Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Äch det har med å göra att typ mycket bom bom därav tungan men ironi skylten betyder att jag skojar

Ja för så mycket bom bom var det väl inte? 2 gånger har jag för mig du skrev? Vilken sida sitter du på och hittar dessa mörka skönheter?

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3214-0-14728500-1391154451_thumb.jp

 

Polarns törstiga fru.

 

Snake

Ändrades av Babysnake

Bättre ringla än vingla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja för så mycket bom bom var det väl inte? 2 gånger har jag för mig du skrev? Vilken sida sitter du på och hittar dessa mörka skönheter?

Clirre är ju ingen tonåring och i vissa skeden i livet så räknas en gång i månaden som mycket så 2ggr är ju en dubbel som kräver vila! Han får kolla lite bilder och pusta ut  nu i några månader inför nästa urladdning!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Hello Lenart, how are you doing there today, i have called you but it was late last night when i woke up from sleep. Did you receive my text message i sent to your phone? I wish you a nice day and hope to hear you again ok..take care
    Bianka
En kontakt :ahh:

 

 

 

 

Oskulder dom med va :rolleyes: ??

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad fan gör hon där, hämta hem henne nu, hon fryser juh! :lipa:

 

Coola ner dig nu Gubbe.

 

Snake

Bättre ringla än vingla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Coola ner dig nu Gubbe.

 

Snake

Ta hit en Coola då för fan guggeskrälle! :nyam:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ta hit en Coola då för fan guggeskrälle! :nyam:

 

Akta så jag inte ringer och stör dig på jobbet.

 

Snake

Bättre ringla än vingla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte dagens tjej eller en själv men från 1978, då var hon söt i alla fall! :nyam:

post-4347-0-25327400-1391160974_thumb.jp

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Inte dagens tjej eller en själv men från 1978, då var hon söt i alla fall! :nyam:

Å va har hänt  :_russian:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Äch det har med å göra att typ mycket bom bom därav tungan men ironi skylten betyder att jag skojar

För mycket bombom?3 gånger på en månad klarar t.o.m. jag av.och när jag var nyförälskad då jävlar small det i halmen.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

För mycket bombom?3 gånger på en månad klarar t.o.m. jag av.och när jag var nyförälskad då jävlar small det i halmen.

Det vart ju BARA 2 ggr Och det berodde på Doris död .typ sorgeperiod .Men det räckte  :ahh:  :give_rose:  :heat:  :15:  :rotfl:  :rotfl:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vart ju BARA 2 ggr Och det berodde på Doris död .typ sorgeperiod .Men det räckte  :ahh:  :give_rose:  :heat:  :15:  :rotfl:  :rotfl:

Det blev dyrt göka  :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det blev dyrt göka  :crazy:

I å för sig men nu har jag en ny familj

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...