Guest Fredman Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 För att fula dom ******* som sista gången att får något.. FF Ja entusiasm kan uppväga mycket men livet behöver inte vara det ena eller det andra, det gäller det mesta i livet utom när frun provar klänningar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 (ändrad) Varför jaga fula brudar när det finns snygga Så sant men för oss andra som har en en rejäl chipsröv finns inget annat val... Ändrades Augusti 8, 2014 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Varför jaga fula brudar när det finns snygga Bästa kommentaren på Mpr. so far 20014.. Keep up the good speed ol'chap... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Om man har utseendet med sig. En annan har den totala motsatsen till medias utseendeideal, jag har inte ens chans på en kvinnligskyltdocka. #10788 Mycket vacker tjej. I Bangkok är allt möjligt,sikta högt och vinn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Så sant men för oss andra som har en en rejäl chipsröv finns inget annat val... Nja finns värre chipsrövar som har lyckats knipa riktiga snyggingar, tror att snygga asiater har dålig syn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Nja finns värre chipsrövar som har lyckats knipa riktiga snyggingar, tror att snygga asiater har dålig syn. Ha ha ha ha ha.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Nja finns värre chipsrövar som har lyckats knipa riktiga snyggingar, tror att snygga asiater har dålig syn. Jag har ju uttryckligen sagt att jag inte önskar bli inblandad i dina tankevurpor...Hahaha Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Jag har ju uttryckligen sagt att jag inte önskar bli inblandad i dina tankevurpor...Hahaha Du är ett praktexempel på det där med asiatiska snyggingar + dålig syn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Du är ett praktexempel på det där med asiatiska snyggingar + dålig syn Ha ha ha, det är då fan att man bara kan ge ett Karma.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Du är ett praktexempel på det där med asiatiska snyggingar + dålig syn Hur har du det med synen? Fan jag tycker att du ser lite Asiatisk ut... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Hur har du det med synen? Fan jag tycker att du ser lite Asiatisk ut... Hur menar du nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Hur menar du nu? sumo2.jpg Typ.. Fan va svettigt det blev.. hahaha Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Hur har du det med synen? Fan jag tycker att du ser lite Asiatisk ut... Denna stackaren borde skaffa glasögon så hon ser vilket fetto hon umgås med. Men jag klagar inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Kommer långt med att lyssna och lite allmän hyfs Kan man sen svänga sina lurviga ett par rundor är man hemma Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Ser dom ut så, så kvittar det ! Säker på det? Jag packar inte bajs även om förpackningen är snygg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Denna stackaren borde skaffa glasögon så hon ser vilket fetto hon umgås med. Men jag klagar inte 10595765_1451920988425947_758707734_n.jpg Jag tror jag drömmer Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 Denna stackaren borde skaffa glasögon så hon ser vilket fetto hon umgås med. Men jag klagar inte 10595765_1451920988425947_758707734_n.jpg Härliga kurvor på vägen och dörren till grottan är öppen också Mackan, du är min idol nu, bara så du vet Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 Denna stackaren borde skaffa glasögon så hon ser vilket fetto hon umgås med. Men jag klagar inte 10595765_1451920988425947_758707734_n.jpg Hm, jag fick just en tanke på att jag kanske måste komma och ge dig en matlagningskurs, kanske stämma dina gitarrer, måla om i något rum men framför allt sköta om SWIMMINGPOOLEN. Jag har blivit poolskötare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 Exotiskt för en Thaikvinna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Det blev ingen århundradet´s kärleksaga, två träffar och sen slutade hon svara i telefonen. Nåväl det finns fler tom i Si Racha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 En ny Si Racha flicka, lärde känna henne redan i våras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Augusti 12, 2014 Dela Inlagd Augusti 12, 2014 Min fru och äldsta sonen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 12, 2014 Dela Inlagd Augusti 12, 2014 Att hon orkar hålla ut........så som det är nu. Mvh maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 12, 2014 Dela Inlagd Augusti 12, 2014 Träffa en gammal kompis ja inte sett på länge. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 12, 2014 Dela Inlagd Augusti 12, 2014 Träffa en gammal kompis ja inte sett på länge. C360_2014-08-08-00-42-58-820_org.jpg C360_2014-08-08-00-43-03-803_org.jpg Då är livet gött mos.......härligt. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu