Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Hallå folkens.

Inte Alltid man får det man betalar för

och inte alltid att det som man betalar

mycket för är bäst! eller?

  Mvh

      Highlander

Fd agronomklepptoman

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej. jag kanske är ute och cyklar men varför inte spara bilderna på disc. Sen öppna med paint och förminska dom??

är det detta ni menar eller?.  Det är så jag gör med mina bilder från kameran.

MVh banFang..

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej biker,



Om nu Photobucket inte gillar att man har flera konton, så är det fullt möjligt för dom att jämföra IP-nummer mellan dom som ansöker.



För övrigt registreras IP-nummer för varje inlägg på detta forum. Det är ganska lätt att till exempel kontrollera att någon som påstår sig sitta i Thailand verkligen gör det.



Herr Chang har talat.


Herr Chang
Jo, det vet jag väl att man lätt kollar om t.ex ett mail kommer från Thailand eller Sverige.

Men nog sjutton kan väl t.ex 5 familjemedlemmar använda Photobucket med egna konton från samma dator, dvs. samma IP-adress?
Likaväl kan väl t.ex jag själv öppna 2 konton om jag vill? Eller vad är det jag missar här?

Om min bror reggar sig på detta forum, och använder samma dator som jag, kan jag då bli bannad för att ha flera nick?

Mvh
/biker
Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens tjej får bli frugan på hojen  :aff:

Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Om min bror reggar sig på detta forum, och använder samma dator som jag, kan jag då bli bannad för att ha flera nick?


Intressant fråga! Både min fru och jag är reggade på MPR, har vi därmed gjort en "Guran" (eller var det "Gurkan"  :y11: ) ?  :oh:

:wai:

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Biker och UT006,

Det är icke förbjudet att ha flera nick från samma IP-adress om det rör sig om olika personer. Vi gillar dock inte att en person registrerar flera nick, speciellt om denna person så att säga börjar diskutera med sig själv. Ja... det finns denna typ av person.

Biker, visst kan man regga flera konton på Photobucket utan att dom reagerar. Min inställning är dock att betala för de tjänster jag finner värdefulla. Jag kan förstås inte hävda att alla ska göra likadant som mig. Men om man tänker efter lite... var hamnar vi om ingen vill betala?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

... Men om man tänker efter lite... var hamnar vi om ingen vill betala?


:he: I en låginflationsekonomi kanske?  ;)


:wai:

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Men va skönt det e att slippa se Lars 60 tjej i vareviga inlägg   :gasp:

Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig.

Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Biker och UT006,



Det är icke förbjudet att ha flera nick från samma IP-adress om det rör sig om olika personer. Vi gillar dock inte att en person registrerar flera nick, speciellt om denna person så att säga börjar diskutera med sig själv. Ja... det finns denna typ av person.



Biker, visst kan man regga flera konton på Photobucket utan att dom reagerar. Min inställning är dock att betala för de tjänster jag finner värdefulla. Jag kan förstås inte hävda att alla ska göra likadant som mig. Men om man tänker efter lite... var hamnar vi om ingen vill betala?



Herr Chang har talat.


JaJa, det är inte lätt... Jag vet ju att ni på MPR använder det välkända scriptet som för en bråkdel av en sekund aktiverar webcamen på den inloggades dator. Helt omärkligt för användaren. Sedan kan moderatorerna i lugn och ro se att den erhållna snapshoten stämmer med den förväntade användaren på den IP-adressen..
HaHa säger någon, jag har ingen webcam på min dator. Nej, det har inte alla. Och då använder man såklart det andra scriptet, som kollar att nedslagshastigheten på tangenterna är ungefär detsamma i alla inlägg från en viss IP-adress. Det finns visst också en variant som försöker upptäcka återkommande felstavningar samt grammatiska fel i inläggen. Det visade sig dock ganska snabbt att detta script returnerade "buffer overrun" omgående. Helt oanvändbart på detta forum. Sen finns ju också den varianten att kolla att alla inlägg från en viss IP-adress speglar en fast och konsekvent inställning till olika frågor. Tyvärr visade det sig att denna metod också är helt oanvändbar på detta forum.....
/biker

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Biker...

Nu ska du inte avslöja alla våra hemligheter!

Fast jag kan bekräfta att om avataren inte stämmer med våran i smyg tagna bild så ligger man risigt till. Själv föregår jag förstås med gott exempel vad gäller avatar! Tillåt mig kamma lite först bara...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

:he: I en låginflationsekonomi kanske?  ;)





:wai:


Hej UT006,

Nu vet jag ju att du sannolikt behagar skämta lite... men jag måste faktiskt återigen säga att jag är lite bekymrad över mentaliteten hos en del. Allt ska vara gratis...

Var finns då incitamentet hos de som ska producera dessa tjänster? Fysiska varor verkar det inte vara några problem att betala för. Tjänster däremot... går att det att kopiera så finns det hos många inga hämningar tydligen.

Dessa snyltare åker snålskjuts på att det finns ett antal ärliga personer som betalar för sig. Så enkelt är det. Om dom åtminstone hade vett att skämmas... men nej.

Herr Chang har talat.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gurkan

Den där korgen med svamp skulle man haft nu. Jäklar vad sugen på mat jag blev. mums vad gott med färska råvaror istället alla de dåliga halv eller helfabrikat som säljsi affärerna

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Gurkan

Den där korgen med svamp skulle man haft nu. Jäklar vad sugen på mat jag blev. mums vad gott med färska råvaror istället alla de dåliga halv eller helfabrikat som säljsi affärerna


Vad sägs då om den här lilla läckerbiten?den ser så j..la smaskig ut

IMG_0053.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Men va skönt det e att slippa se Lars 60 tjej i vareviga inlägg   :gasp:


....kanske du kan bjuda på lite bilder snart. :lol:
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Herr Chang viskar till fru Chang: BTT vill se mer bilder av dig!

IMG_2450.jpg

Fotograf är Siamkap.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...