Cavemannen Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 1 timme sedan, skrev Duracell: Var på Levels några gånger nu under min senaste resa med min unge norske polare. Var välklädd i slim fit Conor McGregor suit och välputsade Hermes skor och en rätt så laddad plånbok, eget bås med champagne och en flaska whiskey. Jag blev totalt ignorerad varje gång jag var där av det motsatta könet. Är man gammal som mig och milsvid från massmedias måttstocks utseendeideal så räcker det inte att man har tjock plånbok. Jag tror att du skall skippa den där norrmannen nästa gång du går dit, brudarna har väl tagit er för 2st bögar där ni har suttit i erat bås och skålat i champagne. Klä dig normalt och gå ensam nästa gång och brudarna står på rad för att få smaka champagne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 9 minuter sedan, skrev Cavemannen: Jag tror att du skall skippa den där norrmannen nästa gång du går dit, brudarna har väl tagit er för 2st bögar där ni har suttit i erat bås och skålat i champagne. Klä dig normalt och gå ensam nästa gång och brudarna står på rad för att få smaka champagne. Nu satt jag för det mesta ensam i båset då norrmannen svassade runt baren och snackade med tjejer så jag tror knappast att folk trodde vi var homosexuella. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 23 minuter sedan, skrev Enis: skärp dig nu Duracell och sluta skämta med oss... om jag fet, gråhårig och överviktigt... med total avsaknad av klädsmak... MR utsliten T-shirt å jeans och totalt inåtvänd superblå personlighet och endast övertrasserad kreditkort... kan få en sådan häringa kvinna att dansa kring min kromade stång trots furumöbler så lär även du kunna finna lycka... /Enis Jag skämtar inte. Lucky you! vilken pingla. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 7 minuter sedan, skrev Cavemannen: Jag tror att du skall skippa den där norrmannen nästa gång du går dit, brudarna har väl tagit er för 2st bögar där ni har suttit i erat bås och skålat i champagne. Klä dig normalt och gå ensam nästa gång och brudarna står på rad för att få smaka champagne. Kanske i fiskebyn. I Bkk (på turistställen som soi11) har brudarna fri drick (helrör vodka / bubbel) på många ställen om de är 4-5st. Så en flaska Moet får nog inte trosorna plaskblöta. Rör man sig där brudarna kan betala för sig så ligger man i lä oavsett vad man beställer in. Syns på alla vita Benz utanför... Nä, dumpa norrmannen och gå ut där det är mörkt är mörkt är mitt tips... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 Gå på toaletten om di inte är snåla så har de toalett papper och tvål vips så har du nu en skön stund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tjobo Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 Jag skämtar inte. Lucky you! vilken pingla. Det får bli min pärlaSkickat från min HUAWEI LYO-L21 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 1 timme sedan, skrev Enis: skärp dig nu Duracell och sluta skämta med oss... om jag fet, gråhårig och överviktigt... med total avsaknad av klädsmak... MR utsliten T-shirt å jeans och totalt inåtvänd superblå personlighet och endast övertrasserad kreditkort... kan få en sådan häringa kvinna att dansa kring min kromade stång trots furumöbler så lär även du kunna finna lycka... /Enis Missade en detalj tidigare, vem fan sover i furuvaggan bakom bruden. Vet att det är svårt att se förbi henne men försök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 9 minuter sedan, skrev M33: Missade en detalj tidigare, vem fan sover i furuvaggan bakom bruden. Vet att det är svårt att se förbi henne men försök. klaga inte på mitt vardagsrum och lyxslaf... ingen sover där på bilden men vi rumlade runt där straxt efteråt... fördjävligt obekvämt /Enis... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 1 minut sedan, skrev Enis: Klaga inte på mitt vardagsrum och ”safehouse” Ingen sover där på bilden men jag runkade runt där strax efteråt... Mycket obehagligt när grannfrun kom på mig... /Enis... Tänkte väl det... Råkade rätta ett par stavfel men det är en sjukdom jag har.