Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Precis nyss, skrev clion:

PGA att det är svaret fråns Migr hemsida

Du skrev att det gått 11/15 månader sen du fått din ansökning registrerad :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev clion:

Undrar om det är lättare och få hit en Thaidam?

Hörde det tog 3 månader för någon nyligen, för ett UT.

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:

Du skrev att det gått 11/15 månader sen du fått din ansökning registrerad :)

Ja för att vara exakt så är det exakt 13 månade just på g 14

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:

Hörde det tog 3 månader för någon nyligen, för ett UT.

 

Stämmer inte kan ja garantera

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev clion:

Stämmer inte kan ja garantera

Ja vet innte hur snubben fått svar Ja söker på Hemsidan vilket land ets vet inte va som händer 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev clion:

Ja för att vara exakt så är det exakt 13 månade just på g 14

11/13/14/15 :)

 

Hur som helst tar det en jävla tid, och du kommer med största sannolikhet få avslag.

 

Så lägg undan lite kulor och ta en resa till Pattis, gör dig själv en tjänst :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Soengsang:

Hörde det tog 3 månader för någon nyligen, för ett UT.

 

Då tror de på tomtens om det inte är nån special  grej  

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

11/13/14/15 :)

 

Hur som helst tar det en jävla tid, och du kommer med största sannolikhet få avslag.

 

Så lägg undan lite kulor och ta en resa till Pattis, gör dig själv en tjänst :)

Ja vi får se

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Soengsang:

11/13/14/15 :)

 

Hur som helst tar det en jävla tid, och du kommer med största sannolikhet få avslag.

 

Så lägg undan lite kulor och ta en resa till Pattis, gör dig själv en tjänst :)

Ja  kör hårt Song Säng

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev clion:

Ja vi får se

Ditt problem är nog att ni inte bott tillsammans, tror att ert ärende hamnar långt ned i högen.

Damens ursprungsland och er åldersskillnad gör garanterat inte det bättre heller, troligen till och med omöjligt.

 

Helt riktigt så prioriterar de seriösa ansökningar först. 

 

Kanske bittert men sunt förnuft.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev clion:

Du såg fel 2017 maj 19 skickade jag in ansökan idag är det snart juli

Din pajas vad det är snart LOL

Du firar väl snart julafton enligt din kalender.

IIdag när du skriver är det 23juni. Du hoppar mellan datum så du har ingen koll längre. 

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Soengsang:

11/13/14/15 :)

 

Hur som helst tar det en jävla tid, och du kommer med största sannolikhet få avslag.

 

Så lägg undan lite kulor och ta en resa till Pattis, gör dig själv en tjänst :)

Om du visste så mycket kulor ja får i pension 16.000 varje månad Så det är inte frågan om kulor

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev clion:

Om du visste så mycket kulor ja får i pension 16.000 varje månad Så det är inte frågan om kulor

Vad bra, ett krav uppfyllt?

 

Men som jag skriver, ni har inte bott tillsammans, så "giftermålet" ses nog inte som seriöst.

Sen damens ursprungsland, samt er åldersskillnad ligger nog er i fatet.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Broskan:

Din pajas vad det är snart LOL

Du firar väl snart julafton enligt din kalender.

IIdag när du skriver är det 23juni. Du hoppar mellan datum så du har ingen koll längre. 

 

//Broskan

Ta dig en lutare fyllo För en gångs skull är du mer fyller än mig GOOD midsommar vännen

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:

Vad bra, ett krav uppfyllt?

 

Men som jag skriver, ni har inte bott tillsammans, så "giftermålet" ses nog inte som seriöst.

Sen damens ursprungsland, samt er åldersskillnad ligger nog er i fatet.

Citat

 

Brukar inte skriva på MPR nu för tiden  Är inte 100 vi får väll se vad som hännder

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag tya en lutare så ja inte missar matchen  Vi hörs  det plingar hela tiden ja orkar inte med det

Ändrades av clion
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev clion:

Undrar om det är lättare och få hit en Thaidam?

Du skulle nog ta hand om dig själv innan du ens funderar på någon dam. Kanske söka lite hjälp för det du går igenom och få tillbaks en relation med dina döttrar. Söka efter vad som ligger bakom ditt drickande och din situation. Har aldrig träffat dig eller känner dig inte, men det känns som om att det är många här som bryr sig om dig. Om du skulle dö i dag, hur vill du att dina barn ska tänka på dig? Du skrev i ett inlägg att dina döttrar var jävla kärringar som lyssnar på sina mödrar och ni hade ingen kontakt. Det skulle få mig att må förfärligt och skulle göra allt för att reparera detta än att skriva förvirrade historier om somalier på migrationsverket, kvinnor som blir bortbyta mot en mercedes och osannolika berättelse som afrikanskan. Se till att få hjälp med spriten, gå i terapi och se till att vinna tillbaks dina döttrars förtroende. Sedan kan du fundera på äventyr. Åren går fort och snart kanske det är försent och dina barn kommer att leva med kluvna känslor inför dig. Målet skulle vara att den dagen du går vidare, så har du varit den bästa pappan som de hade kunnat önskat. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Problemet ar att gubbfan har blivit impotent fattar ni inte det>>

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan för ganska exakt 9 år sedan, men dagens varje dag för mig!😍Snapshot_20100405_28.jpg.1b676cb208db1a1e9b27f81928b97216.jpg Det var väl dagens tjej tråden handlade om?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

4C11D679-8157-41C2-A7EF-37A6433E4770.thumb.jpeg.0cecf82c033d5f7cb0765e22c75d962a.jpeg

 

värdelös fiskare och öldrickare, tappade min öl 😭😭😭

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev clion:

Ta dig en lutare fyllo För en gångs skull är du mer fyller än mig GOOD midsommar vännen

Fyllo jag jobbar och kör tåg så inte mycket fylla här och du är ute och cyklar som vanligt. Att det kan vara så svårt att lyssna på andra.

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev clion:

Om du visste så mycket kulor ja får i pension 16.000 varje månad Så det är inte frågan om kulor

Ja och de kulorna kanske du inte får se mycket av ifall hon kommer till Sverige, hon kanske inte ens tar hand om dina andra kulor.

Lägg ner och dra till Thailand medan du kan stolle.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev Enis:

4C11D679-8157-41C2-A7EF-37A6433E4770.thumb.jpeg.0cecf82c033d5f7cb0765e22c75d962a.jpeg

 

värdelös fiskare och öldrickare, tappade min öl 😭😭😭

 

enis

Jag visste inte att det så sjöjungfrur ser ut!😊

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...