Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej

Nerike

Recommended Posts

kitungmakmak

Mind controlled  :neo:  kallas det för :rotfl:

Det är ok!

Värre vore det om du vaknade upp i sängen med nerdragna brallor och blodiga lakan.

Har jag redan, fast det beror nog på  att jag sover naken (helst) och tjejen hade fått mens. Men i princip så stämmer det ju ;)

ทีรัก

Dela på andra sajter

Du tyckte han skulle sluta med påhopp och dylikt, nu drar du igång själv...

Nu får du faktiskt förklara dig vad som menas med det här. Jag är i idel öra  :wink:

Dela på andra sajter

Det är väl givet. Invandringen ger ju klirr i kassan :wink:

OT solly 

Åter igen ett citat, som bara gröder på önskemålet om att återinföra minuskarman igen.

Dela på andra sajter

Kan i vårt hus i Krasang, igår.

attachicon.gifIMG_4423.JPG

Förutom en fin fru, har ni fått till ett verkligt gediget hus, förutom väggfärgen.

Tur att folk tycker olika.

Kan du göra en liten husesyn med början på parkringen och fortsätta upp i huset, har trots alla dina bilder inte fått någon uppfattning om hur rummen och köket är placerade,men snyggt är det!

Ha det så bra

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Dela på andra sajter

Eftersom det är lördag lyfter jag tråden, med ett par bilder från dagens badtunna.

post-3602-0-67468500-1436003286_thumb.jp

post-3602-0-98594600-1436003318_thumb.jp

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Dela på andra sajter

Tråden halkar ned så jag lyfter med några tjejer från eftermiddag/kväll.

Först en cashier.  Jag var faktiskt tvungen att be henne om ursäkt, jag mötte henne på soi Buakhao i fredags när jag kom från Hospitalet och hon slog på en tvärnit på moppen och jag kände inte igen henne.  Men nu är det förlåtet.

post-3602-0-96954900-1436106190_thumb.jp

Här en dam som idag uppträdde vid badtunnan.

post-3602-0-82917900-1436106329_thumb.jp

Jag tycker att hon är värd en bild till.

post-3602-0-51735900-1436106402_thumb.jp

Den här damen också från badtunnan kunde lite svenska, dock mest fula ord som inte passar sig på ett seriöst forum.

post-3602-0-08947600-1436106440_thumb.jp

Och här två systrar som var riktigt duktiga på att simma.

post-3602-0-03203900-1436106531_thumb.jp

Och till sist, en som sänder en hälsning till en MPRare och hälsar att längtan är stor.

post-3602-0-01524900-1436106600_thumb.jp

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Dela på andra sajter

Så att ingen missförstår, snygga tjejer är prioriterat

attachicon.gifIMG_4320.jpg

Va inte dom lite för gamla för dig?Skärpning.en repris tack på du vet vem  :av-109998:  :av-109998:

Måne

Dela på andra sajter

Va inte dom lite för gamla för dig?Skärpning.en repris tack på du vet vem  :av-109998:  :av-109998:

Det blir för stora kontraster mot träskpaddorna om jag postar snyggingar så därför måste jag smygstarta med ett par semisnygga.

Om någon vecka kanske jag lägger in ett L&D om jag orkar ;)

Dela på andra sajter

Peter Hultgren

Ett par bilder på min vän Natt när vi var på väg ut för att äta, inte taget idag men menIMG_0463.thumb.JPG.09b427cff6d88246ad30a.

IMG_0464.thumb.JPG.44e491e9a34ef9319f37e

Dela på andra sajter

Det verkar funka, tar en till från samma jippo...

Men har ingen lust att lägga in några bilder på någon tjej som jag känner i denna tråd längre... tolka det hur f-n ni vill HH...

2014-06-14 16.06.30.jpg

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Det verkar funka, tar en till från samma jippo...

Men har ingen lust att lägga in några bilder på någon tjej som jag känner i denna tråd längre... tolka det hur f-n ni vill HH...

Samma känner jag också, har ungefär 550 bilder på min tjej men enl. bedömen har man lagt ut bilder på fula tjejer.

Fast jag själv tycker, min tjej har underbar leende.

Dela på andra sajter

Samma känner jag också, har ungefär 550 bilder på min tjej men enl. bedömen har man lagt ut bilder på fula tjejer.

Fast jag själv tycker, min tjej har underbar leende.

Så länge man har någon "relation" till tjejen tex att man har tagit bilden själv och inte att man har hittat en bild på nätet som man sitter och r unkar till kan hon ju se ut hur f-n som helst för min del, tycker man inte om bilden eller tjejen är det bara låta bli att ge karma :).

Men rent generellt så tycker jag denna tråden endast skall vara på någorlunda "seriösa" tjejer och inte någon jä vla hora man lyckats hitta på second road... ni som inte fattar vad jag menar med det kan söka upp första bästa psykolog och ta på er vuxenblöjan... för det är inte så kul för de medlemmarna som lägger ut bilder på sin fru och dotter, sedan på nästa inlägg så har någon retarded medlem lagt ut en bild på någon slampa som visar både tuttar och f itta, hur kul tror ni dessa medlemmar känner när bilden på dottern hamnar ibland dessa bilderna? fattar man inte det så har man ju f-n hjärna som en ekorre...

Dela på andra sajter

Så länge man har någon "relation" till tjejen tex att man har tagit bilden själv och inte att man har hittat en bild på nätet som man sitter och r unkar till kan hon ju se ut hur f-n som helst för min del, tycker man inte om bilden eller tjejen är det bara låta bli att ge karma :).

Men rent generellt så tycker jag denna tråden endast skall vara på någorlunda "seriösa" tjejer och inte någon jä vla hora man lyckats hitta på second road... ni som inte fattar vad jag menar med det kan söka upp första bästa psykolog och ta på er vuxenblöjan... för det är inte så kul för de medlemmarna som lägger ut bilder på sin fru och dotter, sedan på nästa inlägg så har någon retarded medlem lagt ut en bild på någon slampa som visar både tuttar och f itta, hur kul tror ni dessa medlemmar känner när bilden på dottern hamnar ibland dessa bilderna? fattar man inte det så har man ju f-n hjärna som en ekorre...

Du är det skrivna ordets mästare bästa Herr Bob..

Vi får ta en barrunda snart igen...

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Personligen bryr jag mig inte om bilden föreställer fru, flickvän eller one night stand men när läsare börjar skriva 

sina omdömen på människor är det år helsikte, särskild om åsikte ligger i det negativa.

smile.jpg

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Word, uncle Bob! 

Dela på andra sajter

Ett av de senaste årens bästa inlägg

Jag som är född norr om dalaälven ja ända där borta där björkarna susar har endast knutit näven i byxfickan ett antal gånger.

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

:good:

Man kan ju hoppas att de tar åt sig. Fast risken är väl stor att du har rätt i din sista mening.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...