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 5 minuter sedan, skrev M33: Tänkte väl det... Råkade rätta ett par stavfel men det är en sjukdom jag har.. Det frugan inte vet mår hon inte illa av /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 3 hours ago, Duracell said: Var på Levels några gånger nu under min senaste resa med min unge norske polare. Var välklädd i slim fit Conor McGregor suit och välputsade Hermes skor och en rätt så laddad plånbok, eget bås med champagne och en flaska whiskey. Jag blev totalt ignorerad varje gång jag var där av det motsatta könet. Är man gammal som mig och milsvid från massmedias måttstocks utseendeideal så räcker det inte att man har tjock plånbok. Tror att du och din unga norska "vän" var på fel gata, prova Silom nästa gång så skall du se att det går bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 skärp dig nu Duracell och sluta skämta med oss... om jag fet, gråhårig och överviktigt... med total avsaknad av klädsmak... MR utsliten T-shirt å jeans och totalt inåtvänd superblå personlighet och endast övertrasserad kreditkort... kan få en sådan häringa kvinna att dansa kring min kromade stång trots furumöbler så lär även du kunna finna lycka... /EnisDet där är inte din fru väl [emoji39] Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 3 timmar sedan, skrev Peolito: Skickat från min iPhone med Tapatalk Håller med dig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 Håller med dig! Undrar vad jag tänkt skriva Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 32 minuter sedan, skrev Peolito: Undrar vad jag tänkt skriva Skickat från min iPhone med Tapatalk Du hade sådan ståpäls så du kluddade inne i mitt inlägg 4 timmar sedan, skrev Peolito: Det där är inte din fru väl "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 Det spritter lite i grenen. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 18 timmar sedan, skrev Enis: Det frugan inte vet mår hon inte illa av /Enis Det frugan inte vet det tar hon reda på. ☠️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 Dagens tjej är en tös som tydligen tyckte att det var väldigt varmt denna kväll så hon lättade lite på klädseln. Hot in the city Hot in the city tonight // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 Mitt allt ❤️ Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 Dagens tjej fångade jag på bild men är lite osäker på vart det var någonstans. Antingen var det i Udon Thani eller Nong Khai. Om det inte var på någon av dessa ställen så var det någon helt annanstans ! Samma tjej och den här gången vet jag att det var Nong Khai med Mekongfloden och Laos i bakgrunden // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 2 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens tjej fångade jag på bild men är lite osäker på vart det var någonstans. Antingen var det i Udon Thani eller Nong Khai. Ser ut som utanför muggen i UD Town “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 Dagens tjej är min kompis flickvän 😊 Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 1 hour ago, Luke the Drifter said: Dagens tjej fångade jag på bild men är lite osäker på vart det var någonstans. Antingen var det i Udon Thani eller Nong Khai. Om det inte var på någon av dessa ställen så var det någon helt annanstans ! Samma tjej och den här gången vet jag att det var Nong Khai med Mekongfloden och Laos i bakgrunden // Luke the Drifter När är bilden från Lao? Har för mig den restaurangen är utraderad från jordens yta.😀 Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 (ändrad) 27 minuter sedan, skrev frason: När är bilden från Lao? Har för mig den restaurangen är utraderad från jordens yta.😀 Det är möjligt att restaurangpråmen är ett minne blott, det var inte igår vi var där. Jag gick in på bildinformationen och kunde konstatera att bilden är tagen fredagen den 29:e december 2017 klockan 13:01. Eftersom tråden heter dagens tjej så kör jag en till bild med en tjej och även om inte heller den här bilden är tagen idag så låter jag den ändock gå som dagens tjej. En rar flicka i en gudsförgäten liten risby någonstans i Isaan // Luke the Drifter Ändrades Maj 12, 2018 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 Den äldsta damen i byn, 88år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu