Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

21 timmar sedan, skrev JJC:

Frugans lilla halvsyster Yui som kom till BKK igår och hennes kompis Natsumi som ville testa genuin thailändsk mat.

Min fru Mui är jätte glad att kunna träffa fin 10 år yngre halvsyra. Tyvärr bor de båda lång bort från Thailand och i helt olika världsdelar.

DxzyiNPUYAYghZX.jpg.23ae80329484050ebd1cfdcf84e3cf78.jpgDxxVA4-UcAEHwwg.thumb.jpg.cb9c26927d4f777a8ec7f8cc7a82a327.jpg 

 

Från Japan? Har du fler bilder på henne lägg gärna in dem här. På tok för lite japanskor annars i denna tråd 😊

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-01-26 at 11:27, skrev BanFang:

Tjejen som jag spenderade mest tid med i LOS.

 

1548498329635.jpg

Kan vara en mycket fin tjej men målade ögonbryn och tandställning, fjortis🤨

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Boa52:

Kan vara en mycket fin tjej men målade ögonbryn och tandställning, fjortis🤨

Wavis gav mej tummen ned OK men hur kan en bild på en fjortis få 40 gilla. är det nåt som ni kan berätta om 

flickan eller gillar ni foton på små flickor

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Wavis gav mej tummen ned OK men hur kan en bild på en fjortis få 40 gilla. är det nåt som ni kan berätta om 

flickan eller gillar ni foton på små flickor

Sätt på dig öronmuffar så inte ärtan mellan dina öron förfryser nu när det är -27 grader i byhålan

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Sätt på dig öronmuffar så inte ärtan mellan dina öron förfryser nu när det är -27 grader i byhålan

Snart - 30 huva men du kan väl förklara för mej hur en bild på en liten flicka med tandställning och målade

eller tatuerade ögonbryn får 40 gilla. hon kanske inte är fjortis men med tandställning ca 17 - 18 år

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minutes ago, Boa52 said:

Snart - 30 huva men du kan väl förklara för mej hur en bild på en liten flicka med tandställning och målade

eller tatuerade ögonbryn får 40 gilla. hon kanske inte är fjortis men med tandställning ca 17 - 18 år

Har du fått stryk av "Visa pattarna" nu igen?

 

Stuva in en pall alkoholfri öl i bänkdiskmaskinen och hoppa in efter,

så vaknar du nog glad som en trallgök imorgon.

 

Glöm inte att dra igen luckan så det inte blir korsdrag mellan dina öron

som verkar uppfatta det mesta fel eller inte överhuvudtaget.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Boa52:

Wavis gav mej tummen ned OK men hur kan en bild på en fjortis få 40 gilla. är det nåt som ni kan berätta om 

flickan eller gillar ni foton på små flickor

 

Varför skulle inte en bild på en fjortis kunna få 40 positiva reaktioner eller mer? Tippar på att hon är nånstans mellan 20 och 30

och har du nån gång varit i Thailand utanför risbyn borde du observerat att det inte är så ovanligt med tandställning även högre

upp i åldrarna.

 

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev edvardpop:

 

Varför skulle inte en bild på en fjortis kunna få 40 positiva reaktioner eller mer? Tippar på att hon är nånstans mellan

20 och 30 och har du nån gång varit i Thailand utanför risbyn borde du observerat att det inte är så ovanligt även högre

upp i åldrarna.

 

Du kan ha helt rätt men varför 40 gilla, skriver du ett bra inlägg får du kanske 4 st. Har varit utanför risbyn, besökt Thai

som du kanske vet nu i 17 år och har flickor i byn som har växt upp under min tid där så jag vet

Link to comment
Dela på andra sajter

58 minuter sedan, skrev Boa52:

Snart - 30 huva men du kan väl förklara för mej hur en bild på en liten flicka med tandställning och målade

eller tatuerade ögonbryn får 40 gilla. hon kanske inte är fjortis men med tandställning ca 17 - 18 år

Hä int lönt å försök förklar för en som ing begrip. 😫

Ändrades av Sakhon
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Snart - 30 huva men du kan väl förklara för mej hur en bild på en liten flicka med tandställning och målade

eller tatuerade ögonbryn får 40 gilla. hon kanske inte är fjortis men med tandställning ca 17 - 18 år

Din tomte. 

Hon är 27år och har en son på 7 år. Tandställningen är en mode grej. Alltså ingen riktig sådan. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-01-28 at 01:47, skrev Boa52:

Snart - 30 huva men du kan väl förklara för mej hur en bild på en liten flicka med tandställning och målade

eller tatuerade ögonbryn får 40 gilla. hon kanske inte är fjortis men med tandställning ca 17 - 18 år

Ja det är väl rätt många thaitjejer som har tatuerade ögonbryn inklusive min tjej. Skulle just det resultera i mindre karma eller hur menar du?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-01-27 at 19:47, skrev Boa52:

Snart - 30 huva men du kan väl förklara för mej hur en bild på en liten flicka med tandställning och målade

eller tatuerade ögonbryn får 40 gilla. hon kanske inte är fjortis men med tandställning ca 17 - 18 år

Här en äkta fjortis.

123.thumb.jpg.32e654237c957d8d64c43fd0f167239c.jpg

 

Sina egna ögonbryn men med tandställning

 

Mvh. Pappa till hon

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi tog en promenad nerför soi 6, sen en grogg för mej och Ling vart hungrig. Igen. [emoji3]d326dff15b1757d8a7e40371d73b8305.jpg

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Mankan:

Ja det är väl rätt många thaitjejer som har tatuerade ögonbryn inklusive min tjej. Skulle just det resultera i mindre karma eller hur menar du?

Hehe, ja det tycker jag, min sambo som är 46 år har såna där målade/tatuerade ögonbryn - skitfult tycker jag.

Och tjejer som springer omkring med såna där "tandställningar" fast de inte behöver, det tycker jag är ännu fulare och dummare.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev ragson:

Vi tog en promenad nerför soi 6, sen en grogg för mej och Ling vart hungrig. Igen. emoji3.pngd326dff15b1757d8a7e40371d73b8305.jpg

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
 

Är ju rätt lätt att bli sugen på nåt efter en sväng på sexan. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev samet:

Här skulle @L64 behöva styra upp, för inte mycket som var bra på detta stället... 

 

20190203_134856.jpg

Eller så skickar man Yui.

Huvuden kommer att rulla och ordningen återställs.Dcq6Vh1U0AA1pIz.thumb.jpg.6cf290fac4cd63cb5e76edb1d28e626a.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev samet:

Här skulle @L64 behöva styra upp, för inte mycket som var bra på detta stället... 

 

20190203_134856.jpg

Bättre i Pattaya, DSC_0116.thumb.JPG.3889238f3bb9c0f3fa9fe3dad10f369a.JPGDSC_0113.thumb.JPG.e02a413fdcb1cebde17c459b66f37f72.JPG

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Stoneys:

Bättre i Pattaya, DSC_0116.thumb.JPG.3889238f3bb9c0f3fa9fe3dad10f369a.JPGDSC_0113.thumb.JPG.e02a413fdcb1cebde17c459b66f37f72.JPG

Passa dig nu... snart kommer @M33 efter dig. Återanvända bilder är ett big no-no enligt storbultar'n...

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:

Har dom tatuerade ögonbryn?

Vet ej, kollade inte så högt. 😉

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...