broder tuk tuk Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Verkar ju vara seriösa och snälla flickor.. Di brukar vara det på nätet:))) Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Glöm det jag ser nu att hon är italienska men snygg som fan är hon BTT De mörka är italienskor men den blonda vet jag inte har så många och hålla reda på Men det är Ami från Gambia som står först på tur .Brodern Pa som har hjälpt mig med flytten har ett hus 500 meter från beachen som vi får bo i Herre gud om du visste vad hon skriver på chatten Watts app När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Var och en blir salig i sin tro. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 De mörka är italienskor men den blonda vet jag inte har så många och hålla reda på Men det är Ami från Gambia som står först på tur .Brodern Pa som har hjälpt mig med flytten har ett hus 500 meter från beachen som vi får bo i Herre gud om du visste vad hon skriver på chatten Watts app Hur gammal är nya fjällan från Gambia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Hon är från Australia och bor i Ghana har varit i Italien och är uppblåsbar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 De mörka är italienskor men den blonda vet jag inte har så många och hålla reda på Men det är Ami från Gambia som står först på tur .Brodern Pa som har hjälpt mig med flytten har ett hus 500 meter från beachen som vi får bo i Herre gud om du visste vad hon skriver på chatten Watts app Låter härligt. Bara på rödbetan Clion:) BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 (ändrad) och är uppblåsbar Heter dom inte Barbara då? Kanske gör det i andranamn. Oj. Det gjorde hon ju ser jag. Ändrades Juni 4, 2014 av ola med b Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Ser att besöket hos sjuksköterskan inte hjälpte Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Och lika möcke stålar som trillar ur plånkan hela tiden... Nä du det var han som höll på och svimma när jag sa hur mycket stålar hon ville .Hoch hon ringde i förrgår och jag sa finito ds om det är sant eller inte så är damer inte billiga i drift nu vet jag ju inte om du är en torrboll eller inte men man måste ju gå framåt .Nu tänker jag inte på kulor Halva huset i Bangsale kan jag kräva av exet enl Thaiconsult och det kommer jag att göra det blir 500 bath för bonden och hosta upp DET ÄR JU UNDERBART ATT VI HAR EN SÅN KLIPPA SOM THAIKONSULT) När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Nä du det var han som höll på och svimma när jag sa hur mycket stålar hon ville .Hoch hon ringde i förrgår och jag sa finito ds om det är sant eller inte så är damer inte billiga i drift nu vet jag ju inte om du är en torrboll eller inte men man måste ju gå framåt .Nu tänker jag inte på kulor Halva huset i Bangsale kan jag kräva av exet enl Thaiconsult och det kommer jag att göra det blir 500 bath för bonden och hosta upp DET ÄR JU UNDERBART ATT VI HAR EN SÅN KLIPPA SOM THAIKONSULT) Och vilken ny medicin fick du idag?Verkar vara schysta grejor,va heter den där gelen du fick att smörja in donet med? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 (ändrad) Hur gammal är nya fjällan från Gambia 27 och inga barn Ändrades Juni 4, 2014 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 27 och inga barn Oskuld förstår jag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Nä du det var han som höll på och svimma när jag sa hur mycket stålar hon ville .Hoch hon ringde i förrgår och jag sa finito ds om det är sant eller inte så är damer inte billiga i drift nu vet jag ju inte om du är en torrboll eller inte men man måste ju gå framåt .Nu tänker jag inte på kulor Halva huset i Bangsale kan jag kräva av exet enl Thaiconsult och det kommer jag att göra det blir 500 bath för bonden och hosta upp DET ÄR JU UNDERBART ATT VI HAR EN SÅN KLIPPA SOM THAIKONSULT) Finns många söta thailändskor på nätet Clion Varför inte satsa där igen? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Och vilken ny medicin fick du idag?Verkar vara schysta grejor,va heter den där gelen du fick att smörja in donet med? Tesogel .och den kan du glömma du är för lång ha ha När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 27 och inga barn Perfekt! Glöm inte passet bara den här gången We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Oskuld förstår jag Jepp och Muslim När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Halva huset i Bangsale kan jag kräva av exet Att vara över 60 bast och gått på alla minor som finns och ändå inte tagit ett uns av lärdom till sej. Du är verkligen ett unikt exemplar Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Jepp och Muslim Varför blev jag inte förvånad Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Here we go again... Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Tesogel .och den kan du glömma du är för lång ha ha Nja,så lång är den inte mest grov,när den syns.Därav frågan om gelen. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Är väl förmodligen bara gambianskan som har presenterat en ärlig bild. Resten driver med dig Clion. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Var du hos läkaren idag? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Vet i fan varför jag började tänka på denna bild just nu “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Finns många söta thailändskor på nätet Clion Varför inte satsa där igen? BTT Där har jag ju varit redan och träffat två donnor den ena blåste mig pga att jag var på fyllan den ena ville ha nån typ av fabrik .Det blir det aldrig nån Thaidonna mer Jag hade ju en som ville jag skulle bli med henne innan Ghana men jag nobbade För helvite det finns ju damer överallt Varför Thailand ? Det landet har sjunk mycket i min värld .Du får vänta till i nov dec januari då ska jag spamma forumet med bilder ok det här är en Thai sait men ni är mina vänner och det är här jag brukar spruta ner data skärmen me era inlägg När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Jepp och Muslim Det låter sunt och bra, för då blir det väl slut med spånken... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu