Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej

Nerike

Recommended Posts

• 1 månad senare...
UglyFarang
7 timmar sedan, skrev Luke the Drifter:

Detta är ju ett thailandsforum och jag gör mitt bästa för att göra inlägg som handlar om Thailand men den här gången blir det lite svårt men det skall nog gå.

En svensk tjej som dagens tjej? 

Jodå, jag vågar!

I somras så var jag i Sverige och då passade jag på att göra det som jag gillar och det var bland annat att besöka raggarklubbar, hojklubbar och diverse motorarrangemang.

Vid ett av arrangemangen så råkade jag träffa en mycket trevlig dam som jag har mött flera gånger förr och hon är nog helt okänd för de flesta men inte för oss med motorintresse.

Då vi möttes där så gick jag fram och hälsade och sa att det var länge sedan. Det är inte troligt, men heller inte omöjligt, att hon kom ihåg mig men jag fick en kram och hon såg så glad ut att se mig.

Det var nog säkert så att hon blandade ihop mig med någon annan. 😉 

Dagens tjej

IMG_20250906_123936540_AE.jpg.599dea1df458fec7a8eb495c36fa7502.jpg

image.png.5ea845e4a46f3e3ec3cb77807b37b2a0.png

Vad var nu kopplingen till Thailand?

Jo, om jag inte hade lagt ner så mycket pengar på motorcyklar så hade jag kunnat spendera mer tid i Thailand.

OBS! Annie är helt oskyldig till att jag är fattig!

Annie Seel är en av världens mest meriterade motorkvinnor som tävlar både med MC och bil. Under karriären kan hon räkna in fem genomförda Dakarrallyn av fem starter med MC. Hon körde sitt första Dakarrally med mc 2002, där hon vann 400-kubiksklassen och kom 54:a totalt med bruten högerhand och en allvarlig muskelblödning i låret. 2010 vann hon damklassen i Dakarrallyt och kom på 45:e plats totalt med avslitet ledband i höger tumme. Hon blev 2004 första svenska kvinna att ta ett VM-guld på MC, Rally Raid Women’s Cup 450.

Länk   https://sv.wikipedia.org/wiki/Annie_Seel

Vi hade Annie som föreläsare på Knutstorp när det kördes Supermoto Supermasters för ca 20 år sedan, en mycket trevlig bekantskap.

• Ge karma 4

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...