högersida. Så här ser det ut från gatan Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Mina tjejer Fina tjejer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 31, 2014 Dela Inlagd Maj 31, 2014 Snart är det midsommar "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu