Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Luke the Drifter

Dagens tjej är en söt servitris som jobbar i en bar i Phnom Penh, Kambodja.

 

2085982547_Thailpng15-16Kambodja037.thumb.jpg.b5c4d56da16137f1a858460fd6154709.jpg

 

Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här tjejen hade något speciellt utan att jag kan sätta fingret på vad? Jobbar på Forrest Bar i Khao Lak.

20190218_181604.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Dagens tjejer är en duo och jag kanske skall tala om varför och hur det gick till att jag fick dem på bild.

 

Jag var ute på min dagliga morgonpromenad idag på morgonen och jag bestämde mig för att knata ner till fiskepiren i stan för där trivs jag mycket bra med den friska havsluften och vyn ut över öppet hav.

Ute på piren så mötte jag två tjejer och nu får ni tro mig eller inte men en av tjejerna frågade mig om hon fick ta en bild på mig.

Tro mig eller ej !

Jag är inte blyg av mig och jag bryr mig föga vart den här bilden hamnar men med stor sannolikhet så är jag med på fäjsbook eller något liknande vid det här laget :)

 

Jag passade givetvis på att fråga tösen om det var okej om jag tog en bild på henne och hennes kompis som såg ut som en tomboy.

Inga problem !

 

Får jag lov att presentera två töser från Samut Sakhon som är på äventyr nere i Hua Hin 

DSCF1851.thumb.JPG.83a19d1f0b1e354c9dbe6ffde1205a0c.JPG

 

Luke the Drifter

 

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Luke the Drifter:

Dagens tjejer är en duo och jag kanske skall tala om varför och hur det gick till att jag fick dem på bild.

 

Jag var ute på min dagliga morgonpromenad idag på morgonen och jag bestämde mig för att knata ner till fiskepiren i stan för där trivs jag mycket bra med den friska havsluften och vyn ut över öppet hav.

Ute på piren så mötte jag två tjejer och nu får ni tro mig eller inte men en av tjejerna frågade mig om hon fick ta en bild på mig.

Tro mig eller ej !

Jag är inte blyg av mig och jag bryr mig föga vart den här bilden hamnar men med stor sannolikhet så är jag med på fäjsbook eller något liknande vid det här laget :)

 

Jag passade givetvis på att fråga tösen om det var okej om jag tog en bild på henne och hennes kompis som såg ut som en tomboy.

Inga problem !

 

Får jag lov att presentera två töser från Samut Sakhon som är på äventyr nere i Hua Hin 

DSCF1851.thumb.JPG.83a19d1f0b1e354c9dbe6ffde1205a0c.JPG

 

Luke the Drifter

 

Har du ingen från Ekenäs Thani?:lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart man måste vara tjenis med granngumman  :)20190221_085737.thumb.jpg.414b1b166a7d34cd1c6e233fa8bbcfca.jpg

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer in många trevliga saker på tomten  :)20190221_093935.thumb.jpg.439b7a9c2e0627e9dd477d46b477ffc0.jpg

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter
16 timmar sedan, skrev audirs2:

Har du ingen från Ekenäs Thani?:lipa:

Visst har jag det !

Förra sommaren så hade jag förmånen att agera guide åt världens raraste Pärla och under resans gång så besökte vi Ekenäs och hamnade vid ett tillfälle i Raseborgs slottsruin.

 

https://sv.wikipedia.org/wiki/Raseborgs_slott

 

1352089586_DSCF0321(1).thumb.JPG.ff7ee3fe96dfdf013077390cd96b4726.JPG

 

Dagens tjej är Pärlan, en prinsessa på vift  

1643879731_DSCF0322(1).thumb.JPG.409815ab4e2b00ec0fc0b7251bfee9a1.JPG

 

Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Med risk för att betraktas som tjatig så tar jag friheten att lägga in en till bild på Pärlan.

Det här fotot tog jag då vi var i Helsingfors och den är tagen nere vid gamla saluhallen.

