Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej

Nerike

Recommended Posts

Hamnoi. du börjar ju bli riktigt bra på det här med att lägga in bilder på frugan.

Det är bara att fortsätta i forumdelen Nightlife :whistle::crazy:

.... :bag: .. skoja bara.

/Enis

giggle.gif. Har inga bilder som platsar där (än)wink.gif. Eller det har jag kanske när jag tänker efter, finns nog någonting undangömt från tiden som ungkarl i los.crazy.gif. Får suga på den karamellen lite. Skoja på bara, är inte så känsligfriends.gif (oftast).. MVH HNjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Dagens tjej får väl bli svärmorcrazy.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Enis, har du blivit adlad? Ser att dit namn lyser i blått numera :)

Jupp. men jag nekar till att ha besökt en strippklubb och betäkt Camilla Henemark :crazy:

Knasen du vet att alla är mutbara om man vill få som man vill, stack till surin en 300-bahting och Kim:en 200dring för att få som jag ville samt en hundring till Wille för att han skulle hålla käft.

:na:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Jupp. men jag nekar till att ha besökt en strippklubb och betäkt Camilla Henemark :crazy:

Knasen du vet att alla är mutbara om man vill få som man vill, stack till surin en 300-bahting och Kim:en 200dring för att få som jag ville samt en hundring till Wille för att han skulle hålla käft.

Swippe som styr hela forumet i bakgrunden, hur mycket fick han då?:na:

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Dela på andra sajter

Swippe som styr hela forumet i bakgrunden, hur mycket fick han då?:na:

En bild på den fina zündappen jag publicerade på hans egen lilla hörna en gång i tiden... orange och fin med två kuttersmycken

/Enis

Dela på andra sajter

Här skall tydligen presenteras bilder på ungarna eller

frugan - så här kommer min.

Det är i allafall rätt åldersgrupp.

Bättre det än någon man kan vara far till.

Pattaya

Dela på andra sajter

Det är i allafall rätt åldersgrupp.

Bättre det än någon man kan vara far till.

ÖHHHHHHHHH glömde du :ironi: . Rätt ålder :huh: , för vadå? För o kandidera till världens äldsta kvinna? Hur gammal e du Hedenhös ? Gillar du äldre så har du min svärmor på bilden innan 69 bast eller

nått :) MVH HN :wai:

Dela på andra sajter

På begäran från STONEYS ;)

Dela på andra sajter

vem vill inte ha en god thaishot av denna damen? :-)

post-7490-0-62536600-1306915463_thumb.jp

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Dela på andra sajter

Dagens tjej får väl bli svärmorcrazy.gif

Trodde det var Nerikes brutta! :rotfl:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Frugan grillar hemma hos polaren i Trollhättan

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Trodde det var Nerikes brutta! :rotfl:

Varit tyst från Nerike länge.. Vad gör karln?

Dela på andra sajter

Frugan igenlove.gif

Dela på andra sajter

Din kompis och jag har lika grill

great.gifwhistle.gif

Dela på andra sajter

Din kompis och jag har lika grill

great.gifwhistle.gif

Inte illa .. grillbukisar :lol:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Varit tyst från Nerike länge.. Vad gör karln?

Undrar jag oclså :giggle: och likadant med arne dyker upp då och då som gubben i lådan.eller e han på semester i Kattrineholm :dance1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Du har en väldigt VACKER hustru.14.gif

Din lyckost

Mvh jrk

Tackgreat.gif. Tackar buddha varje dagav-109998.gifwink.gif. MVH HNjap.gif

Dela på andra sajter

Tackgreat.gif. Tackar buddha varje dagav-109998.gifwink.gif. MVH HNjap.gif

Vaddå.

Tacka hennes mor och far för tusan.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Vaddå.

Tacka hennes mor och far för tusan.

Det var Buddha som sammanförde osswink.gif. Mor o far hade inte med det att göra. Eller mor kanske hade en liten delsmile.gif MVH HNjap.gif

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Nu har du nog utökat dina kostnader betydligt mer när du är "egen moderator".. Hur mycket har du pröjsat Wille denna gång för att hålla käften? :giggle:

Ändrades av knasen
Dela på andra sajter

surfaren73

Lill flickan från Chang kiosken i byn

post-5141-0-08713100-1307061235_thumb.jp

Solen är full och jag skiner

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...