Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej

Nerike

Recommended Posts

Din fru är underbar Kenneth, Men... Omdöme är ju inte en av hennes starka sidor... ???

Puss gubben...

??

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Bara 4 månader till midsommar :thumbsup:

attachicon.gifPhat.jpg

attachicon.gifMidsommar.jpg

attachicon.gifFlowergirls.jpg

1 av 4 jag kan gissa vem som är från Thailand:-)

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

??

Hon är ju tillsammans med dej... Är det ett bevis på gott omdöme tycker du?? Alla vi andra snyggingar står ju här å suktar... Sköt om dej/er vännen, längtar efter er...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Hon är ju tillsammans med dej... Är det ett bevis på gott omdöme tycker du?? Alla vi andra snyggingar står ju här å suktar... Sköt om dej/er vännen, längtar efter er...

Tycker det visar på ett ovanligt gott omdöme :thumbsup:

Om inte förr så vid stockholmsträffen

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

På Soi Cowboy finns det många trevliga flickor. Den här rökte tyvärr vilket inte

resguiden var sen att påpeka då hon anlände tidigt på morgonen efter att den

tillfälliga gästen försvunnit. Inte så mycket att snacka bort då jag själv inte röker  ;)

aacdb502-729b-43a4-b5d0-d412fa3737eb_zps

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

På Soi Cowboy finns det många trevliga flickor. Den här rökte tyvärr vilket inte

resguiden var sen att påpeka då hon anlände tidigt på morgonen efter att den

tillfälliga gästen försvunnit. Inte så mycket att snacka bort då jag själv inte röker ;)

aacdb502-729b-43a4-b5d0-d412fa3737eb_zps

De va en räli rackare, en sån vi kallar Åke hemma i götet :lol:
Dela på andra sajter

De va en räli rackare, en sån vi kallar Åke hemma i götet :lol:

Tja, finns ju inget som gör kvinnor så vackra som alkohol och stängningsdags. Tror inte hon hette Åke för det borde

jag kommit ihåg i så fall.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Tja, finns ju inget som gör kvinnor så vackra som alkohol och stängningsdags. Tror inte hon hette Åke för det borde

jag kommit ihåg i så fall.

Om hon heter Åke vet du när du vaknar på morran å du kanske inte har glömt, bara förträngt :crazy:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Suni en vänn :thumbsup:

post-3713-0-68492400-1393537591_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...