Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Luke the Drifter

Jag skrev ju att det var två snyggingar som passerade vårt bord och det var självklart att de båda skulle fångas på bild !

 

Här har vi den andra snyggingen och hon kallade sig Boon  ❤️

DSCF1161.thumb.JPG.7e34d181926ecb722885b75acc2ecef8.JPG

 

Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Dagens tjej är en raring från Pitsanulok  :love:

 

1499477801_Thailng09-2051.thumb.jpg.a16313cfcb248b2122f70687b1af4590.jpg

 

Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Dagens tjejer är två femmes fatales ❤️ ❤️

 

Armed and dangerous !  

DSCF9704.thumb.JPG.2acc35f9a0200db90d3916420f306c05.JPG

 

Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Mormor 79 bast har lyckan att se snö för första gången i sitt liv

 

022181FA-7521-4F1D-A1AD-8A6C908E56F3.thumb.jpeg.e08cc34d6f1398e40bb1a7f6d6cc4c56.jpeg

 

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Enis:

Mormor 79 bast har lyckan att se snö för första gången i sitt liv

 

022181FA-7521-4F1D-A1AD-8A6C908E56F3.thumb.jpeg.e08cc34d6f1398e40bb1a7f6d6cc4c56.jpeg

 

 

enis

Har du tagit mormor till Sverige bara för att se snö?? Hade varit lättare att åka till korat för att se snö 😉

 

//matz

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Under gårdagens morgonpromenad så träffade jag en pingla som jag började småprata med och det var riktigt trevligt.

Klockan var ungefär nio på morgonen och hon berättade att hon precis var inne på slutet av sin cykelrunda.

Det blev ganska naturligt att vi pratade om cykling och hon frågade mig då om jag cyklar ofta och det svarade jag att jag gör.

Hon tyckte då att vi skulle cykla ihop någon gång och det lät ju mycket lockande  :love:

 

Jag frågade ungefär vilket tempo hon håller och hur långt hon cyklar och det var väl en jäkla tur att jag gjorde det !

En snitthastighet på 25-30 kilometer i timmen och en distans på 80-100 kilometer :waaaht:

Jag var tvungen att avböja med en ursäkt om att jag har en gammal knäskada från en motorcykelolycka, vilket faktiskt är helt sant.

 

Här har vi dagens cykeltjej

DSCF1242.thumb.JPG.8f7d18e6f759c1055ac16f3bd3c81607.JPG

 

Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Jag tar mig friheten att lägga in en till bild för det är ju trots allt den första november och det är det bara en gång om året  :559bdc4880218_haveaniceday:

 

Jag hade varit ute på morgonpromenad och den hade lett mig ner till Takiab och då jag kom dit så tyckte jag att jag hade gjort mig förtjänt av en iskall på den smått legendariska inrättningen Blå Bordet.

Då jag satt där i godan ro och sippade på den iskalla så kom det två lottförsäljare som ville sälja lotter till mig.

Jag avböjde vänligt men bestämt men däremot så pratade jag lite med damerna och det var lite kul.

 

Två tjejer från Loei som livnär sig på att kränga nitar eller vad det nu kan kallas  :ange:

DSCF1237.thumb.JPG.56c9806dfa6179b4263e012c7cb95b42.JPG

 

Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Luke the Drifter:

Jag tar mig friheten att lägga in en till bild för det är ju trots allt den första november och det är det bara en gång om året  :559bdc4880218_haveaniceday:

 

Jag hade varit ute på morgonpromenad och den hade lett mig ner till Takiab och då jag kom dit så tyckte jag att jag hade gjort mig förtjänt av en iskall på den smått legendariska inrättningen Blå Bordet.

Då jag satt där i godan ro och sippade på den iskalla så kom det två lottförsäljare som ville sälja lotter till mig.

Jag avböjde vänligt men bestämt men däremot så pratade jag lite med damerna och det var lite kul.

 

Två tjejer från Loei som livnär sig på att kränga nitar eller vad det nu kan kallas  :ange:

DSCF1237.thumb.JPG.56c9806dfa6179b4263e012c7cb95b42.JPG

 

Luke the Drifter

Mången tack blå bordet är kvar 1 nov ,du förgyller mitt liv 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎10‎-‎31 at 14:01, skrev rolba:

Så dök nästa åkerspöke upp. 

IMG_20181031_192827.thumb.jpg.bb48789d8789660a3c6edd3b2f7e107d.jpg

Åkerspöke Hur ser Du ut Själv ??????????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev svampen:

Åkerspöke Hur ser Du ut Själv ??????????

Kan bara säga att jag tycker de är vackrare naturella eller med lite lagom färgläggning.

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev Luke the Drifter:

Under gårdagens morgonpromenad så träffade jag en pingla som jag började småprata med och det var riktigt trevligt.

Klockan var ungefär nio på morgonen och hon berättade att hon precis var inne på slutet av sin cykelrunda.

Det blev ganska naturligt att vi pratade om cykling och hon frågade mig då om jag cyklar ofta och det svarade jag att jag gör.

Hon tyckte då att vi skulle cykla ihop någon gång och det lät ju mycket lockande  :love:

 

Jag frågade ungefär vilket tempo hon håller och hur långt hon cyklar och det var väl en jäkla tur att jag gjorde det !

