Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

12 minuter sedan, skrev M33:

Det är Bobs frus mamma

En erfaren kvinna alltså... det är inte fel.

Något för dig att prova kanske någongång... en kvinna som är äldre än 19 år... men klart... Hootersdamerna blir ju inte så gamla :canny:

 

Inte alls avundsjuk :cry:

 

 

 

Ändrades av samet
Komplettering
Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev samet:

En erfaren kvinna alltså... det är inte fel.

Något för dig att prova kanske någongång... en kvinna som är äldre än 19 år... men klart... Hootersdamerna blir ju inte så gamla :canny:

Du får uppdatera dig, många Hootersbrudar i LOS är 30+. 

Själv bryr jag mig inte om åldern på mitt eventuella sällskap, bara de är under 25....

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
20 minuter sedan, skrev bob:

 

Eller hur en riktig puma... 😍.

Hon har dock en liten sorglig historia bakom sig, hennes första pojkvän som hon träffade på gymnasiet bedrog henne så det var inget annat att göra än att göra slut, pojkvän nummer 2 var hon tillsammans med i 10 år hjälpte honom att klara en universitetsutbildning och vad händer självklart så vill han byta upp sig och vips andra gången samma historia inte lätt att vara thaitjej...

 

Skönt att ni båda hittat rätt tillslut - må det vara för evigt, och helst lite längre än så!  :love: 🤟👍

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev M33:

Du får uppdatera dig, många Hootersbrudar i LOS är 30+. 

Själv bryr jag mig inte om kön på mitt eventuella sällskap, bara de är under 25....

Du tar vad som bjuds så länge det inte är gammalt kött ;)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev M33:

Du får uppdatera dig, många Hootersbrudar i LOS är 30+. 

Själv bryr jag mig inte om åldern på mitt eventuella sällskap, bara de är under 25....

 

Jag skulle absolut behöva uppdatera mig. Men nu när jag har koppel och är piskad så vågar jag inte göra studiebesök på sådana ställen... :beat_plaster:

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev samet:

 

Jag skulle absolut behöva uppdatera mig. Men nu när jag har koppel och är piskad så vågar jag inte göra studiebesök på sådana ställen... :beat_plaster:

Strykrädd.... Jag föreslår en romantisk drink på Suzie Wongs, kan inte gå fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev hamnoi:

Jag tar vad som bjuds så länge det har hål där bak ;)

Jo du har aldrig varit kräsen, det har jag sett 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Dagens tjej är en tös som satt vid bordet jämte mitt och då hon vände sig om och gav mig ett leende så var kameran framme på en sekund.

 

Det sa klick direkt

DSC_8257.thumb.jpg.77eb0bc637da48411047f41177338e9e.jpg

 

// Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
10 minuter sedan, skrev Luke the Drifter:

Dagens tjej är en tös som satt vid bordet jämte mitt och då hon vände sig om och gav mig ett leende så var kameran framme på en sekund.

 

Det sa klick direkt

DSC_8257.thumb.jpg.77eb0bc637da48411047f41177338e9e.jpg

 

// Luke the Drifter

Passa dig..... 😉 

 

Tatuerade tårar vid ögonen:

En av de mest kända tatueringarna och kan betyda flera olika saker. Det kan betyda: Ett långt fängelsestraff, att man förlorat en närstående, att man mördat någon, eller att man söker hämnd för något. En droppe som inte är ifylld av svart färg signalerar att man utfört ett mordförsök.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Passa dig..... 😉 

 

Tatuerade tårar vid ögonen:

En av de mest kända tatueringarna och kan betyda flera olika saker. Det kan betyda: Ett långt fängelsestraff, att man förlorat en närstående, att man mördat någon, eller att man söker hämnd för något. En droppe som inte är ifylld av svart färg signalerar att man utfört ett mordförsök.

Ser ut som stjärnor 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
Precis nyss, skrev Kenneth4618:

Såg ut som stjärnor 

😉

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, Cavemannen said:

Passa dig..... 😉 

 

Tatuerade tårar vid ögonen:

En av de mest kända tatueringarna och kan betyda flera olika saker. Det kan betyda: Ett långt fängelsestraff, att man förlorat en närstående, att man mördat någon, eller att man söker hämnd för något. En droppe som inte är ifylld av svart färg signalerar att man utfört ett mordförsök.

Men det är ju två stjärnor. Vad betyder det? 😀

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
Precis nyss, skrev frason:

Men det är ju två stjärnor. Vad betyder det? 😀

Vill du se en stjärna.  Se på mig..........

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
Precis nyss, skrev frason:

Men det är ju två stjärnor. Vad betyder det? 😀

Jag vet inte, kanske har knu**at ihjäl 2st? då är det risk att det blir en jäkla åktur :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 hours ago, Cavemannen said:

Jag vet inte, kanske har knu**at ihjäl 2st? då är det risk att det blir en jäkla åktur :D 

Då ska man vara bra gammal. 😂

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev frason:

Men det är ju två stjärnor. Vad betyder det? 😀

 

 

I Guide Michelin helt ok...

 

 

DSC05660.thumb.jpg.4adde56161ea635a8d025ab58e5f301c.jpg 

 

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Dagens tjej är den rara Chang-flickan som jobbar på BKP, Hua Hin

1203358146_DSCF8062(2).thumb.JPG.9773e201bc40699e848a5043f9b2d2a6.JPG

 

// Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

edvardpop

Kortspel i Ho Chi Minh

 

64391906_Z18C2693copy.thumb.jpg.8e5bc566d295b78ac3c1ef2cceaf6a7f.jpg

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Dagens tjej är en rar flicka som sjöng för mig i Udon Thani

 

752379862_DSCF8289(2).thumb.JPG.610e913919404d473c87596ed8e231f2.JPG

 

Njae, nu var det ju inte riktigt bara mig hon sjöng för. Det var faktiskt ett helt gäng MPR-gubbar med på denna tillställning. Ni som var med känner säkert igen sångfågeln.

 

// Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎04‎-‎14 at 14:32, skrev Kenneth4618:

Förra helgens tjejer på Songkran träff i Stenhagen

30412315_363080994195725_3059507927397171200_n.jpg.6f69199eca9dc1e24b8d44fc8df156eb.jpg

 Jittra ser ju riktigt munter ut.......... saknade nog pojkvännen

30442559_363080964195728_6127041134330904576_n.jpg.0ebe260400d222120f3d7cc56fac179e.jpg

Måste ge Gred  till Kennet han har träffat en Fin darling  

Ändrades av clion
feltext
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-05-05 at 14:16, skrev M33:

Har inte med saken att göra, stort hjärta (läs stor plånbok) är det viktigaste.

Var på Levels några gånger nu under min senaste resa med min unge norske polare.
Var välklädd i slim fit Conor McGregor suit och välputsade Hermes skor och en rätt så laddad plånbok, eget bås med champagne och en flaska whiskey.
Jag blev totalt ignorerad varje gång jag var där av det motsatta könet.
Är man gammal som mig och milsvid från massmedias måttstocks utseendeideal så räcker det inte att man har tjock plånbok.

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Duracell:

Var på Levels några gånger nu under min senaste resa med min unge norske polare.
Var välklädd i slim fit Conor McGregor suit och välputsade Hermes skor och en rätt så laddad plånbok, eget bås med champagne och en flaska whiskey.
Jag blev totalt ignorerad varje gång jag var där av det motsatta könet.
Är man gammal som mig och milsvid från massmedias måttstocks utseendeideal så räcker det inte att man har tjock plånbok.

Då rekommenderar jag att du dressar ner ett par snäpp, till typ jeans och t-shirt, och besöker klubbar med dålig belysning såklart ;) 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Duracell:

Var på Levels några gånger nu under min senaste resa med min unge norske polare.
Var välklädd i slim fit Conor McGregor suit och välputsade Hermes skor och en rätt så laddad plånbok, eget bås med champagne och en flaska whiskey.
Jag blev totalt ignorerad varje gång jag var där av det motsatta könet.
Är man gammal som mig och milsvid från massmedias måttstocks utseendeideal så räcker det inte att man har tjock plånbok.

 

59 minuter sedan, skrev M33:

Då rekommenderar jag att du dressar ner ett par snäpp, till typ jeans och t-shirt, och besöker klubbar med dålig belysning såklart ;) 

 

 

skärp dig nu Duracell och sluta skämta med oss...

 

 

om jag fet, gråhårig och överviktigt... med total avsaknad av klädsmak... MR utsliten T-shirt å jeans och totalt inåtvänd superblå personlighet 

 

 

och endast övertrasserad kreditkort...

 

 

 

28276744_1544929632287787_2233690446460117315_n.jpg.315dc6de53e2a49f22f4b828c66159de.jpg

 

 

kan få en sådan häringa kvinna att dansa kring min kromade stång trots furumöbler

 

så lär även du kunna finna lycka...

 

/Enis

 

 

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...