Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Guest Gurkan21

Quote

Nja Gurkan som du ser på nedanstående bilder är man fortfarande bara nummer 2.

Aldrig lätt att bräda deras käraste  :diablo:









//K


Jag undrade bara för att du skrev mia nueng, och sedan funderade jag
på om man lägger ut såna bilder på sin egen fru ;)
Link to comment
Dela på andra sajter

Gurkan,en del är i drömmarnas värld  :whistle: Har nedräkningen börjat än,f-n va sugen jag är på att åka med,men får inte,kan inte,ska inte :diablo: Men ni får ta några(öl)från mig oxå men det behöver jag säkert inte oroa mig för när vitamin är med  ;) Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Måne nu får du visa vad skåpet ska stå :bs_iloveyou: :bs_iloveyou: :fan1::party1: :7: :rules: :girl_dance: :tussor:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

He He.Håller med dej om lm64 bild det va en lackris.Huga

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå allihopa!

Försök hålla nattlivsbilder på nattlivsforumet, jag får nämligen i nuläget pm från medlemmar som vill att jag ska ta bort bilder på nära och kära från tråden. Gissar att dom inte vill trängas med en del av bilderna som förekommit.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hallå allihopa!



Försök hålla nattlivsbilder på nattlivsforumet, jag får nämligen i nuläget pm från medlemmar som vill att jag ska ta bort bilder på nära och kära från tråden. Gissar att dom inte vill trängas med en del av bilderna som förekommit.



Kim!

Nu ar utvecklingen på Mai pan rai negativ!!

Det finnes andra forum för dem, som klagar!!

Som du vet är jag emot denna utveckling mod ett "käring forum".

Du skötte Thaitjejer, fint och bra!!

Jag vill ha tillbaka den modereringen!!

Låt Thailands forum ta hand om Käringarna, TACK!

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Äch bara bokmärk dom trådar som är av intresse.Så e alla nöjda skål pigge

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nattlivsbilden på en katoy bakifrån, ok då.men om någon har gnällt på badbilderna på dom vackra tjejerna varav en av dom är Kentas tjej så har det gått för långt..är man då så avis för att man själv sitter med en rugguggla man inte ens vill lägga ut eller vad fan handlar det om...!!!vart ska man dra gränsen..!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med vikinen73

Katoybilden var för mycket på en tråd om nära och kära, för det finns en katoy tråd i Night life.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Äch bara bokmärk dom trådar som är av intresse.Så e alla nöjda skål pigge


Det är fel att ha en låst avdelning för endast medlemar Nattviv!!

Allt ska gå att läsa för alla!!

Vill dom inte läsa så kan dom låta bli att klick!

Vi har inget att dölja eller hålla hemligt!!

Att det finnes stollar som ej kan låta bli att posta bilder  som är avsäda för thaisex!

Är taskigt mot oss alla och ska undvikas!!

Vet och omdöme tack

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hallå allihopa!



Försök hålla nattlivsbilder på nattlivsforumet, jag får nämligen i nuläget pm från medlemmar som vill att jag ska ta bort bilder på nära och kära från tråden. Gissar att dom inte vill trängas med en del av bilderna som förekommit.



Men halåååå.. lagt kort ligger...förutom katoyen då möjligvis, lite väl små "byxor" där....

Enis - som har bidragit med mina tjejer i denna tråd och inte stört mig nämvärt på någon annan bild.

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ar dubbelt sa gammal den magiska gransen for definitionen av "gubbsjuk" eller vadan denna princip?


Japp vid 38 års ålder är nog min personliga gräns på flickvännerna 19 år och upp. Sen om du vill kalla det "gubbsjuk" får stå för dig.
Ser det mer som ett friskhetstecken att man är mer attraherad av 19åringar för jag skulle vara mer bekymrad om man sprang efter kärringar på 76 år.

//K

I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nattlivsbilden på en katoy bakifrån, ok då.men om någon har gnällt på badbilderna på dom vackra tjejerna varav en av dom är Kentas tjej så har det gått för långt..är man då så avis för att man själv sitter med en rugguggla man inte ens vill lägga ut eller vad fan handlar det om...!!!vart ska man dra gränsen..!!


Naket och sängkammar bilder är tabu!!

Bilder i offentlig miljö är ok!

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Naket och sängkammar bilder är tabu!!



Bilder i offentlig miljö är ok!



pigge01



Vad är det för tabu med denna bild som ligger i denna tråd?

index.php?action=dlattach;topic=212.0;attach=14826;image

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tat lungt.De e moddarna som sätter gränsen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vad är det för tabu med denna bild som ligger i denna tråd?



index.php?action=dlattach;topic=212.0;attach=14826;image


Kanon Enis!!

Undantaget som bekräftar reglen!!


pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Enis

Ingen fel på din bild då du bara visar din dotter med fru, men katoybild som inte har anknutning till den som la in den.

Vill man sedan lägga en katoybild som i för sig inte var så farlig, men som sagt ingen tjej samt så finns det night life för sådana bilder.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråden heter "Dagens tjej", alltså behöver det inte bara vara familjemedlemmar som visas utan även bartjejer man har träffat på resan, men däremot tycker jag inte att "Katöjer" hör hemma under denna tråd, hur mycket dom än opererar sej för att likna kvinnor så är dom trots allt bara "modifierade" män! :no:

Lovelos

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tråden heter "Dagens tjej", alltså behöver det inte bara vara familjemedlemmar som visas utan även bartjejer man har träffat på resan, men däremot tycker jag inte att "Katöjer" hör hemma under denna tråd, hur mycket dom än opererar sej för att likna kvinnor så är dom trots allt bara "modifierade" män! :no:



Plahgat


Om ett eller annat inlägg / bild kommer fel i en tråd på över 600 inlägg

Är det ingen större skada!

Det brukar vara urspårat, långt tidigare i andra trådar!

Skratta och vänta på nästa inlägg, tack!

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi provar med en bild från sängkammaren och ser om den klarar censuren  :whistle:

ruby3.jpg

//K


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Min tjej med kompisar utaför Pizza shop i korat sept 2008

IMG_0687-1.jpg?t=1248176696

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vi provar med en bild från sängkammaren och ser om den klarar censuren  :whistle:



//K


Coolt rum..var hittar man det?

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Coolt rum..var hittar man det?


The Angeles Beach Club Hotel.
Don Juico Avenue Malabanias,
Angeles City, Philippines
Phone: 00 63 45 892.2222
Email: info@angelesbeachclubhotel.com

//K

I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...