Cobra Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Kan det vara en Thai som gillar att sola ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 God balans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 God balans Vette fan om det är så god balans. Trillat 90° moturs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Vänd på skärmen bara ;-) //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Snake women... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Snake women... 030.JPG liten fråga,är dessa gröna ormar giftiga? har en gång blivit lurad att ha en runt armen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 (ändrad) liten fråga,är dessa gröna ormar giftiga? har en gång blivit lurad att ha en runt armen. Bilden är tagen på Snake farm i BKK, men jag kommer inte ihåg vad hon sa om ormen, men det är säkert någon annan här på MPR som kan upplysa oss om de är giftiga Ändrades Januari 23, 2014 av bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Är det inte kul när man ser hur småflickorna växer upp och blir mogna kvinnor... Gud vad tiden går fort... Ursäkta guubbjäveln som hamnade på bilden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 Gullig farmartjej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 liten fråga,är dessa gröna ormar giftiga? har en gång blivit lurad att ha en runt armen. Enklast att ta varje orm som giftig i Thailand, sen om den har starkt gift eller inte vill jag inte prova. Sett flertal av denna sort utanför huset när den "solar" på någon gren . Mvh.Dolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 liten fråga,är dessa gröna ormar giftiga? har en gång blivit lurad att ha en runt armen. Ormen är troligen en White-lipped Pit Viper (Cryptelytrops albolabris) Finns betydligt giftigare men då det finns serum till dem så är det nog ingen vitamin injektion som man får. //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 Tjejen i reception hos tandläkaren. Finns inget mera tacksamt än att fota thaitjejer. En bild till när jag ändå håller på. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Januari 24, 2014 Dela Inlagd Januari 24, 2014 En bra sak ibland många när det gäller Thailand, det är nästan aldrig kallt när det regnar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Darlingen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Darlingen Hej Clion. Har ni provat gungställningen .......? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Är det inte kul när man ser hur småflickorna växer upp och blir mogna kvinnor... 117 2.JPG Gud vad tiden går fort... 097.JPG Ursäkta guubbjäveln som hamnade på bilden... Jäklar vad tjejerna åldrades snabbt på dom bilderna, fast du själv verkar inte ha åldrats alls!? Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Soi Buakao "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Hej Clion. Har ni provat gungställningen ....? Frugan å jag provade mormors gungstol på den tiden det begav saj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Svägerskan för ett antal år sedan när hon såg snön första gången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Vilken underbar bild... En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Jäklar vad tjejerna åldrades snabbt på dom bilderna, fast du själv verkar inte ha åldrats alls!? Lovelos Det gäller att dricka rätt elixir Lovelos... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Dagens tjej får bli frugans kusin. Goy, från vår "hus välsignelse ceremoni" (Tam bon baan) i början av December 2013. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Stackare, hon ser ju inte ut att gilla thaislafset direkt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Dagens tjej får bli frugans kusin. Goy, från vår "hus välsignelse ceremoni" (Tam bon baan) i början av December 2013. Goy såg trevlig ut .Är hon rik och oskuld? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Goy såg trevlig ut .Är hon rik och oskuld? Ungefär som du kanske?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu