Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

För det första så ser man väl klart och tydligt att hon inte har klänning.

 

För det andra får hon väl har på sig en (som synes på bilden) tunn långärmad tröja om hon vill det.

 

Men du kanske vill bestämma vad din kvinna ska och inte ska ha på sig.

 

Bor hon i källaren också, Herr Fritzl?

:14:  :14:  :14:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

För det första så ser man väl klart och tydligt att hon inte har klänning.

 

För det andra får hon väl har på sig en (som synes på bilden) tunn långärmad tröja om hon vill det.

 

Men du kanske vill bestämma vad din kvinna ska och inte ska ha på sig.

 

Bor hon i källaren också, Herr Fritzl?

Korkat svar på ett iof sig ganska korkat påpekande.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Försöker få liv i det gamla liket som fyller 37 idag.

Här har jag fixat frukost o donat men..nääää jag är inte hungrig..

Jaja nu låter det från sovrummet ivf och nu kom hon..

Edit..Den sista meningen lät den...hahaha

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Försöker få liv i det gamla liket som fyller 37 idag.

Här har jag fixat frukost o donat men..nääää jag är inte hungrig..

Jaja nu låter det från sovrummet ivf och nu kom hon..

attachicon.gifimage.jpg

Edit..Den sista meningen lät den...hahaha

Bra kvinna reder sig själv, men anar vad du köpte i födelsedagspresent :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Försöker få liv i det gamla liket som fyller 37 idag.

Här har jag fixat frukost o donat men..nääää jag är inte hungrig..

Jaja nu låter det från sovrummet ivf och nu kom hon..

attachicon.gifimage.jpg

Edit..Den sista meningen lät den...hahaha

Du får ju slänga till henne en somtam å ge henne på sängen, då blir väl alla thai hungriga? Eller iaf så äter dom. :crazy:

Ja du får iaf hälsa å gratta till henne. Snart är det du som ligger som ett lik en söndagmorgon, det ska J666 se till =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra kvinna reder sig själv, men anar vad du köpte i födelsedagspresent :)

 

Ja ibland blir det omedvetet dumt/roligt, men jag hann se det själv ivf :giggle: //Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Goy såg trevlig ut .Är hon rik och oskuld?

snusk gubbe :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får ju slänga till henne en somtam å ge henne på sängen, då blir väl alla thai hungriga? Eller iaf så äter dom. :crazy:

Ja du får iaf hälsa å gratta till henne. Snart är det du som ligger som ett lik en söndagmorgon, det ska J666 se till =)

Fy fan, får bli bakrus en lördagsmorgon så vi kan släcka det på pizzan..

Ouzo slatten är din :-) väldigt vällagrad nu..och tre flaskor kvar från din gåva

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ungefär som du kanske??

:rotfl:  :whoco5:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan, får bli bakrus en lördagsmorgon så vi kan släcka det på pizzan..

Ouzo slatten är din :-) väldigt vällagrad nu..och tre flaskor kvar från din gåva

attachicon.gifimage.jpg

Ouzon är Mackans... Han är väldigt förtjust i den har jag hört. Lördagsrus funkar inte eftersom jag börjar jobba lördagar från å med 1:a Feb. Men när jag är klar vid 11-12 tiden någon lördag förmiddag e det bara ösa ner till götet och hälla i dig det ena rävgiftet efter det andra =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Försöker få liv i det gamla liket som fyller 37 idag.

Här har jag fixat frukost o donat men..nääää jag är inte hungrig..

Jaja nu låter det från sovrummet ivf och nu kom hon..

attachicon.gifimage.jpg

Edit..Den sista meningen lät den...hahaha

Du e för goo Stolle :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Dagens tjej alla dagar i veckan är världens bästa Carro =) :iloveyou:  :wub:  :give_heart:

 

attachicon.gifcarro.jpg

Snyggt foto :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Var med Ea på rollerderby i Norrköping, så det blir dagens tjejer..

Man måste sköta sig sig hon fick matchstraff för många minuter utvisningsbåset..

   post-5021-0-37012900-1390735002_thumb.jp

   

post-5021-0-88445400-1390734984_thumb.jp

Sen är det viktigt att tacka motståndaren fast man har förlorat..

       post-5021-0-08432200-1390735020_thumb.jp

 

                  post-5021-0-14360500-1390735037_thumb.jp

Avslutar med en bild på alla deltagare..

              post-5021-0-18989900-1390735056_thumb.jp

 

  FF

Ändrades av FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Första gången frugan kunde gå på vatten. Hon hade lite svårt att förklara det för sin mor när hon sedan ringde hem

post-3485-0-02577600-1390736662.jpg

post-3485-0-21053000-1390736665.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth, gick visst inte så bra att "gå" ändå, med tanke på sista bilden. ;)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Försöker få liv i det gamla liket som fyller 37 idag.

Här har jag fixat frukost o donat men..nääää jag är inte hungrig..

Jaja nu låter det från sovrummet ivf och nu kom hon..

attachicon.gifimage.jpg

Edit..Den sista meningen lät den...hahaha

 

37, satan i gatan, ser inte ut att vara en dag över 27. Hälsa henne så gott från oss alla noien. 

familjen bob

Link to comment
Dela på andra sajter

37, satan i gatan, ser inte ut att vara en dag över 27. Hälsa henne så gott från oss alla noien. 

familjen bob

 

Nu gjorde du hennes dag :thumbsup: , fast hon är väl iofs van vid att höra det.

Hon tackar och hälsar, ha det gott gubben//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag var Kan med och åkte skridskor på isovalen i Linköping.

attachicon.gifIMG_8727.JPG

Hur fungerar det att lära sig att åka skridskor när man inte är ung, menar att en annan kan det sen barnsben. Eller det kanske inte är så svårt? De verka gilla det i alla fall och har skoj.

Alltid på de svagas sida.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur fungerar det att lära sig att åka skridskor när man inte är ung, menar att en annan kan det sen barnsben. Eller det kanske inte är så svårt? De verka gilla det i alla fall och har skoj.

Det var alltså första gången för Kan idag, så det var litet ostadigt och hon åkte bara tre varv runt banan, hela tiden med stöd av mig.

Hon tyckte att det var svårt, men det gick bättre och bättre för varje varv och det blir nog mer nästa gång.

Dottern Biby, som åkte första gången förra helgen, åkte själv och varvade oss 3-4 gånger under tiden.

Jag åkte sedan ett litet snabbare varv själv och ett varv tillsammans med Biby, innan vi sedan åkte hem.

 

Eftersom detta är en bildtråd så lägger jag även in en bild på Biby från dagens skridskoåkning.

post-8050-0-29902700-1390762534_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...