Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Vaxet older version
6 timmar sedan, skrev norris55:

Ojdå trampade visst på en öm tå. Är väl inget att skämmas över att du gillar botox här och där på ålderns höst. Du kanske skulle prova själv där skinnet inte stramar längre...😉

Att svara i ett helt annat forum utan att fatta diskar dig från svar. Ibland får man acceptera att inte sänka sig till en nivå så låg att bara djur eller i ordet passar. Men du, hon min fru är bra go, utan botox eller med, har ju ingen betydelse mer än för en som du. Trevlig dag och tack för att du verkligen spikar fast bilden om cheap charlie och du ser ju ut så i verkligheten också. Puss 

  • Haha 4
Link to comment
Dela på andra sajter

Vaxet older version
14 minuter sedan, skrev Nicholas:

Bara ignorera det, dom finns överallt men kan inte få sätta agendan. 

 

Vet det men fenomen som anonym eller liknande är ju passerat så de får ju personligen ta ansvar för sina mentala brister. 🤭

Ändrades av Vaxet older version
  • Ge karma 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Vaxet older version

Felpost

Ändrades av Vaxet older version
Felpost
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2024-01-28 at 08:58, skrev Nicholas:

Nej tanken är att du ska gå till hooters och fota brudarna där och sedan posta dom bilderna här. 

 

När jag var yngre (1995) så träffade jag på mitt första hooters i North Carolina, jag skulle inte tänkt tanken att gå in på ett sånt gubbsjukt ställe, men dit bestämde kunden att vi skulle äta middag. 

 

Bissart, men märkligare än så är att "ungdomar" på 40+ springer på sån skit i Pattaya och tycker det är cool. 

 

Glöm inte att Hooters har jäkligt bra mat, värsta Michelin krogen, i klass med Hardrock och andra amerikanska snabbmatsrestaurang ställen.

 

Att man inte fattar att man är lurad på Hooters när man inte få se några pattar är också väldigt konstigt.....

  • Ge karma 1
  • Haha 3
Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
12 timmar sedan, skrev Vaxet older version:

Donnabella

Asiens Belladonna?

Ändrades av ThailandNovise
  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
2 timmar sedan, skrev apknug:

Glöm inte att Hooters har jäkligt bra mat, värsta Michelin krogen, i klass med Hardrock och andra amerikanska snabbmatsrestaurang ställen.

 

Att man inte fattar att man är lurad på Hooters när man inte få se några pattar är också väldigt konstigt.....

Du har ju lika lite koll på verkligheten som din kompis Boa.

Nu är inte Hooters och Hard Rock snabbmatsställen, visste du inte det 🤔

Men du äter väll inte ute eftersom du är livrädd för ev tillsatser i maten 😁

De flesta fattar att man inte får se pattarna på Hooters, förutom du då, som blev lurad och besviken 🤣🤣

Ändrades av Kenneth4618
  • Ge karma 2
  • Haha 3

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det fanns ju en tjej på denna baren också. Ska fråga om hon visar pattarna.

 

Ska även kolla om de har riktigt god mat, som på gouremet restaurangerna hooters och hard rock.IMG_20240129_144903.thumb.jpg.ebbd3cd49ef21a11cfc22d46d50af9a3.jpg

 

 

  • Ge karma 4
Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev Vaxet older version:

Beskriv vardaglig och vanliga är du snäll.

Fick en pik från annat håll att detta var till mig är det så, ja det är min vardag det jag postar, men har jag fått fel uppgift så glöm det. 

 

Men från veckans vardag tar jag med mig foton på Donnabella i Cambodja där hon, Morten hennes man , jag , mina kollegor och min blivande fru besöker en skola som betalas av Mortens video produktioner för musikartister runt i Världen.

Donna är modell så hon bjuder på några sådana foton helt utan filter å annat här på Maipenrai som bonus och hälsar till Er alla.

 

Och min blivande fru visar tungan i morgonrock till de som hon anser är värda det, så ja.... en del av min vardag denna vecka.

Trevlig Söndag på Er.

 

Hej Vaxet den äldre!

 

Skit i vad alla skriver dom är bara avunda, tycker att du lägger upp bilder som platsar alla dagar i veckan på denna tråd,

 

Jag försöker nu mera inte lägga mig i eller försvara mig själv längre på detta forum, då många sitter anonyma bakom ett nick och trolltrycker på sina tagentbord för dom har inget liv.
Och skulle man skriva nåt så får dom vatten på sin kvarn, bättre att skita i att försvara sig mot trollen för får dom inget vatten och ingen bryr sig om dom så kanske dom växer upp nån gång.
Läs deras skit och skratta bara åt dom skulle intre tro att dom vore så tuffa i IRL, därav aldrig nån bild på dom själva utan dom sitter i pojkrummet och trolltrycker på sitt tagentbord.

 

Som sagt finns många här som jag hoppas tycker/gör samma som mig, man skiter i dom då kommer dom försvinna eller börjar skriva vettiga saker.
Finns alltid en klick som förstår för andra, och svarar man inte på deras inlägg då får dom inget vatten och blir dom desperata och går på personangrepp.
Då kommer dom bli avstängda, nä svara bara på vad majoriteten skriver även om det ibland kan bli diskusioner för alla tycker inte likadant, men sådana diskusioner brukar ta slut efter ett par svar i dom olika trådarna, tills nån vettig skriver tillbaka till tråden, men tyvärr inte från trollen som letar efter nån som dom kan få vatten på sin kvarn och sabba en tråd för alla med sitt tjat.

Men svarar man inte ska då dom göra en Clio och svara på sin eget citat, till och med trollen förstår att dom då gör bort sig.

 

  • Ge karma 7

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Nerike:

Men svarar man inte ska då dom göra en Clio och svara på sin eget citat, till och med trollen förstår att dom då gör bort sig.

 

Är Clirre i Bangkok 😄

https://www.Thailand-idag.asia/razzia-mot-Bangkok-nojeslokal-clio-puben-stangdes-av-pa-grund-av-droger-och-forekomst-av-minderariga/

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaxet older version
31 minuter sedan, skrev Nerike:

Hej Vaxet den äldre!

 

Skit i vad alla skriver dom är bara avunda, tycker att du lägger upp bilder som platsar alla dagar i veckan på denna tråd,

 

Jag försöker nu mera inte lägga mig i eller försvara mig själv längre på detta forum, då många sitter anonyma bakom ett nick och trolltrycker på sina tagentbord för dom har inget liv.
Och skulle man skriva nåt så får dom vatten på sin kvarn, bättre att skita i att försvara sig mot trollen för får dom inget vatten och ingen bryr sig om dom så kanske dom växer upp nån gång.
Läs deras skit och skratta bara åt dom skulle intre tro att dom vore så tuffa i IRL, därav aldrig nån bild på dom själva utan dom sitter i pojkrummet och trolltrycker på sitt tagentbord.

 

Som sagt finns många här som jag hoppas tycker/gör samma som mig, man skiter i dom då kommer dom försvinna eller börjar skriva vettiga saker.
Finns alltid en klick som förstår för andra, och svarar man inte på deras inlägg då får dom inget vatten och blir dom desperata och går på personangrepp.
Då kommer dom bli avstängda, nä svara bara på vad majoriteten skriver även om det ibland kan bli diskusioner för alla tycker inte likadant, men sådana diskusioner brukar ta slut efter ett par svar i dom olika trådarna, tills nån vettig skriver tillbaka till tråden, men tyvärr inte från trollen som letar efter nån som dom kan få vatten på sin kvarn och sabba en tråd för alla med sitt tjat.

Men svarar man inte ska då dom göra en Clio och svara på sin eget citat, till och med trollen förstår att dom då gör bort sig.

 


Tack för det, krävs gubbar som varit med länge för att förstå det och tja, både du och jag var ju med för lääääääääääääänge sedan 🙏

När en suddig bild på 30 halvnakna 20 åriga tjejer väntande på en halvfet, förhoppningsvis halvpackad Farang som köpte handsome man snacket och nu pendlar runt halva jordklotet, för att få betala för ett skjut 😅…….får mer uppmärksamhet och uppskattning än privata familjen foto bilder så säger det ju en del 5555555

 

Men anonyma är de inte längre och i Pattis är de faktiskt mycket mindre anonyma än de tror. Men du har rätt, inte bry sig men lite kul att retas ibland.

 

trevlig dag, Örebro eller hur ?

  • Ge karma 5
Link to comment
Dela på andra sajter

Inlagd (ändrad)
22 minuter sedan, skrev Vaxet older version:


Tack för det, krävs gubbar som varit med länge för att förstå det och tja, både du och jag var ju med för lääääääääääääänge sedan 🙏

När en suddig bild på 30 halvnakna 20 åriga tjejer väntande på en halvfet, förhoppningsvis halvpackad Farang som köpte handsome man snacket och nu pendlar runt halva jordklotet, för att få betala för ett skjut 😅…….får mer uppmärksamhet och uppskattning än privata familjen foto bilder så säger det ju en del 5555555

 

Men anonyma är de inte längre och i Pattis är de faktiskt mycket mindre anonyma än de tror. Men du har rätt, inte bry sig men lite kul att retas ibland.

 

trevlig dag, Örebro eller hur ?

Japp Örebro får önska dig detsamma.

 

Ja vi är några här som vart med länge, och vi har kommit upp i åldern och är stolta för det.
Fast skulle vilja vara 30 igen med kunskapen man har idag, skulle inte ta foto på en gäng halvnakna brudar i en bar, för tror det skulle bli lite liv hemma och gräset är inte grönare på andra sidan av ån.

 

Och vi som har vart med länge har ett liv som dom flesta är nöjda med, det är som jag skrev om ett foto på frugan och mig i denna tråd, vi var snyggare när vi var mindre, men huvudsaken är att man tycker/älskar varandra.

 

Ändrades av Nerike
  • Ge karma 4

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaxet older version
9 timmar sedan, skrev ThailandNovise:

Asiens Belladonna?

 Om du förklarar så ska jag svara 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Sunkhak och rugguggla i Jomtien 😬 Nä, då går jag hellre till gouremetrestaurangerna hooters och hard rock.

Där maten är god och damerna är vackra 😉😉😉

  • Ge karma 5

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev apknug:

Ja gillar man inte Thailandet och heller  sitta och ugglar i Sverige hela vintern så.

 

Men det finns pendeltåg till Sveavägen 75, förutsatt att de inte är inställda pga snökaos, om suget efter hamburgare o vingar skulle bli för stort.

 

Nä, Thailand är bäst.

 

Och naturligtvis en dagsaktuell egetagen bild med sköna nya tjejer från Thailand.....

 

IMG_20240130_100829.thumb.jpg.72473081243a26e16b6901adc7f35471.jpg

 

Yes, du har rätt! Sverige borde bli som Thailand direkt, med allt det betyder! Helsike vad munkar det skulle bli då att ge pengar till! Kungen fick man inte skoja med en sekund  heller!😁

Fast vänster trafiken skulle ta ett tag att införa så klart! Sedan skulle alla tjäna 300 .-skr per dag ,men vad gör det?😋

  • Haha 5

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...