Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Kan det bli vackrare, en härligt solbränd söt tjej, med vackert målade naglar äter en go burgare  :crazy:

 

post-5632-0-81212000-1398508454_thumb.jp

 

post-5632-0-09911700-1398508497_thumb.jp

 

post-5632-0-91745500-1398508541_thumb.jp

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan det bli vackrare, en härligt solbränd söt tjej, med vackert målade naglar äter en go burgare

 

Kanske en bild framifrån nästa gång :y15:

 

Mvh

BBJ

:thumbsup:

 

Edit: Attans Måne du var snabbare :giggle:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja hon sliter Khan, är mycket kvar att koka för na....

Något ska hon väl göra när påsättarn är matt och svag  :crazy: Arbete främjar hälsa och välstånd  :thumbsup: Åsså visar ju blivande fru mait vad hon duger till i köket,inte en ringa egenskap att besitta  :14:  :14:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.datainspektionen.se/fragor-och-svar/personuppgiftslagen/raknas-ett-foto-som-en-personuppgift/

"Om man på en webbplats skulle vilja publicera foton på anställda, skolelever eller liknande kan det bli nödvändigt att först inhämta samtycke. Även om det rör sig om behandling av personuppgifter i ostrukturerat material, såsom enstaka bilder på Internet, kan man behöva fråga personen först. Se vidare frågorna under rubriken Internet."

http://www.datainspektionen.se/lagar-och-regler/personuppgiftslagen/publicering-pa-internet/

"Personuppgiftslagens generella regler för behandling av personuppgifter gäller även när man publicerar personuppgifter på webbplatser, bloggar och liknande."

Vassego

Personuppgiftslagen gäller bara om bilder kan knytas till person, adress eller liknande. Inte bilder tagna på allmän plats. Sedan är det ju som Kim säger att det kan vara en moralisk fråga.

Är det i MPR-sammanhang vet de flesta att bilder kan hamna på MPR och brukar säga ifrån om de inte vill ha bilden publicerad på forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Takida i Uppsala 5/4

Näe... Ingen kommentar... Pensionärsrock, folkhemsrock, svensktoppsskräp... Samma som den där "Församlingen" eller vad de nu heter... Stiftelsen var det ju... Men fiiii... Skräpmusik som borde begravas tillsammans med upphovsmän och sen reinkarneras som ett 10-talssvar på Mötley crüe... Det skulle jag gilla... 

Link to comment
Dela på andra sajter

Näe... Ingen kommentar... Pensionärsrock, folkhemsrock, svensktoppsskräp... Samma som den där "Församlingen" eller vad de nu heter... Stiftelsen var det ju... Men fiiii... Skräpmusik som borde begravas tillsammans med upphovsmän och sen reinkarneras som ett 10-talssvar på Mötley crüe... Det skulle jag gilla... 

Vad är bra musik enligt herr kalas då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt som inte inkluderar några svenska herrar som tror de är rock. Sen kan du ju fundera ut resten... Nej, det kunde du ju inte, du har ju tatueringar som ska förklara dig... Sluta skämma ut oss svenskar med ditt utseende. Du är en skam för svensken i allmänhet!

Tror herr Kalas är riktigt kalas idag :-) ..seså ,spotta ut citronen och kom in i matchen.

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt som inte inkluderar några svenska herrar som tror de är rock. Sen kan du ju fundera ut resten... Nej, det kunde du ju inte, du har ju tatueringar som ska förklara dig... Sluta skämma ut oss svenskar med ditt utseende. Du är en skam för svensken i allmänhet!

Mina tatueringar kommer du aldrig att få se.Jag tar gärna emot tips på nått godkänt band som du tycker är äkta rock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Och sen blev jag utfryst...

ingen gillar en sanningssägare... Vem kan erkänna att de gillar Takida utan att skämmas? INGEN!!!!!!!

 

Jag är inget Takidafan direkt men jag älskar Curley Sue, som jag tycker är en sjukt bra låt och det står jag för..

 

Sanningssägare? ?????

Ja, så har folk sagt om musik sedan tidernas begynnelse men det ser inte ut som om ngn har kommit på sanningen ännu...

Samma sak sa man om The Beatles på 60-talet men nu håller väl ingen med om det (om man fattar musik)...

Var generation har sin musiksmak, så enkelt är det...

Va gillar du för musik själv din mästermusiker? ?????

 

Nä, tagga ner och klaga inte så mycket..

Det finns värre saker i livet att bry sig om än vilken musiksmak folk har...

 

 

Sorry för OT..

Ändrades av Kötthandlarn

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inget Takidafan direkt men jag älskar Curley Sue, som jag tycker är en sjukt bra låt och det står jag för..

 

Sanningssägare? ?????

Ja, så har folk sagt om musik sedan tidernas begynnelse men det ser inte ut som om ngn har kommit på sanningen ännu...

Samma sak sa man om The Beatles på 60-talet men nu håller väl ingen med om det (om man fattar musik)...

Var generation har sin musiksmak, så enkelt är det...

Va gillar du för musik själv din mästermusiker? ?????

 

Nä, tagga ner och klaga inte så mycket..

Det finns värre saker i livet att bry sig om än vilken musiksmak folk har...

 

 

Sorry för OT..

Där slog du mitt på spiken!    Eller,mitt på spiken är ju en go miss??

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gubben har nog somnat eller googlar om rock.Att han inte viste vem det var på bilden säjer en del om hans kunskap om Takida

Link to comment
Dela på andra sajter

Och sen publicera bilder på att man bevistat något som har med Takida att göra? Fy fy fy, skäm skäm skäm...

Även om jag är benägen att hålla med dig om Takida. Varför kan inte folk gilla det dom gillar? Det är väl knappast du som skall tala om vad som är rock

Ändrades av Trident
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är mest kärringen min som är fan.Vi har sett dom nu några gånger och dom levererar en bra show.Vi tycker dom är bra,sen att man kan hetsa upp sej för en annans musiksmak är minst sagt konstigt men han hade väl en dålig dag.Mvh bajen

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Kalas..

He he he he, vilken kalasfjant..... :rotfl:  :rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det där är ju ett ganska stort problem för hela jordens befolkning numera...Fakebook, Twitter, google, NSA, och alla andra som tycker de äger vår identitet.

Tyvärr går det inte att vrida tillbaka klockan, på gott och ont...men nu är det som det är...

Och med det sagt, tycker jag verkligen MPR medlemmarna gör en bättre avvägning än de flesta, vad som läggs ut i etern..!

Och när vi inte stoppar oss själva, har vi ju våra moddar som i mångt och mycket gör ett bra jobb..! :thumbsup:

Kan ju finnas en del intressanta aspekter på denna företeelse!

http://arbetarbladet.se/merlasning/smastora/1.7074261-hang-inte-ut-barnen-pa-natet

Finns ansvarig utgivare registrerad för MPR? Gäller svensk lag för forumet om domänadressen är .se?

Livet är en resa, lev mera!
Frihet det ger man och ansvar det tar man!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Något ska hon väl göra   :crazy: Arbete främjar hälsa och välstånd  :thumbsup: Åsså visar ju blivande fru mait vad hon duger till i köket,inte en ringa egenskap att besitta  :14:  :14:

:crazy: när påsättarn är matt och svag :rotfl:  :rotfl: Tack för veckans första garv  :thumbsup:​ Snuskhummer :wacko:  

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...