kitungmakmak Inlagd Juni 27, 2014 Dela Inlagd Juni 27, 2014 Får väl bli tjejen som tagit ett stort kliv mot att tillhöra det svenska kungahuset. Är väl inte speciellt royalistisk av mig, men nog är det kul med en tjej med inte helt perfekt bakgrund, tom " dålig bakgrund" gör entré i de finare kretsarna. Tja, fört en svettig gymägare från ockelbo och nu nån paradise nånting brutta. Tur att jag inte håller på monarkin heller, för den verkar gå åt pipan. Men madde hade ju i alla fall hittat en rik Amerikan, så det finns dom som tänker på familjens finanser i alla fall. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juni 27, 2014 Dela Inlagd Juni 27, 2014 Tja, fört en svettig gymägare från ockelbo och nu nån paradise nånting brutta. Tur att jag inte håller på monarkin heller, för den verkar gå åt pipan. Men madde hade ju i alla fall hittat en rik Amerikan, så det finns dom som tänker på familjens finanser i alla fall. Jo det är inte så mycket blått blod i ingiftet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 27, 2014 Dela Inlagd Juni 27, 2014 Jo det är inte så mycket blått blod i ingiftet. Det är väl tur det så vi slipper inavel i Kungahuset. Sånt har vi nog av här på forumet via en viss Trazan-polare... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dannep4 Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Jo det är inte så mycket blått blod i ingiftet. Tycker dom har lyckats hitta en hel del intressant om Daniels släkt. http://www.expressen.se/nyheter/brollopet/en-man-av-folket---med-gamla-anor/ http://www.svd.se/nyheter/inrikes/prinsessbrollop/smeder-och-adel-i-westlings-slakt_4832569.svd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Ni skall bara veta huir väl ho tar hand om mig........ Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Fru T Jo men detta är skickat från värdens bästa smartphone. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 På väg in till Korat Zoo I pottery village Dan Kwian Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 min nya flickvän mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 min nya flickvän C360_2014-06-28-16-58-09-404_org.jpg Samma "nya" som förra veckan ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ano Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Fru T ImageUploadedByMaipenrai1404039933.290102.jpg Jo men detta är skickat från värdens bästa smartphone. Det stället såg bekant ut. Var också där med tjejmaffian för ett tag sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Samma "nya" som förra veckan ? Eh.. Det förhållandet fick ett abrupt slut. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Eh.. Det förhållandet fick ett abrupt slut. Tyckte väl dom såg olika ut. Vart avslutet en effekt av den "nya" eller ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Miss Raggare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Miss Raggare BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Tyckte väl dom såg olika ut. Vart avslutet en effekt av den "nya" eller ? Många frågor nu... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maloon Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Många frågor nu... Byt på du,,det finns lite å välja på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Tuk I Herrljunga då vi besökte sonen The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 min nya flickvän C360_2014-06-28-16-58-09-404_org.jpg Snygg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Får väl bli tjejen som tagit ett stort kliv mot att tillhöra det svenska kungahuset. Är väl inte speciellt royalistisk av mig, men nog är det kul med en tjej med inte helt perfekt bakgrund, tom " dålig bakgrund" gör entré i de finare kretsarna. Äntligen en Älvdaling i slottet. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Enligt "damerna" här så är det en stad i Sverige som har bäst thai krubb, det stämmer nog efter att undertecknad kollat in detta ställe i en känd stad! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Lite bilder från en modevisning på Nostalgia Featival i Ronneby igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Lite bilder från en modevisning på Nostalgia Featival i Ronneby igår. IMG_9945.JPG IMG_9946.JPG IMG_9947.JPG IMG_9949.JPG IMG_9951.JPG IMG_9954.JPG IMG_9957.JPG IMG_9964.JPG IMG_9967.JPG IMG_9975.JPG det var vackert kjoltyg..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Ja Khan ho har varit på ett underbart humör idag...... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Thai - Finland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Min nya flickvän mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu