Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej

Nerike

Recommended Posts

broder tuk tuk

Verkar ju vara seriösa och snälla flickor..

Di brukar vara det på nätet:)))

Soi 7

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Glöm det jag ser nu att hon är italienska men snygg som fan är hon

BTT

De mörka är italienskor men den blonda vet jag inte har så många och hålla reda på Men det är Ami från Gambia som står först på tur .Brodern Pa som har hjälpt mig med flytten har ett hus 500 meter från beachen som vi får bo i 

Herre gud om du visste vad hon skriver på chatten Watts app

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Sam sip sam

De mörka är italienskor men den blonda vet jag inte har så många och hålla reda på Men det är Ami från Gambia som står först på tur .Brodern Pa som har hjälpt mig med flytten har ett hus 500 meter från beachen som vi får bo i

Hur gammal är nya fjällan från Gambia
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Hon är från Australia och bor i Ghana har varit i Italien

och är uppblåsbar :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Låter härligt.

Bara på rödbetan Clion:)

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

och är uppblåsbar :thumbsup:

Heter dom inte Barbara då? Kanske gör det i andranamn.

Oj. Det gjorde hon ju ser jag. :bag:

Ändrades av ola med b

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Och lika möcke stålar som trillar ur plånkan hela tiden...

Nä du det var han som höll på och svimma när jag sa hur mycket stålar hon ville .Hoch hon ringde i förrgår och jag sa finito

ds om det är sant eller inte så är damer inte billiga i drift nu vet jag ju inte om du är en torrboll eller inte men man måste ju gå framåt .Nu tänker jag inte på kulor

Halva huset i Bangsale kan jag kräva av exet enl Thaiconsult och det kommer jag att göra det blir 500 bath för bonden och hosta upp

DET ÄR JU UNDERBART ATT VI HAR EN SÅN KLIPPA SOM THAIKONSULT)

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Nä du det var han som höll på och svimma när jag sa hur mycket stålar hon ville .Hoch hon ringde i förrgår och jag sa finito

ds om det är sant eller inte så är damer inte billiga i drift nu vet jag ju inte om du är en torrboll eller inte men man måste ju gå framåt .Nu tänker jag inte på kulor

Halva huset i Bangsale kan jag kräva av exet enl Thaiconsult och det kommer jag att göra det blir 500 bath för bonden och hosta upp

Och vilken ny medicin fick du idag?Verkar vara schysta grejor,va heter den där gelen du fick att smörja in donet med?

Måne

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hur gammal är nya fjällan från Gambia

27 och inga barn

Ändrades av clion

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Finns många söta thailändskor på nätet Clion

Varför inte satsa där igen?

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Och vilken ny medicin fick du idag?Verkar vara schysta grejor,va heter den där gelen du fick att smörja in donet med?

Tesogel .och den kan du glömma du är för lång ha ha

Dela på andra sajter

KaiserBlood

27 och inga barn

Perfekt!

Glöm inte passet bara den här gången :crazy:

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Oskuld förstår jag  :crazy:

Jepp och Muslim

Dela på andra sajter

Halva huset i Bangsale kan jag kräva av exet

Att vara över 60 bast och gått på alla minor som finns och ändå inte tagit ett uns

av lärdom till sej. Du är verkligen ett unikt exemplar

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

swedenfarang

Here we go again...

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Tesogel .och den kan du glömma du är för lång ha ha

Nja,så lång är den inte mest grov,när den syns.Därav frågan om gelen.

Måne

Dela på andra sajter

swedenfarang

Är väl förmodligen bara gambianskan som har presenterat en ärlig bild. Resten driver med dig Clion.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Vet i fan varför jag började tänka på denna bild just nu :y15:

post-3485-0-26055000-1401907107.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Finns många söta thailändskor på nätet Clion

Varför inte satsa där igen?

BTT

Där har jag ju varit redan och träffat två donnor den ena blåste mig pga att jag var på fyllan den ena ville ha nån typ av fabrik .Det  blir det aldrig nån Thaidonna mer

Jag hade ju en som ville jag skulle bli med henne innan Ghana men jag nobbade För helvite det finns ju damer överallt Varför Thailand ? Det landet har sjunk mycket i min värld .Du får vänta till i nov dec januari då ska jag spamma forumet med bilder 

ok det här är en Thai sait men ni är mina vänner och det är här jag brukar spruta ner data skärmen me era inlägg

Dela på andra sajter

Jepp och Muslim

Det låter sunt och bra, för då blir det väl slut med spånken...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...