svampen Inlagd Juni 8, 2015 Dela Inlagd Juni 8, 2015 Lite uppföljande prover nu blir det remiss till Naprapat för scoliosen! Kram Älskling! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 9, 2015 Dela Inlagd Juni 9, 2015 Ett bidrag till dagens tjej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 9, 2015 Dela Inlagd Juni 9, 2015 (ändrad) Ett bidrag till dagens tjej PB090055.JPG Underbar bild, "ni pen kong chan" eller vad det nu heter. Skall vara "den är min" tror jag. Men jag snackar inte Thai. Ser ut så på kroppsspråket i alla fall. Ändrades Juni 9, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Juni 10, 2015 Dela Inlagd Juni 10, 2015 Några tjejer som jag träffade på min utflykt till Koh Larn i dag. Först är skepparns fru. På beachen träffade jag en riktigt trevlig tjej från Malaysia. Från China. En till på China tjejen. Hoppsan, där kom en som inte borde varit med. Och audi, jag frågade inte vad "han" hette. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Juni 10, 2015 Dela Inlagd Juni 10, 2015 frugan säger: "tack för idag" "älskar dig" "puss" "god natt, sov gott" "puss" o jag kan ju bara instämma.. du är min favorit alla dagar i veckan! Kan sprattelgumman ligga still mens hon sover En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 10, 2015 Dela Inlagd Juni 10, 2015 Några tjejer som jag träffade på min utflykt till Koh Larn i dag. Först är skepparns fru. DSCN9489.JPG På beachen träffade jag en riktigt trevlig tjej från Malaysia. DSCN9540.JPG DSCN9542.JPG Från China. DSCN9593.JPG En till på China tjejen. DSCN9595.JPG DSCN9548.JPG Hoppsan, där kom en som inte borde varit med. Och audi, jag frågade inte vad "han" hette. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 10, 2015 Dela Inlagd Juni 10, 2015 Så var 9:an slut då Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 10, 2015 Dela Inlagd Juni 10, 2015 Så var 9:an slut då Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk Hon börjar bli söt tösen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RAUKEN Inlagd Juni 10, 2015 Dela Inlagd Juni 10, 2015 (ändrad) Glittrande ögon, kanske dagens Ändrades Juni 10, 2015 av RAUKEN Rauken-roll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RAUKEN Inlagd Juni 10, 2015 Dela Inlagd Juni 10, 2015 IMG_3027.JPGGlittrande ögon, kanske dagens Rauken-roll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juni 10, 2015 Dela Inlagd Juni 10, 2015 Hon börjar bli söt tösen! Har hon alltid varit!! MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juni 10, 2015 Dela Inlagd Juni 10, 2015 Hejsan Jag bjuder på ett par bilder från november förra året då jag och Jennifer var i Filippinerna och hälsade på en dambekant till mig. Hon heter Maricris och är mycket trevlig, tycker jag. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Juni 11, 2015 Dela Inlagd Juni 11, 2015 Så var 9:an slut då Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk Ja jäklar,,, den lilla rågblonda krulltotten är ju snart stora damen. Hoppas hon kan få en god vidare utbildning och ett bra liv. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 11, 2015 Dela Inlagd Juni 11, 2015 Ja jäklar,,, den lilla rågblonda krulltotten är ju snart stora damen. Hoppas hon kan få en god vidare utbildning och ett bra liv. Vaddå kan? Om jag känner E...pEnis rätt så vänder han ut å inpå sej själv för de sina... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 11, 2015 Dela Inlagd Juni 11, 2015 Vaddå kan? Om jag känner E...pEnis rätt så vänder han ut å inpå sej själv för de sina... Tackar Odin. sådana ord värmer hjärta och själ /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Hittar damen i risbyn dom här bilderna, så rekar jag en såndär modern "onepiece" i kevlar! Mvh Amja Hoppas på att ingen av kompisarna i risbyn har tillgång till MPR. Då ligger jag nog jäkligt illa till. Men hitintills har jag inte fått någon kommentar från Ann. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Hoppas på att ingen av kompisarna i risbyn har tillgång till MPR. Då ligger jag nog jäkligt illa till. Men hitintills har jag inte fått någon kommentar från Ann. Syns väl i testamentet senare! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Hoppas på att ingen av kompisarna i risbyn har tillgång till MPR. Då ligger jag nog jäkligt illa till. Men hitintills har jag inte fått någon kommentar från Ann. Nu vet jag inte om det är skämtsamt från din sida men.. Hade jag haft något "fuffens" för mig som jag inte ville skulle komma ut så hade jag definitivt inte lagt bilder av det på mpr. Det fick en fd medlem erfara när någon glappkäftad mpr:are babblade till hans dam. Söta tjejer ivf Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 En tjej med famnen full av rosor, på Platinum i Bangkok, i måndags. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 14, 2015 Dela Inlagd Juni 14, 2015 frugan har plockat lite blomster i trädgården. för att placeras på Buddhahyllan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Juni 14, 2015 Dela Inlagd Juni 14, 2015 Några tjejer från dagen. Dagens tjejer tillägnar jag tre bilder vardera, tycker de är värda det. Först en cashier. Nästa tjej, sångerska. Snudd på att hon hamnade i mitt knä. Henne känner alla riktiga music lovers igen. Lika bra att bifoga ett par skyltar ifall någon tar mina texter på allt för stort allvar. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 14, 2015 Dela Inlagd Juni 14, 2015 Kunde inte bestämma mig så det blev buffe idag Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 14, 2015 Dela Inlagd Juni 14, 2015 frugan har plockat lite blomster i trädgården. IMG_70921.JPG för att placeras på Buddhahyllan! IMG_70931.JPG "Frugan" är ett blomster i sig.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 14, 2015 Dela Inlagd Juni 14, 2015 "Frugan" är ett blomster i sig.. hon har ju börjat vissna o hon doftar inte lika gott som förr men hon är ju min favorit ändå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 14, 2015 Dela Inlagd Juni 14, 2015 hon har ju börjat vissna o hon doftar inte lika gott som förr men hon är ju min favorit ändå! Vem fan har inte börjat vissna.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu