Kenneth4618 Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Tycker att dom är rätt obekväma brukar köra 05 den stayups! Same same + att det är enklare och gå och pinka “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 tjej från sa sakeo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 My darling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Igår snodde hon pengar av mig IGEN bara för att jag drack lite öl. Thailand 2014 031.JPG Då gillar jag min tjej bättre, hon visar sin bättre sida ofta. Thailand 2014 054.JPG Blyg, knappast... Men jag lägger inte ut vadsomhelst. Thailand 2014 107.JPG Men för er... så kan jag väl göra det. Faktiskt så är min kamera synkad med min uppfattning av världen, så precis så såg det ut efter lite dricka. Hon på första bilden med grodan, heter hon typ Dow, Cow, Bow eller nåt sånt?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 (ändrad) Säg inget till min fru En FB vän som nu befinner sig i LOS men varit i Sverige tidigare /Enis Ändrades Oktober 11, 2014 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Säg inget till min fru FB.jpg En FB vän som nu befinner sig i LOS men varit i Sverige tidigare /Enis Såååååååååå jävla 66666666666igt med jeansshorts “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 Hon på första bilden med grodan, heter hon typ Dow, Cow, Bow eller nåt sånt?? Daow kallar jag henne. Men det kanske är dow. Jag har det bara fonetiskt. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 Daow kallar jag henne. Men det kanske är dow. Jag har det bara fonetiskt. Ja henne har jag spelat mycket biljard med... Känt henne ett par år =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 Kan vid 60+30-årskalaset i Sundsvall, 2 augusti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 Sista dagen innan älgjakten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kuppari Inlagd Oktober 13, 2014 Dela Inlagd Oktober 13, 2014 Puss på dig xet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Oktober 13, 2014 Dela Inlagd Oktober 13, 2014 Hehe... jag är så jäkla glad. Hon har kommit tillbaka efter att ha färgat håret svart igen, men inga bilder på det. Min "darkling". Håller på att plocka ihop en fungerande klocka av ett par eller tre... Finns det nåt som hon gillar så är det att pyssla. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 14, 2014 Dela Inlagd Oktober 14, 2014 Dagens tjej är min fyllkaja Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 14, 2014 Dela Inlagd Oktober 14, 2014 Dagens tjej är min fyllkaja Kommer hon att spy imorgon, eller blir det porlinsjohan redan i natt.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 14, 2014 Dela Inlagd Oktober 14, 2014 Kommer hon att spy imorgon, eller blir det porlinsjohan redan i natt.. FF Det är nog ingen fara, det här gått bra Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Oktober 15, 2014 Dela Inlagd Oktober 15, 2014 Får bli på mor och dotter Sent from my iPhone using Maipenrai mobile app Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 En dåre jag har känt i många år nu som tidigare har gått under benämningen "Feta Ulla På Posten" svalkar sig i poolen... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kuppari Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 Puss på er mogna damer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 (ändrad) kompis i korridoren på view talay innan en utekväll i pattis och jomtien. Ändrades Januari 31, 2017 av swedenfarang Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 Fon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Tjejen tyckte det va lite kallt nu på morgonen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 frugan plockade lite svamp i gräsmattan, en svampstuvning ikväll kanske! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 (ändrad) En blöt fru på stranden gillar jag...55555 Ändrades Oktober 17, 2014 av swedenfarang Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Fina damer men fula bikinis Enis Konstigt, jag tänkte inte på det alls när jag såg bilderna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 frugan plockade lite svamp i gräsmattan, en svampstuvning ikväll kanske! Var lite försiktig med svamparna som växer på gräs. Vissa av dom fixar take-off utan vare sej security check eller boarding... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu