Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Cavemannen
1 timme sedan, skrev Duracell:

Var på Levels några gånger nu under min senaste resa med min unge norske polare.
Var välklädd i slim fit Conor McGregor suit och välputsade Hermes skor och en rätt så laddad plånbok, eget bås med champagne och en flaska whiskey.
Jag blev totalt ignorerad varje gång jag var där av det motsatta könet.
Är man gammal som mig och milsvid från massmedias måttstocks utseendeideal så räcker det inte att man har tjock plånbok.

Jag tror att du skall skippa den där norrmannen nästa gång du går dit, brudarna har väl tagit er för 2st bögar där ni har suttit i erat bås och skålat i champagne.

Klä dig normalt och gå ensam nästa gång och brudarna står på rad för att få smaka champagne.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Jag tror att du skall skippa den där norrmannen nästa gång du går dit, brudarna har väl tagit er för 2st bögar där ni har suttit i erat bås och skålat i champagne.

Klä dig normalt och gå ensam nästa gång och brudarna står på rad för att få smaka champagne.

Nu satt jag för det mesta ensam i båset då norrmannen svassade runt baren och snackade med tjejer så jag tror knappast att folk trodde vi var homosexuella.

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Enis:

 

 

 

skärp dig nu Duracell och sluta skämta med oss...

 

 

om jag fet, gråhårig och överviktigt... med total avsaknad av klädsmak... MR utsliten T-shirt å jeans och totalt inåtvänd superblå personlighet 

 

 

och endast övertrasserad kreditkort...

 

 

 

28276744_1544929632287787_2233690446460117315_n.jpg.315dc6de53e2a49f22f4b828c66159de.jpg

 

 

kan få en sådan häringa kvinna att dansa kring min kromade stång trots furumöbler

 

så lär även du kunna finna lycka...

 

/Enis

 

 

Jag skämtar inte.
Lucky you! vilken pingla.

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Jag tror att du skall skippa den där norrmannen nästa gång du går dit, brudarna har väl tagit er för 2st bögar där ni har suttit i erat bås och skålat i champagne.

Klä dig normalt och gå ensam nästa gång och brudarna står på rad för att få smaka champagne.

Kanske i fiskebyn. I Bkk (på turistställen som soi11) har brudarna fri drick (helrör vodka / bubbel) på många ställen om de är 4-5st. Så en flaska Moet får nog inte trosorna plaskblöta. Rör man sig där brudarna kan betala för sig så ligger man i lä oavsett vad man beställer in. Syns på alla vita Benz utanför...

Nä, dumpa norrmannen och gå ut där det är mörkt är mörkt är mitt tips...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gå på toaletten om di inte är snåla så har de toalett papper och tvål vips så har du nu en skön stund

Link to comment
Dela på andra sajter



Jag skämtar inte.
Lucky you! vilken pingla.


Det får bli min pärla34b43f03dcc77c5aa3390c08659b963b.jpg

Skickat från min HUAWEI LYO-L21 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Enis:

 

 

 

skärp dig nu Duracell och sluta skämta med oss...

 

 

om jag fet, gråhårig och överviktigt... med total avsaknad av klädsmak... MR utsliten T-shirt å jeans och totalt inåtvänd superblå personlighet 

 

 

och endast övertrasserad kreditkort...

 

 

 

28276744_1544929632287787_2233690446460117315_n.jpg.315dc6de53e2a49f22f4b828c66159de.jpg

 

 

kan få en sådan häringa kvinna att dansa kring min kromade stång trots furumöbler

 

så lär även du kunna finna lycka...

 

/Enis

 

 

Missade en detalj tidigare, vem fan sover i furuvaggan bakom bruden. Vet att det är svårt att se förbi henne men försök.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev M33:

Missade en detalj tidigare, vem fan sover i furuvaggan bakom bruden. Vet att det är svårt att se förbi henne men försök.

 

klaga inte på mitt vardagsrum och lyxslaf...

 

ingen sover där på bilden men vi rumlade runt där straxt efteråt... :oh: fördjävligt obekvämt

 

/Enis...

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Enis:

 

Klaga inte på mitt vardagsrum och ”safehouse”

 

Ingen sover där på bilden men jag runkade runt där strax efteråt... :oh: Mycket obehagligt när grannfrun kom på mig... 

 

/Enis...

Tänkte väl det... Råkade rätta ett par stavfel men det är en sjukdom jag har..

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev M33:

Tänkte väl det... Råkade rätta ett par stavfel men det är en sjukdom jag har..

Det frugan inte vet mår hon inte illa av :52:

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

3 hours ago, Duracell said:

Var på Levels några gånger nu under min senaste resa med min unge norske polare.
Var välklädd i slim fit Conor McGregor suit och välputsade Hermes skor och en rätt så laddad plånbok, eget bås med champagne och en flaska whiskey.
Jag blev totalt ignorerad varje gång jag var där av det motsatta könet.
Är man gammal som mig och milsvid från massmedias måttstocks utseendeideal så räcker det inte att man har tjock plånbok.

 

Tror att du och din unga norska "vän" var på fel gata, prova Silom nästa gång så skall du se att det går bättre. 

Link to comment
Dela på andra sajter

 
 
skärp dig nu Duracell och sluta skämta med oss...
 
 
om jag fet, gråhårig och överviktigt... med total avsaknad av klädsmak... MR utsliten T-shirt å jeans och totalt inåtvänd superblå personlighet 
 
 
och endast övertrasserad kreditkort...
 
 
 
28276744_1544929632287787_2233690446460117315_n.jpg.315dc6de53e2a49f22f4b828c66159de.jpg
 
 
kan få en sådan häringa kvinna att dansa kring min kromade stång trots furumöbler
 
så lär även du kunna finna lycka...
 
/Enis


Det där är inte din fru väl [emoji39]
 
 




Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Peolito:

 

 

 


Skickat från min iPhone med Tapatalk

 

 

 

Håller med dig!:crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med dig!:crazy:

Undrar vad jag tänkt skriva :-)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Peolito:


Undrar vad jag tänkt skriva :-)


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Du hade sådan ståpäls så du kluddade inne i mitt inlägg :big_smile:

 

4 timmar sedan, skrev Peolito:

Det där är inte din fru väl emoji39.png

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev Enis:

Det frugan inte vet mår hon inte illa av :52:

 

/Enis

Det frugan inte vet det tar hon reda på. ☠️

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Dagens tjej är en tös som tydligen tyckte att det var väldigt varmt denna kväll så hon lättade lite på klädseln.

 

Hot in the city

Hot in the city tonight

481282259_DSCF8174(2).thumb.JPG.bd5d3477383a88fbbf629ab931a858ca.JPG

 

783987747_DSCF8176(2).thumb.JPG.32ed7fd8bee3ca2a7d982c337c19bcfa.JPG

 

 

 

// Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Dagens tjej fångade jag på bild men är lite osäker på vart det var någonstans. Antingen var det i Udon Thani eller Nong Khai.

Om det inte var på någon av dessa ställen så var det någon helt annanstans !  ;)

 

1814566273_DSCF8462(2).thumb.JPG.ef21a3874d356e7342fa9872377c91af.JPG

 

Samma tjej och den här gången vet jag att det var Nong Khai med Mekongfloden och Laos i bakgrunden

578925234_DSCF8483(2).thumb.JPG.f8903553c30267f52bffb724dbdc9260.JPG

 

// Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
2 minuter sedan, skrev Luke the Drifter:

Dagens tjej fångade jag på bild men är lite osäker på vart det var någonstans. Antingen var det i Udon Thani eller Nong Khai.

Ser ut som utanför muggen i UD Town :look_down:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Luke the Drifter said:

Dagens tjej fångade jag på bild men är lite osäker på vart det var någonstans. Antingen var det i Udon Thani eller Nong Khai.

Om det inte var på någon av dessa ställen så var det någon helt annanstans !  ;)

 

1814566273_DSCF8462(2).thumb.JPG.ef21a3874d356e7342fa9872377c91af.JPG

 

Samma tjej och den här gången vet jag att det var Nong Khai med Mekongfloden och Laos i bakgrunden

578925234_DSCF8483(2).thumb.JPG.f8903553c30267f52bffb724dbdc9260.JPG

 

// Luke the Drifter

När är bilden från Lao? Har för mig den restaurangen är utraderad från jordens yta.😀

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter
27 minuter sedan, skrev frason:

När är bilden från Lao? Har för mig den restaurangen är utraderad från jordens yta.😀

Det är möjligt att restaurangpråmen är ett minne blott, det var inte igår vi var där.

Jag gick in på bildinformationen och kunde konstatera att bilden är tagen fredagen den 29:e december 2017 klockan 13:01.

 

Eftersom tråden heter dagens tjej så kör jag en till bild med en tjej och även om inte heller den här bilden är tagen idag så låter jag den ändock gå som dagens tjej.

 

En rar flicka i en gudsförgäten liten risby någonstans i Isaan

DSCF8531.thumb.JPG.2ada1e0cc91e8bac8ddbf3744b1ece31.JPG

 

// Luke the Drifter

Ändrades av Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...