 

Dagens tjej, Pärlan

DSCF0348.thumb.JPG.a143f7648f7cecc624fa672f35ce0466.JPG

 

Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Luke the Drifter:

Visst har jag det !

Förra sommaren så hade jag förmånen att agera guide åt världens raraste Pärla och under resans gång så besökte vi Ekenäs och hamnade vid ett tillfälle i Raseborgs slottsruin.

 

https://sv.wikipedia.org/wiki/Raseborgs_slott

 

1352089586_DSCF0321(1).thumb.JPG.ff7ee3fe96dfdf013077390cd96b4726.JPG

 

Dagens tjej är Pärlan, en prinsessa på vift  

1643879731_DSCF0322(1).thumb.JPG.409815ab4e2b00ec0fc0b7251bfee9a1.JPG

 

Luke the Drifter

Detta måste besökas någon gång, har bara kört förbi detta mästerverk och inte brytt sig alls, men då var man ung å glad!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Visserligen långt ifrån dagens och kanske har den varit publicerad här tidigare, men redigerad och fin är den...

rajdidajtuttar.JPG

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Benriach:

Visserligen långt ifrån dagens och kanske har den varit publicerad här tidigare, men redigerad och fin är den...

rajdidajtuttar.JPG

Aha ett Rorschach inspirerat konstverk.... har dock svårt att tyda bäckplumparna, kan du inte flytta de åt sidan i det gråa fältet till höger :big_smile:

 

 

/eNis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Enis:

Aha ett Rorschach inspirerat konstverk.... har dock svårt att tyda bäckplumparna, kan du inte flytta de åt sidan i det gråa fältet till höger :big_smile:

 

 

/eNis

Den oretucherade bilden kan fås via PM om man ber tillräckligt snällt, men här på MPR så är det redigering som gäller...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Benriach:

Den oretucherade bilden kan fås via PM om man ber tillräckligt snällt, men här på MPR så är det redigering som gäller...

Behövs inget Pm. Bara o blunda o kisa med ögonen så ser man att inget gult filter ändvänds😉..

Link to comment
Dela på andra sajter

Lycky!! Man behöver inte åka ända till Asien för att hitta Vietnam tjejer!😍 Denna tjej i Jakobstad ser ju för jäkla söt ut! 

Text å bild, vassego!

https://svenska.yle.fi/artikel/2019/02/23/osynliga-ninni-ar-med-sina-270-000-foljare-finlands-storsta-modeinfluencer-till

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjålgrodor och Rushmusik är en bra mix:)

20190223_193335.jpg

20190223_193429.jpg

20190223_190824.jpg

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan när hon var....

 

 

98A064FA-045C-476E-B0C6-6EFB1F9AAFD3.thumb.jpeg.a3840dc0fc5ef5a5546106057734cc13.jpeg

 

ung ....

 

A6EC49E5-B1AC-48C0-B762-D6FD5A7F753A.thumb.jpeg.9da3d62a017a40e7a91518b17dbb65ad.jpeg

 

och ännu yngre...

 

 

Enis

 

 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

kenneth073
On 2019-01-14 at 21:21, skrev Herr Chang:

När jag gick lite vilse i Kapstaden var dessa vänliga damer mycket behjälpliga! Det var till och med så att de gick med mig för att visa vägen till min Airbnb lägenhet. Stort tack!

 

IMG_2312.thumb.jpg.23edb271523428dd204e5a6efdad580e.jpg

 

Herr Chang har talat.

Vad tyckte du om Kapstaden,värt en resa?

Ändrades av kenneth073
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
18 minuter sedan, skrev kenneth073:

Vad tyckte du om Kapstaden,värt en resa?

Är det inte dags för fröken att skaffa sig ett liv istället för att hänga på mpr dygnet runt? 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-02-23 at 21:39, skrev smaland:

Jag med tjejer på Harrys.

20190110_223448.jpg

 

Har de inga pingviner hos Harrys?

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...