Kötthandlarn Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Räcker med att visa dessa godsaker från denna helgen... Smakade gott.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 (ändrad) Räcker med att visa dessa godsaker från denna helgen... Smakade gott. Orust 31 maj 028.JPG Kassler på hög nivå Och en annan fråga vad gör du när stolpskottet lirar moderatbandy på fredagen?? Ändrades Juni 1, 2014 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Räcker med att visa dessa godsaker från denna helgen... Smakade gott. Orust 31 maj 028.JPG Kassler?? FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Kassler?? FF Hon har kasslerbyxorna på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Khan vill lära sig bättre engelska, så vi satt ca20 minuter orkade ej mer..inte lätt detta...hahah Är det inte bättre att hon lär sig svenska? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 (ändrad) Kassler på hög nivå Och en annan fråga vad gör du när stolpskottet lirar moderatbandy på fredagen?? Se ovan... Eller nedan... Ändrades Juni 1, 2014 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Räcker med att visa dessa godsaker från denna helgen... Smakade gott. Orust 31 maj 028.JPG Hmm Du skrev att du åkte hem till PD i en annan tråd Kör han med nätstrumpor numera ?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Se ovan... Eller nedan... Ger mig fan på att det är en utklädd PD BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Skillnaden mellan flickorna på samma bild är 60år, den äldre bär sina år med all heder. Enl mig fortfarande en skönhet. Brorsdotter till frugan samt samt hennes pappas äldsta syster. Den lilla flickan/barnet är ett charmtroll som plågar mig med kladdiga karameller! Men det är ju alltid smickrande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Ja hon håller igång.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Min älskling tränar på svingen idag. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 ImageUploadedByMaipenrai1401732538.939672.jpgImageUploadedByMaipenrai1401732552.805889.jpgImageUploadedByMaipenrai1401732566.089692.jpgImageUploadedByMaipenrai1401732577.907010.jpg Min älskling tränar på svingen idag. Uj vad vackert och en riktigt fin bildserie!! Nästa thaivinnare i Nordea Masters hoppas jag. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 ImageUploadedByMaipenrai1401732538.939672.jpgImageUploadedByMaipenrai1401732552.805889.jpgImageUploadedByMaipenrai1401732566.089692.jpgImageUploadedByMaipenrai1401732577.907010.jpg Min älskling tränar på svingen idag. Det ser ut som en skolboks sving. Vackert Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Där snackar vi om rörelseenergi Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Det ser ut som en skolboks sving. Vackert Ja hon är jävligt duktig Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 (ändrad) ImageUploadedByMaipenrai1401732538.939672.jpgImageUploadedByMaipenrai1401732552.805889.jpgImageUploadedByMaipenrai1401732566.089692.jpgImageUploadedByMaipenrai1401732577.907010.jpg Min älskling tränar på svingen idag. Jäklar vilken swing.. Det var annat än när man fått se PD "in action", både i utseende och teknik. Ändrades Juni 3, 2014 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Här diskuterar vi om en svamp odling, som kanske skall bli av i hennes hemby. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Min vän Anne i Nong Khai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Det här min senaste darling syster till min kompis Pa som har hjälpt mig med alla flyttarna och nu har vi kännt varandra så länge .Han försöker läsa vidare till arkitekt här .Han har körkort .Nu läser han på sfi pratar bra svenska.Ja sa till honom börja med spårvägen ((där det kryllar av invandrare läs till buss chafis eller spårvagn sen när du har ett fast jobb så får du egen lägenhet sen kan du fortsätta på distans och fortsätta din arkitekt utbildning. Vi åker till Gambia i början på nov till slutet på mars Klickar det med Ami så Jag har anndra donnor på G om det inte funkar .Men det tror jag de är muslimer och går inte in i nåt om inte kärleken verkar funka Det finns nåt som Pa visade mig som heter Wahts App som är gratis så där härjar jag och Ami nu skulle det inte funka så har jag en italienska Heter Barbara (hon kan tydligen bara italienska så Translate går på högvarv ) Buona sera Lennart , Come stai facendo oggi , spero che tutto sia bene con voi e anche apprezzato il vostro tempo a poche ore fa lavoro spero che questo sarà l'inizio di noi conoscere l'altro e hanno un grande momento e vedere che cosa il vero e futuro onesto terrà per us.I am singolo e non sono mai stato sposato before.I non hanno bambini troppo . Ho avuto una relazione in passato e non è finita bene . Faceva male un sacco di amare qualcuno così tanto e la persona non ti ama indietro . Quando l'amore finisce la vita continua e ciò che non ti uccide ti rende più forte . Devo andare avanti con la vita che è il motivo per cui io sono qui , cercando di trovare qualcuno posso avere un rapporto vero e onesto con . Non voglio uscire con un uomo dalla parte del mondo mio , perché gli uomini oltre qui non si trattano le donne con amore , rispetto e umiltà. Questo è perché le leggi oltre qui non protegge le donne molto. Sono originario di Australia, ma ora vive in Ghana , ho vissuto qui da quando all'età di 13 anni , mi sono trasferito qui a vivere con mia nonna dopo la morte dei miei genitori , ho vissuto qui con lei fin da quando , facendo di lei l' unica famiglia lo so . Ero in Italia solo per le vacanze di Pasqua con mio zio . Avevo tutta la mia formazione a livello terziario sono here.I uno stilista professionista che progetta abbigliamento per uomini e donne . Mi auguro che la distanza tra noi non sarà un problema per noi per arrivare a conoscere ogni cura other.take ed essere buono. Barbara och här har vi italienskan från Milano Hänger ni med era torrbollar Nått nytt en annan darling ja så det är fullt upp Men den hetaste har jag inget foto på bara medlande vår inte lägga in bilden då blir väl jag avstäng för evigt Var skulle du kyssa mig? Jag skulle kyssa hela din kropp, snygging, tills du smälter under min våta tunga. Jag vill veta vart du skulle kyssa mig, bara på en plats på min kropp, för att upphetsa mig. ja sen finns det ju ett ex antal mer MEN NU ÄR DET AMI FRÅN GAMBIA SOM ÄR FÖRSTA TJING PÅ HINGSTEN När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 GetAttachment (86).jpg Det här min senaste darling syster till min kompis Pa som har hjälpt mig med alla flyttarna och nu har vi kännt varandra så länge .Han försöker läsa vidare till arkitekt här .Han har körkort .Nu läser han på sfi pratar bra svenska.Ja sa till honom börja med spårvägen ((där det kryllar av invandrare läs till buss chafis eller spårvagn sen när du har ett fast jobb så får du egen lägenhet sen kan du fortsätta på distans och fortsätta din arkitekt utbildning. Vi åker till Gambia i början på nov till slutet på mars Klickar det med Ami så Jag har anndra donnor på G om det inte funkar .Men det tror jag de är muslimer och går inte in i nåt om inte kärleken verkar funka Det finns nåt som Pa visade mig som heter Wahts App som är gratis så där härjar jag och Ami nu skulle det inte funka så har jag en italienska Heter Barbara (hon kan tydligen bara italienska så Translate går på högvarv ) Buona sera Lennart , Come stai facendo oggi , spero che tutto sia bene con voi e anche apprezzato il vostro tempo a poche ore fa lavoro spero che questo sarà l'inizio di noi conoscere l'altro e hanno un grande momento e vedere che cosa il vero e futuro onesto terrà per us.I am singolo e non sono mai stato sposato before.I non hanno bambini troppo . Ho avuto una relazione in passato e non è finita bene . Faceva male un sacco di amare qualcuno così tanto e la persona non ti ama indietro . Quando l'amore finisce la vita continua e ciò che non ti uccide ti rende più forte . Devo andare avanti con la vita che è il motivo per cui io sono qui , cercando di trovare qualcuno posso avere un rapporto vero e onesto con . Non voglio uscire con un uomo dalla parte del mondo mio , perché gli uomini oltre qui non si trattano le donne con amore , rispetto e umiltà. Questo è perché le leggi oltre qui non protegge le donne molto. Sono originario di Australia, ma ora vive in Ghana , ho vissuto qui da quando all'età di 13 anni , mi sono trasferito qui a vivere con mia nonna dopo la morte dei miei genitori , ho vissuto qui con lei fin da quando , facendo di lei l' unica famiglia lo so . Ero in Italia solo per le vacanze di Pasqua con mio zio . Avevo tutta la mia formazione a livello terziario sono here.I uno stilista professionista che progetta abbigliamento per uomini e donne . Mi auguro che la distanza tra noi non sarà un problema per noi per arrivare a conoscere ogni cura other.take ed essere buono. Barbara och här har vi italienskan från Milano Hänger ni med era torrbollar Nått nytt GetAttachment (92).jpg en annan darling ja så det är fullt upp Men den hetaste har jag inget foto på bara medlande vår inte lägga in bilden då blir väl jag avstäng för evigt Var skulle du kyssa mig? Jag skulle kyssa hela din kropp, snygging, tills du smälter under min våta tunga. Jag vill veta vart du skulle kyssa mig, bara på en plats på min kropp, för att upphetsa mig. ja sen finns det ju ett ex antal mer MEN NU ÄR DET AMI FRÅN GAMBIA SOM ÄR FÖRSTA TJING PÅ HINGSTEN Den blonda. kortklippta är det en ryska?? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Den blonda. kortklippta är det en ryska?? BTT Helvite va snabb du var med frågan Nu vet jag inte vem du menar ? inga kortklippta där Den blonda vet jag inget om jag har så möcke damer som trillar in hela tiden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 jag har så möcke damer som trillar in hela tiden Och lika möcke stålar som trillar ur plånkan hela tiden... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 så har jag en italienska Heter Barbara Hon är från Australia och bor i Ghana har varit i Italien Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Helvite va snabb du var med frågan Nu vet jag inte vem du menar ? inga kortklippta där Den blonda vet jag inget om jag har så möcke damer som trillar in hela tiden Glöm det jag ser nu att hon är italienska men snygg som fan är hon BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Verkar ju vara seriösa och snälla flickor.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu