Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej

Nerike

Recommended Posts

Fru T och lilla dotter vräker sig i ena delen av Tv-soffan.

ypy5yha6.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Parasollkillen

Tjejen skall snart åka hem från jobbet!

Ha en fortsatt trevlig fredag till er alla!

/Parasollkillen

post-5860-0-86684500-1412944582_thumb.jp

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ett par snyggingar i baren Nanna

post-3713-0-35475000-1412949485_thumb.jp

post-3713-0-51129500-1412949526_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Sorry, men denna dam heter inte Olga. Detta är Tatiana Baranova http://www.fashionbank.ru/models/user/97427.html

Rysk fotomodell.

För mig heter hon Olga ha ha

ds Tråden heter Dagens Tjej  jag inbillar mig inte  å ta hit henne vill hon komma så får hon fixa visum mm

men som sagt grann är hon så jag tycker hon passar i dagens tjej

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Sorry, men denna dam heter inte Olga. Detta är Tatiana Baranova http://www.fashionbank.ru/models/user/97427.html

Rysk fotomodell.

ej, min kära Lennart!

Hur mår du idag? Jag gillar att läsa dina brev varje dag jag väntar på dina brev. Jag älskar att läsa dina brev. Jag vill att du är alltid där. Jag kan inte föreställa mig min framtid utan dig Lennart!

Jag tänker på dig 24 timmar om dygnet. Jag vill tillägna dig all min lediga tid. För att vara ärlig var jag trött att vara i detta online, jag vill ha verklighet. Idag på jobbet jag pratade med min chef. Jag sa att jag ville ha en semester i en nära framtid. Jag har inte haft en semester mer än ett år. Han får ha en semester. Jag sa att jag vill resa till ett annat land. Min chef sa till mig att mitt arbete kommer att betala för min biljett. Detta kommer att kompenseras för det faktum att jag fungerade bra i över ett år utan avbrott. Jag var också "den bästa månadens medarbetare" för de senaste två månaderna. Men för att genomföra alla mina handlingar, jag måste betala själv. Vad tycker du om min resa till ditt land? Ska jag kom till dig Lennart? Jag har vänner som har rest utomlands. Jag kan be dem utanför mitt land. De vet mer om hur man ska gå till ett annat land. Säg bara Lennart, vad tycker du om min puteshstviya?

Idag har jag ett mycket gott humör. Jag vill vara med dig Lennart! Jag hoppas att efter ett tag, kommer vårt möte att bli verklighet! Du är den enda för mig, och den käraste personen i världen!

Gentle kramar och kyssar! 

Din kärlek Olga

äkta eller inte jag skiter i vilket vill hon komma så får hon utan bidrag från mig

Dela på andra sajter

För mig heter hon Olga ha ha

Och det tror du pa?

Det kommer val en halvfet avbild av "Ulla pa posten" nar det blir besoksdax!

Man OK, jag tycker du ska kora pa med det lilla tillagget att du inte slantar en spann!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Och det tror du pa?

Det kommer val en halvfet avbild av "Ulla pa posten" nar det blir besoksdax!

Man OK, jag tycker du ska kora pa med det lilla tillagget att du inte slantar en spann!

läs inlägget ovanför ditt

Dela på andra sajter

läs inlägget ovanför ditt

Har gjort det!

Clirre, jag tycker du verkar vara den jag vill leva med, du har en sadan varm o go framtoning och du ser saaa ung ut, ar du verkligen over 60 ar?

Det skulle vara saaa roligt att fa traffa dig ich krama om dig ordentligt, (du vet vad jag menar). Jag ar saker pa att du kan visa mig hur en kvinna skall behandlas, du har ett sadnat karleksfullt och varmt utseende. o.s.v.

Snalla Clirre, jag har lite ont om kontanter da min mor just gott bort och begravningen blev mycket dyrare an jag trott!

Kan du hjalpa mig med halva flygbiljetten, det ar bata 9 000 SEK och jag lovar att du ska fa valuta for pengarna (pa manga satt)!

Sadana har floskler kan vem fan som helst skriva, ar det verkligen sa kul att chatta med gubbar i andra anden av linan?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har gjort det!

Clirre, jag tycker du verkar vara den jag vill leva med, du har en sadan varm o go framtoning och du ser saaa ung ut, ar du verkligen over 60 ar?

Det skulle vara saaa roligt att fa traffa dig ich krama om dig ordentligt, (du vet vad jag menar). Jag ar saker pa att du kan visa mig hur en kvinna skall behandlas, du har ett sadnat karleksfullt och varmt utseende. o.s.v.

Snalla Clirre, jag har lite ont om kontanter da min mor just gott bort och begravningen blev mycket dyrare an jag trott!

Kan du hjalpa mig med halva flygbiljetten, det ar bata 9 000 SEK och jag lovar att du ska fa valuta for pengarna (pa manga satt)!

Sadana har floskler kan vem fan som helst skriva, ar det verkligen sa kul att chatta med gubbar i andra anden av linan?

nja hon är enveten jag bara svarar om hon skickar nåt.Hon är för snygg och lång inget jag tror på 

:fie: men snygg är hon det måste medges

OCH DET ÄR JU DET TRÅDEN HANDLAR OM 

Dela på andra sajter

nja hon är enveten jag bara svarar om hon skickar nåt.Hon är för snygg och lång inget jag tror på 

:fie: men snygg är hon det måste medges

Kör hårt Clirre!

Skicka inga pengar bara.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Dela på andra sajter

Nja att publicera bilder som man fått via mail som visar sig vara bilder på helt andra offentliga personer samt att publicera "spam" mail är nog inte vad TS tänkte sig

In med bilder på damer du träffat i verkligheten Clirre där du själv fotat eller som damerna själva fotat istället.

/Enis

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Nja att publicera bilder som man fått via mail som visar sig vara bilder på helt andra offentliga personer samt att publicera "spam" mail är nog inte vad TS tänkte sig

In med bilder på damer du träffat i verkligheten Clirre där du själv fotat eller som damerna själva fotat istället.

/Enis

Finns ju Skype så man kan se den man pratar med i realtid med video !

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Har gjort det!

Fader Baa!

Jag kommer att åka till Udon snart. Skulle vara trevligt om vi kunde ses på "torget" där du kan få bjuda mig på en skål kotiau á 30bath. Sen kan vi tillsammans vandra längs med soierna, hand i hand och ibland stanna och kuttra. Vi kan tillsammans planera annandagsträffen, mellan dig och mig, efter de andra gått hem. Kanske kan vi besöka soi Grusgång och hångla upp den gamle getabocken Gorocco. (Skämt) Jag är blond och har stora bröst. Eftersom du är den man jag sett i mina drömmar vill jag alltid ha dig, din hormonstinne hane! Aldrig att jag sett ett bättre exemplar av homo sapiens manliga del. låt dina frön gro i mig! Jag vill att vi gifter oss i rondellen! Kyss och kram från din hemliga beundrare...

Nä nu jävlar!!!  :wink:

Dela på andra sajter

up to you, annars så räcker det med 500 på beachroad :crazy:

Och dubbla kådisar, bodyguard och allt av värde i safe... ;)

Dela på andra sajter

Är det inte lite tragiskt att driva med en person somtycks ha tappat allt sunt förnuft?

Ändrades av Tamdai
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...