Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

10 minuter sedan, skrev Lucky:

Happy Australia Day!

Snapchat-1041896295.jpg

And kiwi too!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Enis:

IMG_0812.thumb.jpeg.6c123c3eeeb94b1214f58ba357068226.jpeg

 

Fröken Swish har nu lämnat Natal för några dagar i Pipa

 

/ Enis

Jag måste lära min dotter att swisha. Det händer max 2 ggr per år.

  • Ge karma 1
  • Haha 7
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Lucky:

Sitter på stranden och hade inte tänkt mig några inköp av kläder idag, men den här damen hade annat i tankarna, så nu sitter jag här med tre tröjor. Det värsta är att jag som drar 2-3 XL i Sverige behövde

8 XL! Ni fattar ju själva vad det gör med ens självförtroende...

20240126_125837.jpg

Kan ju meddela nu efter att ha provat tröjorna att de var alldeles för stora. Särskilt på längden. På sätt och vis en lättnad...

  • Ge karma 1
  • Haha 5

Fd Abercrombie på MPR.

Link to comment
Dela på andra sajter

Wangthong
6 timmar sedan, skrev Lucky:

Kan ju meddela nu efter att ha provat tröjorna att de var alldeles för stora. Särskilt på längden. På sätt och vis en lättnad...

Du kan kanske spara in på byxorna om de är så pass mycket för långa. Man vill väl kanske inte att något ska hänga och dingla så det syns om man får för sig att gå utan kalsonger också.. 

  • Haha 3
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Vaxet older version:

Fru, musikproduktion och projekt på samma video. Trevlig helg. 
▶️ Watch this reel https://www.facebook.com/share/r/jEK528GkFrE6dFdM/?mibextid=LvJtn9

 

och de som inte har Meta…,,

All botox kom tidigt i livet....

  • Ge karma 1
  • Minus 4

Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaxet older version
1 timme sedan, skrev norris55:

All botox kom tidigt i livet....

Du får Karma av mig även om du just gjort även mitt beslut att antagligen lämna detta forum ännu lättare, och nej inte en droppe botox, ej heller en droppe alkohol, aldrig.

Konstigt att thaiforum alltid tycks dra till sig gnälliga torskar som bara klagar, aldrig tillför något. 

 

Å sorry, såg vem du är, så då förstår jag, ensamt och tråkigt då pendlar du mellan porrsurfen och gnällandet på de som har ett liv, så jag förstår nu, stackare.......,

Ändrades av Vaxet older version
  • Ge karma 6
  • Haha 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Efraim Barkbit
2 timmar sedan, skrev norris55:

All botox kom tidigt i livet....

Coca-Cola bottnarna hjälper inte ser vi 🥸

  • Ge karma 3
  • Haha 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Största anledningarna till att en tidigare fantastisk tråd är tröttkörd är; DQ, googlade bilder och fula kärringar. 

Skall ni posta här så skaffa unga och fräscha brudar. Annars kan ni posta på familjeliv.se

 

 

  • Ge karma 9
  • Minus 2
  • Haha 5
Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
23 minuter sedan, skrev M33:

Största anledningarna till att en tidigare fantastisk tråd är tröttkörd är; DQ, googlade bilder och fula kärringar. 

Skall ni posta här så skaffa unga och fräscha brudar. Annars kan ni posta på familjeliv.se

 

 

Ska gubbar skaffa unga och fräscha brudar?

  • Ge karma 1
  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Vaxet older version:

Du får Karma av mig även om du just gjort även mitt beslut att antagligen lämna detta forum ännu lättare, och nej inte en droppe botox, ej heller en droppe alkohol, aldrig.

Konstigt att thaiforum alltid tycks dra till sig gnälliga torskar som bara klagar, aldrig tillför något. 

 

Å sorry, såg vem du är, så då förstår jag, ensamt och tråkigt då pendlar du mellan porrsurfen och gnällandet på de som har ett liv, så jag förstår nu, stackare.......,

Ojdå trampade visst på en öm tå. Är väl inget att skämmas över att du gillar botox här och där på ålderns höst. Du kanske skulle prova själv där skinnet inte stramar längre...😉

  • Ge karma 2
  • Minus 4
  • Haha 1

Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka...

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev ThailandNovise:

Ska gubbar skaffa unga och fräscha brudar?

Nej tanken är att du ska gå till hooters och fota brudarna där och sedan posta dom bilderna här. 

 

När jag var yngre (1995) så träffade jag på mitt första hooters i North Carolina, jag skulle inte tänkt tanken att gå in på ett sånt gubbsjukt ställe, men dit bestämde kunden att vi skulle äta middag. 

 

Bissart, men märkligare än så är att "ungdomar" på 40+ springer på sån skit i Pattaya och tycker det är cool. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Vaxet older version:

Du får Karma av mig även om du just gjort även mitt beslut att antagligen lämna detta forum ännu lättare, och nej inte en droppe botox, ej heller en droppe alkohol, aldrig.

Konstigt att thaiforum alltid tycks dra till sig gnälliga torskar som bara klagar, aldrig tillför något. 

 

Å sorry, såg vem du är, så då förstår jag, ensamt och tråkigt då pendlar du mellan porrsurfen och gnällandet på de som har ett liv, så jag förstår nu, stackare.......,

Bara ignorera det, dom finns överallt men kan inte få sätta agendan. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...