Detta inlägg gillas... lovelos Inlagd April 29, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 29, 2024 En "kompis" från Bangkok! 😍 27 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... bob Inlagd April 30, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 30, 2024 Yoi från Thailand i Turkiet 28 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Maj 1, 2024 Dela Inlagd Maj 1, 2024 Jag tror att hon borde raka sig därnere! 7 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Maj 1, 2024 Dela Inlagd Maj 1, 2024 6 timmar sedan, skrev lasseiudon: Jag tror att hon borde raka sig därnere! Tror inte det räcker med rakning utan ser mer ut som om hon behöver en laserbehandling! ; ) 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Maj 1, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 1, 2024 Idag måste jag skryta lite över min fru igen! ❤️ Först planterade hon penséer i lådan vid gatan.. Och sedan rensade hon ogräs där vi har persilja, gräslök, purjolök, kinesisk gräslök, mynta och eventuellt ramslök! ❤️🙏❤️ 25 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... lovelos Inlagd Maj 2, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 2, 2024 (ändrad) Noi en Uni-student jag känner från Bangkok, som testar en ny make up style! 😍 Bilden är ett "Screenshot" från en video hon skickat, som jag klippt ut och putsat till lite! 😉 Ändrades Maj 2, 2024 av lovelos 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... lovelos Inlagd Maj 2, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 2, 2024 14 minuter sedan, skrev uptoyou: Oj oj, vilka ögon 🙂 Lös-ögonfransar och färgade kontaktlinser gör sitt, men hon har stora "kattögon" även normalt! 😉 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... lovelos Inlagd Maj 2, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 2, 2024 Noi i skoluniform med mer normal make up! 😘 29 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 2, 2024 Dela Inlagd Maj 2, 2024 14 minuter sedan, skrev lovelos: Noi i skoluniform med mer normal make up! 😘 Farligt "djur" det där!😉 2 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Maj 2, 2024 Dela Inlagd Maj 2, 2024 (ändrad) 17 minuter sedan, skrev audirs2: Farligt "djur" det där!😉 Jag vet, speciellt för en gammal gubbe som mej! Det gäller att hålla hårt i plånboken!😜 Ändrades Maj 2, 2024 av lovelos 1 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 2, 2024 Dela Inlagd Maj 2, 2024 3 timmar sedan, skrev lovelos: Jag vet, speciellt för en gammal gubbe som mej! Det gäller att hålla hårt i plånboken!😜 Bara att lätta på lädret. 😇 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Maj 3, 2024 Dela Inlagd Maj 3, 2024 22 timmar sedan, skrev uptoyou: Farligt läckra ögon här också 😶 Heter hon Mia i förnamn 😄 ... och kanske snart Luang i efternamn! 😜😍 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 3, 2024 Dela Inlagd Maj 3, 2024 Dagens snabbaste servitris, än så länge. Hon vill nog vara min morsa. Påpekade att det redan var min tredje öl. 6 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 3, 2024 Dela Inlagd Maj 3, 2024 3 timmar sedan, skrev rolba: Dagens snabbaste servitris, än så länge. Hon vill nog vara min morsa. Påpekade att det redan var min tredje öl. Hon kanske kör extra på sjukhuset där man byter ut skrumplever?😜😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Maj 4, 2024 Dela Inlagd Maj 4, 2024 On 2024-05-02 at 12:23, skrev rolba: Bara att lätta på lädret. 😇 Du menar lätta på trycket 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Maj 4, 2024 Dela Inlagd Maj 4, 2024 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Marlon: Du menar lätta på trycket Tyvärr så måste man nog lätta på lädret först för att kunna lätta på trycket! 😏😜 Ändrades Maj 4, 2024 av lovelos 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... dtbkk Inlagd Juni 23, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 23, 2024 Dagens tjej får bli en biljettkontrollant vid templen runt Angkor Wat, Kambodja. 38 Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 4, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 4, 2024 Några tjejer från igår i skoluniform. Skulle nog inte funka i Sverige med kortkort 🤔 11 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 4, 2024 Trådstartare Dela Inlagd Juli 4, 2024 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Några tjejer från igår i skoluniform. Skulle nog inte funka i Sverige med kortkort 🤔 Nej tänk på dom män från länder där dom inte äns får se en tjej utan slöja, och hur dom gör när dom kommer till Sverige. För att sedan skylla på tjejen att det var deras eget fel, för dom hetsade honom genom att visa lite skinn. 7 1 Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 4, 2024 Dela Inlagd Juli 4, 2024 11 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Några tjejer från igår i skoluniform. Skulle nog inte funka i Sverige med kortkort 🤔 Det ska vara knästrumpor enligt en vän(gissa vem?) 1 7 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Juli 5, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 5, 2024 enis 19 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juli 5, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 5, 2024 22 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd Juli 6, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 6, 2024 (ändrad) Hej, två tjejer kommer här, Min ena dotter å pojkvän. I Bangkok med mig och frun. Trevlig sommar. Ändrades Juli 6, 2024 av Vaxet older version 23 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Juli 6, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 6, 2024 enis 23 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vantaa Inlagd Juli 13, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 13, 2024 😍 27 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu