ragson Inlagd April 28, 2011 Dela Inlagd April 28, 2011 Min härliga kompis Pooky var aaaningen dragen vid detta tillfälle... cykeln höll! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd April 29, 2011 Dela Inlagd April 29, 2011 Honey, don't take picture! Come and look at the map instead! Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 29, 2011 Dela Inlagd April 29, 2011 Lilla Alice bland vitsippor.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dryas Inlagd April 29, 2011 Dela Inlagd April 29, 2011 En kompis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 30, 2011 Dela Inlagd April 30, 2011 Yngsta dottern med Alice i FF utgiftsbil, den bilen har man bara kostnader ingen nyttjanderätt har man.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd April 30, 2011 Dela Inlagd April 30, 2011 (ändrad) En kompis! Lovelos Ändrades April 30, 2011 av lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd April 30, 2011 Dela Inlagd April 30, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd April 30, 2011 Dela Inlagd April 30, 2011 Dagens bild på Nitt71 pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd April 30, 2011 Dela Inlagd April 30, 2011 lovelos kompis???. ha de bra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd April 30, 2011 Dela Inlagd April 30, 2011 (ändrad) lovelos kompis???. ha de bra... Roligt med många "kompisar" tycker jag! Wille's två "kompisar" ser inte så dumma ut dom heller! Lovelos Ändrades April 30, 2011 av lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 30, 2011 Dela Inlagd April 30, 2011 Roligt med många "kompisar" tycker jag! Wille's två "kompisar" ser inte så dumma ut dom heller! Lovelos 'Fram för mera kompisar,även till kalla Sweden! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 1, 2011 Dela Inlagd Maj 1, 2011 Willes bild är borta ?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Maj 1, 2011 Dela Inlagd Maj 1, 2011 Willes bild är borta ?? Har du rätt i, såg det nu. Skall fixa. Höll på att stuva om lite på Photobucket och då lyckades jag nog förstöra länkningen till forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Maj 1, 2011 Dela Inlagd Maj 1, 2011 Har du rätt i, såg det nu. Skall fixa. Höll på att stuva om lite på Photobucket och då lyckades jag nog förstöra länkningen till forumet. Verkar vara mycket krångel med det däringar Photobucket? För mycket trafik dit för lite betald dat, extra konton, länkar som förstörs, bilder som inte godkänns. Funkar det bättre för de som har råd att betala för sig? Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 1, 2011 Dela Inlagd Maj 1, 2011 Nitt71! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 1, 2011 Dela Inlagd Maj 1, 2011 bilden! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 1, 2011 Dela Inlagd Maj 1, 2011 Verkar vara mycket krångel med det däringar Photobucket? För mycket trafik dit för lite betald dat, extra konton, länkar som förstörs, bilder som inte godkänns. Funkar det bättre för de som har råd att betala för sig? Nu behöver man ju inte använda nån extern lagring för att infoga bilder här på MPR längre, det är bara att ladda upp dem direkt eller har jag missat nån fördel men Photobucket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Maj 1, 2011 Dela Inlagd Maj 1, 2011 Nu behöver man ju inte använda nån extern lagring för att infoga bilder här på MPR längre, det är bara att ladda upp dem direkt eller har jag missat nån fördel men Photobucket. Fördelen är att du kan själv styra ifall du vill fortsätta visa bilden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 1, 2011 Dela Inlagd Maj 1, 2011 Fördelen är att du kan själv styra ifall du vill fortsätta visa bilden. Det kan du också göra på de du direkt bifogar/publicerar på forumet. Inställningar-Ordna dina publicerade filer-Markera-Radera. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Maj 1, 2011 Dela Inlagd Maj 1, 2011 Det kan du också göra på de du direkt bifogar/publicerar på forumet. Inställningar-Ordna dina publicerade filer-Markera-Radera. Det visste jag inte men det känns tryggare att kunna göra det på PB...kanske en falsk säkerhet men ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Maj 1, 2011 Dela Inlagd Maj 1, 2011 Verkar vara mycket krångel med det däringar Photobucket? För mycket trafik dit för lite betald dat, extra konton, länkar som förstörs, bilder som inte godkänns. Funkar det bättre för de som har råd att betala för sig? Jag har ett betalkonto på Photobucket. Jag flyttade bilden från ett album till ett annat och glömde bort att ändra länken. Knappast krångel med PB utan snarare med mig. Gorocco, Fördelen med PB är dels som Lappen skriver och dels att man kan lägga upp på en plats och därifrån länka till flera olika platser. Dvs man behöver bara ladda upp en gång, man har inte de ibland lite lustig omskalningsproblemen, samt man kan kontrollera bildkällan till alla platser bilden är publicerad på ett och samma ställe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nong Inlagd Maj 2, 2011 Dela Inlagd Maj 2, 2011 Tre kompisar i Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nong Inlagd Maj 2, 2011 Dela Inlagd Maj 2, 2011 En kompis till. Denna gång i Ang Thong med dottern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 10, 2011 Dela Inlagd Maj 10, 2011 Detta är min dagens tjej Charita bilderna tagna igår, hoppas bara allt går bra för henne nu hon skall börja skolan i BKK. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 10, 2011 Dela Inlagd Maj 10, 2011 Det kommer gå alldeles utmärkt för henne Mait, eftersom hon har dig som stöttar henne. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu