Odin Inlagd Februari 21, 2014 Dela Inlagd Februari 21, 2014 Bara 4 månader till midsommar Phat.jpg Midsommar.jpg Flowergirls.jpg Din fru är underbar Kenneth, Men... Omdöme är ju inte en av hennes starka sidor... Puss gubben... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Februari 21, 2014 Dela Inlagd Februari 21, 2014 Inte alls...lite dålig humor bara ,clirre tål nog en liten gliring hmmmmmm jag tror du kan bättre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 21, 2014 Dela Inlagd Februari 21, 2014 Din fru är underbar Kenneth, Men... Omdöme är ju inte en av hennes starka sidor... Puss gubben... ?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Februari 21, 2014 Dela Inlagd Februari 21, 2014 Bara 4 månader till midsommar Phat.jpg Midsommar.jpg Flowergirls.jpg 1 av 4 jag kan gissa vem som är från Thailand:-) En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 21, 2014 Dela Inlagd Februari 21, 2014 ?? Hon är ju tillsammans med dej... Är det ett bevis på gott omdöme tycker du?? Alla vi andra snyggingar står ju här å suktar... Sköt om dej/er vännen, längtar efter er... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 21, 2014 Dela Inlagd Februari 21, 2014 Hon är ju tillsammans med dej... Är det ett bevis på gott omdöme tycker du?? Alla vi andra snyggingar står ju här å suktar... Sköt om dej/er vännen, längtar efter er... Tycker det visar på ett ovanligt gott omdöme Om inte förr så vid stockholmsträffen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Man har änna fått livs glädjen tillbaka, nu när ho finns nära mig......... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 På Soi Cowboy finns det många trevliga flickor. Den här rökte tyvärr vilket inte resguiden var sen att påpeka då hon anlände tidigt på morgonen efter att den tillfälliga gästen försvunnit. Inte så mycket att snacka bort då jag själv inte röker "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 På Soi Cowboy finns det många trevliga flickor. Den här rökte tyvärr vilket inte resguiden var sen att påpeka då hon anlände tidigt på morgonen efter att den tillfälliga gästen försvunnit. Inte så mycket att snacka bort då jag själv inte röker De va en räli rackare, en sån vi kallar Åke hemma i götet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 De va en räli rackare, en sån vi kallar Åke hemma i götet Tja, finns ju inget som gör kvinnor så vackra som alkohol och stängningsdags. Tror inte hon hette Åke för det borde jag kommit ihåg i så fall. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Februari 23, 2014 Dela Inlagd Februari 23, 2014 Min fru och kompis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 23, 2014 Dela Inlagd Februari 23, 2014 Vi har haft en underbar dag........ Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Februari 23, 2014 Dela Inlagd Februari 23, 2014 Får bli en på denna skönhet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 23, 2014 Dela Inlagd Februari 23, 2014 Kompisens tjej Oii... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Februari 23, 2014 Dela Inlagd Februari 23, 2014 Frugan för nån vecka sedan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Februari 23, 2014 Dela Inlagd Februari 23, 2014 Tja, finns ju inget som gör kvinnor så vackra som alkohol och stängningsdags. Tror inte hon hette Åke för det borde jag kommit ihåg i så fall. Om hon heter Åke vet du när du vaknar på morran å du kanske inte har glömt, bara förträngt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Februari 24, 2014 Dela Inlagd Februari 24, 2014 Så här sur kan man se ut om gubben tjatar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Februari 24, 2014 Dela Inlagd Februari 24, 2014 Och så en tjej från Soi Maitan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Februari 26, 2014 Dela Inlagd Februari 26, 2014 Kompis till min fru. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Februari 26, 2014 Dela Inlagd Februari 26, 2014 (ändrad) sorry felpost Ändrades Februari 26, 2014 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 26, 2014 Dela Inlagd Februari 26, 2014 din jävel detta hade jag glömt bort. Kan du ta bort dom e du bussig så inte fel person får se dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 26, 2014 Dela Inlagd Februari 26, 2014 tack Ragson du e bäst pusd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 27, 2014 Dela Inlagd Februari 27, 2014 Suni en vänn När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 Kassörska på Big C. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 Frugan sen 8-ar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu