Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Får visa min tjej i sitt föräldrarhems trädgård 30/6

pigge01

15075_528900131899279e8a3014d983f53f738e

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vi provar med en bild från sängkammaren och ser om den klarar censuren  :whistle:



ruby3.jpg



Mycket fint foto*s*



//K
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Även om nu Lappen och andra tänder på katoeybilder så kan jag vara utan dem.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför ska dom inte få lägga in katoeybilder?Katoeyerna vill ju att vi ska uppfatta dem som tjejer,kan vi inte bjuda på det,trots allt.Mvh Måne (som BARA älskar med tjejer men har festat med katoeyer,skitroliga att parta med)  :yes:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Quote

Varför ska dom inte få lägga in katoeybilder?Katoeyerna vill ju att vi ska uppfatta dem som tjejer,kan vi inte bjuda på det,trots allt.Mvh Måne (som BARA älskar med tjejer men har festat med katoeyer,skitroliga att parta med)  :yes:

Du kan starta en ny tråd: Dagens grabb :D
Link to comment
Dela på andra sajter

Hörni grabbar detta är ingen diskussionstråd.

utan in med bilder...

15083_80658d357ec8805ee548eb70c2b4040a42

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Hej Enis! Eftersom du presenterar i din spalt "matglad latmask" så funderar jag om de små marsvinen är presumtiva matlagningsobjekt,eller?I övrigt är bilden fin och kanske sensuell för de känsliga? Allt beroende på fantasi och tycke.Jag tycker bilden är toppen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vi provar med en bild från sängkammaren och ser om den klarar censuren  :whistle:



... här kommer bilden ...



//K


Jag tycker att MonaLisan på bilden visar för mycket naken hud…

Skämt åsido, jag tycker det skall gå en gräns där erotiska och sexuella antydningar smyger sig i bilderna. Det har inte så mycket med frigjordhet eller tolerans att göra utom med grundläggande respekt för de redan inlagda bilderna som inte så enkelt kan tas bort i efterhand. Vill de som har lagt in sina privata och oskyldiga familjebilder i god tro inte trängas med andra mera tvetydiga bilder med tydligt exhibitionistiskt budskap, så får man acceptera detta. Punkt. Slut.

Personligen är jag absolut inte emot mera vågade bilder från icke familjära sammanhang, men då endast på en för detta ändamål avsedd plats (dvs nightlife tråd).

//Singha711
Link to comment
Dela på andra sajter

Familjebilder var det så vi tar en på dottern som gillar songkran firandet mer än farsan  :mdr:

alice_songkrant.jpg

//K


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Quote

Enis

Ingen fel på din bild då du bara visar din dotter med fru, men katoybild som inte har anknutning till den som la in den.



Vill man sedan lägga en katoybild som i för sig inte var så farlig, men som sagt ingen tjej samt så finns det night life för sådana bilder.



Mvh

Nerike


Jag respekterar Kim och Co´s beslut att bilden inte passar i denna del av forumet.'
Det är deras forum och dom sätter gränserna...sen vad jag tycker gränsen går spelar mindre roll.

Men bilden har anknytning till till mig för jag har tagit den Nerike.

BTT kan inte du och dra nått gammalt över dig?? Det är du som tänder på dom i hemlighet och det vet vi alla.


En bild på frugan på Koh Samui i en taxi.

KohSamui32.jpg
Link to comment
Dela på andra sajter

Ett förtydligande... finns inga bilder som inte klarar censuren i denna tråd. Men som jag sa så har en del medlemmar hört av sig via pm och önskar att jag tar bort bilder på deras nära och kära ut tråden eftersom tråden, enligt dom, tagit en vändning till ett sammanhang dom inte längre vill medverka i.

Så därför krev jag en stilla uppmaning om att välja rätt forumdel för rätt bild så ryms allas bilder här på forumet utan några problem. Inga pix härifrån har alltså censurerats bort från forumet.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Enis’ bild med fru och dotter har enlig mitt tycke konstnärliga kvaliteter så till den graden att den är ”untouchable” i alla sammanhang. Det är helt makalöst vilken känslomässigt effekt man når, bara genom att komponera en sådan scen upp och ner…

P.S. Skulle nog inte funka med mina landskapsbilder…hehehe… D.D.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Quote

Ett förtydligande... finns inga bilder som inte klarar censuren i denna tråd. Men som jag sa så har en del medlemmar hört av sig via pm och önskar att jag tar bort bilder på deras nära och kära ut tråden eftersom tråden, enligt dom, tagit en vändning till ett sammanhang dom inte längre vill medverka i.

Så därför krev jag en stilla uppmaning om att välja rätt forumdel för rätt bild så ryms allas bilder här på forumet utan några problem. Inga pix härifrån har alltså censurerats bort från forumet.


Kim förstå mig rätt nu... Jag älskar alla dina bilder på dig och din fru och alla Issan motiv... Och jag kan erkänna att din fru är en av anledningarna till att jag tittar på alla dina bildtrådar, men jag har ändå svårt att se att ni censurerar på det sätt du föreslår..

Det finns vissa som lägger upp bilder på sexyladies i barer... Och låt så vara... Finns många män som träffar dessa sköna varelser.. Men jag tycker inte att det är du som är ansvarig utifall dessa illusionära förhållanden spricker..

Lika väl som vi västerländska horbockar försöker att gömma oss i anonymitaten så måste dessa stackars varelser stå ut med populariteten i allmänhet, och i deras marknadsföring finns ingen censur, fören den dagen det finns en tillförlitlig sponsor och en tilltänkt husband..

Jag tänker fortfarande inte döma varken dessa kvinnor eller män som ingår i ett förbund som detta.. För i min värld så är män som räddar prostituerade kvinnor från deras slavkedjor, som vissa inte vill se, ändock hjälter.. Och borde belönas med utmärkelse från denna site.. Precis som Thai kvinnor som acklimiserar sig till det svenska samhället och för och sprider den Thailändska tratitionen vidare på ett positivt sätt också borde utses med en utmärkelse... Från Mai pen rai..

Knasens utopi  :mdr:
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Jag vill tillägga att med hjältar så menar jag alla dessa män som får utstå okvädningsord och ändock står upp för tiraken är riktiga hjältar..

Ps. Så länge ni behandlar dem bra och rättvist, annars kan ni dra åt helvete... Ds

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Enis’ bild med fru och dotter har enlig mitt tycke konstnärliga kvaliteter så till den graden att den är ”untouchable” i alla sammanhang. Det är helt makalöst vilken känslomässigt effekt man når, bara genom att komponera en sådan scen upp och ner…



P.S. Skulle nog inte funka med mina landskapsbilder…hehehe… D.D.



//Singha711


Ja, Enis bild är väldigt speciell. En del skulle kanske vilja se den borttagen, men det kommer inte jag att medverka till.

Herr Chang har talat.
Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

...



det kommer inte jag att medverka till.

Herr Chang har talat.


Däremot kanske du kan medverka till att tjafset mellan t.ex. BTT och lappen
inte sprider sig till en i övrigt trevlig tråd vars främsta kvalitet är att den till
nästan 100% består av bilder.
Inte heller riktigt lika många påhejare efter varje bild här som i reseberättelserna,
vilket också är positivt, tycker jag.

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Knasen. inte för att jag förstår exakt vad du menar men jag vill bara förtydliga att vi inte censurerat någon bild i tråden.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Däremot kanske du kan medverka till att tjafset mellan t.ex. BTT och lappen

inte sprider sig till en i övrigt trevlig tråd vars främsta kvalitet är att den till

nästan 100% består av bilder.

Inte heller riktigt lika många påhejare efter varje bild här som i reseberättelserna,

vilket också är positivt, tycker jag.



mvh GD



Min lille indian håller fullständigt med.

15085_8892a4a0d0a0c13e04d7c76df473967361

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller också fullständigt med föregående.måste 7/11-älskaren vara och bajsa i varje tråd.utan att tillföra något.

Trevlig personal hjälper till med ett bättre minne.till kameran alltså.  ;)

Hua Hin 26/9 -08.

Thailand180.jpg

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Quote

Håller också fullständigt med föregående.måste 7/11-älskaren vara och bajsa i varje tråd.utan att tillföra något.

Nu skall vi inte vara elaka mot Broder TT bara för att ni inte delar hans åsikter, själv tycker jag han är underhållande och har fått många skratt. Forumet vore tråkigt om alla hade samma åsikter. :clapping:
Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

Nu skall vi inte vara elaka mot Broder TT bara för att ni inte delar hans åsikter, själv tycker jag han är underhållande och har fått många skratt. Forumet vore tråkigt om alla hade samma åsikter. :clapping:


Helt rätt, men kombinationen BTT+Lapp=tjafs i fel tråd.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...