Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Jag tänker fortfarande inte döma varken dessa kvinnor eller män som ingår i ett förbund som detta.. För i min värld så är män som räddar prostituerade kvinnor från deras slavkedjor, som vissa inte vill se, ändock hjälter.. Och borde belönas med utmärkelse från denna site

saxat från knasen..jag fattar inte , menar du att du skall ha en medalj för att springer o gifter dig med en glädjeflicka vars enda syfte är att plocka av rubb o stubb.. dr arne hjälp

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Quote

Ok Enis :yes:

Det får bli från i fredags 17/7 när Gurkan fyllde 50  :bag:


Grattis Gurkan! Alla dessa tjejer på dina fester har verkligen fått dig att se yngre ut än dina 50 :):););)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kim förstå mig rätt nu... Jag älskar alla dina bilder på dig och din fru och alla Issan motiv... Och jag kan erkänna att din fru är en av anledningarna till att jag tittar på alla dina bildtrådar, men jag har ändå svårt att se att ni censurerar på det sätt du föreslår..



Det finns vissa som lägger upp bilder på sexyladies i barer... Och låt så vara... Finns många män som träffar dessa sköna varelser.. Men jag tycker inte att det är du som är ansvarig utifall dessa illusionära förhållanden spricker..



Lika väl som vi västerländska horbockar försöker att gömma oss i anonymitaten så måste dessa stackars varelser stå ut med populariteten i allmänhet, och i deras marknadsföring finns ingen censur, fören den dagen det finns en tillförlitlig sponsor och en tilltänkt husband..



Jag tänker fortfarande inte döma varken dessa kvinnor eller män som ingår i ett förbund som detta.. För i min värld så är män som räddar prostituerade kvinnor från deras slavkedjor, som vissa inte vill se, ändock hjälter.. Och borde belönas med utmärkelse från denna site.. Precis som Thai kvinnor som acklimiserar sig till det svenska samhället och för och sprider den Thailändska tratitionen vidare på ett positivt sätt också borde utses med en utmärkelse... Från Mai pen rai..



Knasens utopi  :mdr:



Helt rätt!

Skit i alla poliser,brandmän,läkare eller bara såna som visar allmänt civilkurage!
Dom riktiga vardagshjältarna är torskarna i Pattaya!


.
.
.
Link to comment
Dela på andra sajter

Satan vad det pratas i denna tråd..

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

precis  - här kommer ett par tjejer i stället.

15140_499e10c5f2256a17bbfd50f2b014d20e7f

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.

Bidrar med en tjej ifrån Bangkok.

Hon är 21 år och pluggar på uni.

Mvh oldThaimer

15141_c33619a8b4b103069768ab6055abc42a4d

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Det var en fin bild Matthew, härligt djup i bilden.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Min älskling. Bilden tagen i Alvastra igår.



IMG_3123.jpg


Håller med.en ovanligt trevlig bild!  :great:

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Filipinas är verkligen inte fy skam :):)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Självklart - har ju besiktigat ett antal hehe. Föredrar de före thaitjejerna i ärlighetens namn. Men Thailand ligger liksom nära till hands.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Quote

Självklart - har ju besiktigat ett antal hehe. Föredrar de före thaitjejerna i ärlighetens namn. Men Thailand ligger liksom nära till hands.

Det är synd att Flappis ligger lite avsides till, men jag håller med dig där om bruderna
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Första frun vart från Manilla.Men jag föredrar Thai.filliperna e lite för amrekaniserade .kvällsgroggen

e upphäld lugnet infinner sej nu kör vi :drinks::drinks::drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Självklart - har ju besiktigat ett antal hehe.


Hmm ,,,,

Undrar om du inte chansade på fllippinska för att hon är kristen?  ;)   Några andra säkra skillnader känner då åtminstone inte jag till. :bag:

:wai:

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Dagens tjej o måne som avsändare.Nu visar han tanten/tjejen.shitt igen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

UT: Snarare guapa som filnamnet var döpt till...

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...