En snitthastighet på 25-30 kilometer i timmen och en distans på 80-100 kilometer :waaaht:

Jag var tvungen att avböja med en ursäkt om att jag har en gammal knäskada från en motorcykelolycka, vilket faktiskt är helt sant.

 

Här har vi dagens cykeltjej

DSCF1242.thumb.JPG.8f7d18e6f759c1055ac16f3bd3c81607.JPG

 

Luke the Drifter

Nu lägger jag mig i din tråd igen. Jag ser på bilden att tjejen far omkring på en landsvägsracer. Då är nog inte en snittfart på 25-30 jättefort.

Jag har dock aldrig cyklat på mountainbike, men det måste vara en milsvid skillnad?

Jag är en 60-årig överviktig gubbe, men lyckas hålla snitt 28-30 km/tim på mina rundor, som brukar bli 80-120km. långa.

Jag brukar ibland träffa på en amerikansk yngling på vägarna kring Korat. Ibland slår vi följe en bit, Han kör mountainbike och är

kanske 30-35. Vältränad. Vi verkar kunna hålla ungerfär samma tempo på landsvägen. Så det är väldigt stor skillnad på cykel, vill jag påstå.

För tillfället har jag också en knäskada. Stod på öronen i en källartrappa hemma i Sverige för 3 veckor sedan. Har nu varit på Bangkok Hospitals filial

här i Sung noen. De har tagit bort stygnen och nu är jag där varje dag för rengöring och omläggning. 3-4 sköterskor som pysslar om mig varje gång.

Det gör ju ingenting om det tar ett tag till.........

Däremot hindrar det inte att köra Triumph, så det blir mycket mc-åka för tillfället.

mvh

biker

 

Edit:

Detta var ju "Dagens tjej" tråden, så kanske jag inte klampade in Luke´s tråd i allafall.......

Lägger till ett par bilder med ett känt bakgrundsmotiv från HuaHin.

Dagens tjej får bli hustrun, bortse från gubben.....

 

mvh

biker

 

 

P1030935.thumb.JPG.af04b8ed21ecaec8092bca6ae35a7050.JPG

 

 

 

 

 

P1030933.JPG

 

 

Ändrades av biker
Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Det här fotot tog jag inte idag utan för ett par dagar sedan men bilden låter jag passera som dagens tjej.

Det var ett invigningsparty och arrangörerna bjöd på mat och musik. Jag såg till att komma till festen mätt och belåten lyckades till slut peta i mig någon kycklingklubba efter mycket trugande från personalen.

Jag vill inte bli kallad ballongjägare men en fest tackar man ju inte nej till.

 

Just det, jag var nästan på väg att glömma bilden på dagens tjej och det är den skönsjungande näktergalen !

 

Nu blev jag kär igen !  :love:

DSCF1200.thumb.JPG.8edd19c8b3ee1fa21eedaf0a17445f66.JPG

 

Luke the Drifter

 

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter
On 2018-11-02 at 12:51, skrev Vantaa:

Ett gäng blivande åklagare. Svågerns dotter i gula byxor.

 

Earth.jpg

 

Whoopsa Daisy !  :love:

 

Skulle Du möjligen kunna tänka dig att ge mig hennes telefonnummer ?

Jag vet inte riktigt om jag har behov av en åklagare i min närmaste framtid men det kan nog vara bra för mig att ha en som förhoppningsvis står på min sida !  :wink:

 

Mitt bidrag till dagens tjej får bli Nim som tog hand om mina fossingar då jag tyckte att de behövde lite omvårdnad.

 

Jahapp, nu blev man kär igen !  ❤️

DSCF1173.thumb.JPG.e837ca2afa9e5a48f9a7a1adbaed604a.JPG

 

Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Dagens tjej är Daeng som tycker att jag har gjort mig förtjänt av en Dam-Dam  :party:

 

- Luke , only for you !

DSCF1025.thumb.JPG.b93f2264df019c6af31b29ecba6eeac5.JPG

 

Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Luke the Drifter:

Dagens tjej är Daeng som tycker att jag har gjort mig förtjänt av en Dam-Dam  :party:

 

- Luke , only for you !

DSCF1025.thumb.JPG.b93f2264df019c6af31b29ecba6eeac5.JPG

 

Luke the Drifter

Kanske tron kan flytta berg ,ha det gött pojk 😂bland kexen 👍

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Då jag var ute på kvällsvandring så passerade jag en massagesalong och en av tjejerna sprang ikapp mig och frågade om jag hade glömt henne.

Jag svarade som jag brukar göra....

- Dear, i will never forget you !

 

Nu kanske det inte var riktigt sant men hur som helst så följde jag med henne tillbaka till salongen och där fick jag en pilsner och en trevlig pratstund med tösen.

 

Får jag lov att presentera dagens tjej, Apple ❤️

DSC_9970.thumb.JPG.a7f77d074fc755b5a2c50fb3fe73b37a.JPG

 

Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Eftersom det är lördag idag så bjuder jag på en till bild på en snygging.

 

Ta ingen som helst notis om byfånen som utav misstag råkade hamna med i den här bilden !

 

DSCF1048.thumb.JPG.bf040ff07d6bcf33a0252be36145a35b.JPG

 

Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...