hamnoi Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Hamnoi. du börjar ju bli riktigt bra på det här med att lägga in bilder på frugan. Det är bara att fortsätta i forumdelen Nightlife .... .. skoja bara. /Enis . Har inga bilder som platsar där (än). Eller det har jag kanske när jag tänker efter, finns nog någonting undangömt från tiden som ungkarl i los.. Får suga på den karamellen lite. Skoja på bara, är inte så känslig (oftast).. MVH HN Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Dagens tjej får väl bli svärmor Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Enis, har du blivit adlad? Ser att dit namn lyser i blått numera Jupp. men jag nekar till att ha besökt en strippklubb och betäkt Camilla Henemark Knasen du vet att alla är mutbara om man vill få som man vill, stack till surin en 300-bahting och Kim:en 200dring för att få som jag ville samt en hundring till Wille för att han skulle hålla käft. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Jupp. men jag nekar till att ha besökt en strippklubb och betäkt Camilla Henemark Knasen du vet att alla är mutbara om man vill få som man vill, stack till surin en 300-bahting och Kim:en 200dring för att få som jag ville samt en hundring till Wille för att han skulle hålla käft. Swippe som styr hela forumet i bakgrunden, hur mycket fick han då? ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Swippe som styr hela forumet i bakgrunden, hur mycket fick han då? En bild på den fina zündappen jag publicerade på hans egen lilla hörna en gång i tiden... orange och fin med två kuttersmycken /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Här skall tydligen presenteras bilder på ungarna eller frugan - så här kommer min. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Här skall tydligen presenteras bilder på ungarna eller frugan - så här kommer min. Det är i allafall rätt åldersgrupp. Bättre det än någon man kan vara far till. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Det är i allafall rätt åldersgrupp. Bättre det än någon man kan vara far till. ÖHHHHHHHHH glömde du . Rätt ålder , för vadå? För o kandidera till världens äldsta kvinna? Hur gammal e du Hedenhös ? Gillar du äldre så har du min svärmor på bilden innan 69 bast eller nått MVH HN Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 På begäran från STONEYS Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 vem vill inte ha en god thaishot av denna damen? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Dagens tjej får väl bli svärmor Trodde det var Nerikes brutta! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Trodde det var Nerikes brutta! Näää,det är Nerikes bruttas dotter Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Frugan grillar hemma hos polaren i Trollhättan Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Trodde det var Nerikes brutta! Varit tyst från Nerike länge.. Vad gör karln? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Frugan igen Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Frugan grillar hemma hos polaren i Trollhättan Din kompis och jag har lika grill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Din kompis och jag har lika grill Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Din kompis och jag har lika grill Inte illa .. grillbukisar "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 2, 2011 Dela Inlagd Juni 2, 2011 Varit tyst från Nerike länge.. Vad gör karln? Undrar jag oclså och likadant med arne dyker upp då och då som gubben i lådan.eller e han på semester i Kattrineholm När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Juni 2, 2011 Dela Inlagd Juni 2, 2011 Frugan igen Du har en väldigt VACKER hustru. Din lyckost Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 2, 2011 Dela Inlagd Juni 2, 2011 Du har en väldigt VACKER hustru. Din lyckost Mvh jrk Tack. Tackar buddha varje dag. MVH HN Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 2, 2011 Dela Inlagd Juni 2, 2011 Tack. Tackar buddha varje dag. MVH HN Vaddå. Tacka hennes mor och far för tusan. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 2, 2011 Dela Inlagd Juni 2, 2011 Vaddå. Tacka hennes mor och far för tusan. Det var Buddha som sammanförde oss. Mor o far hade inte med det att göra. Eller mor kanske hade en liten del MVH HN Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 2, 2011 Dela Inlagd Juni 2, 2011 (ändrad) Jupp. men jag nekar till att ha besökt en strippklubb och betäkt Camilla Henemark Knasen du vet att alla är mutbara om man vill få som man vill, stack till surin en 300-bahting och Kim:en 200dring för att få som jag ville samt en hundring till Wille för att han skulle hålla käft. Nu har du nog utökat dina kostnader betydligt mer när du är "egen moderator".. Hur mycket har du pröjsat Wille denna gång för att hålla käften? Ändrades Juni 2, 2011 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Juni 3, 2011 Dela Inlagd Juni 3, 2011 Lill flickan från Chang kiosken i byn Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu