Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Jätterar tjej! Rik är hon inte och eftersom hon har en liten söt dotter så är hon knappast oskuld, det vill säga om inte Herren Jesus varit i farten förstås. Tilläggas bör att hon bara pratar Thai.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stackare, hon ser ju inte ut att gilla thaislafset direkt...

Det gör hon säkert, men hon gillar inte att bli fotograferad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gör hon säkert, men hon gillar inte att bli fotograferad.

Om det inte är på ett bröllopsfoto med allas vår Måne..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jätterar tjej! Rik är hon inte och eftersom hon har en liten söt dotter så är hon knappast oskuld, det vill säga om inte Herren Jesus varit i farten förstås. Tilläggas bör att hon bara pratar Thai.

Passar mig utmärkt  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte kul när man ser hur småflickorna växer upp och blir mogna kvinnor... 

 

attachicon.gif117 2.JPG

 

Gud vad tiden går fort...

 

attachicon.gif097.JPG

 

Ursäkta guubbjäveln som hamnade på bilden...

Känner en kille i Orminge som jobbar på en metallgrosist firma, han liknar dig på pricken! :thumbsup:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner en kille i Orminge som jobbar på en metallgrosist firma, han liknar dig på pricken! :thumbsup:

 

Finns det verkligen ett ansikte till därute som ingen mor kan älska.stackars sate :giggle:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jätterar tjej! Rik är hon inte och eftersom hon har en liten söt dotter så är hon knappast oskuld, det vill säga om inte Herren Jesus varit i farten förstås. Tilläggas bör att hon bara pratar Thai.

Att hon pratar thai kunde jag nästan lista ut,men vilket språk pratar herren Jesus? ???

Link to comment
Dela på andra sajter

Att hon pratar thai kunde jag nästan lista ut,men vilket språk pratar herren Jesus? ???
Men 'Herre Gud' vet du inte vilket språk Jesus talar?

:-D

Link to comment
Dela på andra sajter

Men 'Herre Gud' vet du inte vilket språk Jesus talar?

:-D

Nope,har bara hört en massa historier om karln men aldrig träffat han.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nope,har bara hört en massa historier om karln men aldrig träffat h

 

Hmm det torde väl vara Hebreiska, eller??

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm det torde väl vara Hebreiska, eller??

Kan så vara,det är en snubbe på jobbet som snackar hebreiska,jag ska fråga om det är han som är herre Gud ???

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan på gymet i vårt bostadsområde i Linköping, för två veckor sedan.

attachicon.gifIMG_8714.JPG

Gym är bra, men går man på gym i långärmad klänning?

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gym är bra, men går man på gym i långärmad klänning?

Hej scorpio63,

Det är ingen klänning, utan en svart tröja och svarta leggings, eftersom hon är litet frusen av sig.

Hon gillar att gå på promenadbandet (ungefär 30 minuter) och jag brukar då oftast trampa på motionscykeln bredvid.

/Mikael

 

Nedan kommer också en bild på Kan när hon är på väg till SFI, där hon nu har börjat D-kursen.

Sedan det började bli kallt brukar jag komma hem till lunch och skjutsa henne till skolan, som börjar 12:30 varje vardag.

Jag hämtar sedan henne från skolan efter 16 och Biby från fritids kring 16:30.

post-8050-0-43998800-1390686312_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner en kille i Orminge som jobbar på en metallgrosist firma, han liknar dig på pricken! :thumbsup:

 

Det är jag audirs... trodde aldrig du skulle känna igen mig...;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej scorpio63,

Det är ingen klänning, utan en svart tröja och svarta leggings, eftersom hon är litet frusen av sig.

Hon gillar att gå på promenadbandet (ungefär 30 minuter) och jag brukar då oftast trampa på motionscykeln bredvid.

/Mikael

 

Nedan kommer också en bild på Kan när hon är på väg till SFI, där hon nu har börjat D-kursen.

Sedan det började bli kallt brukar jag komma hem till lunch och skjutsa henne till skolan, som börjar 12:30 varje vardag.

Jag hämtar sedan henne från skolan efter 16 och Biby från fritids kring 16:30.

attachicon.gifIMG_8717.JPG

Jag bara undrade.

Ni verkar ha ett bra förhållande och jag hoppas att din fru klarar D kursen snart.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är jag audirs... trodde aldrig du skulle känna igen mig... ;)

Coolt man! :thumbsup:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bara undrade.

Ni verkar ha ett bra förhållande och jag hoppas att din fru klarar D kursen snart.

Tack för kommentaren. D-kursen har nyss börjat och den håller på till i juni, men jag hoppas att det går bra. Hon har ju redan klarat C-kursen.

 

Nedan kommer en bild på Kan och Biby när vi kommit tillbaka efter en skidtur förra helgen, efter att vi köpt ny utrustning till oss alla tre.

post-8050-0-48786900-1390687216_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Men 'Herre Gud' vet du inte vilket språk Jesus talar?

:-D

Kom te skåne 1980, började jobba med Jesus, han snackade genuin Skånska :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gym är bra, men går man på gym i långärmad klänning?

För det första så ser man väl klart och tydligt att hon inte har klänning.

 

För det andra får hon väl har på sig en (som synes på bilden) tunn långärmad tröja om hon vill det.

 

Men du kanske vill bestämma vad din kvinna ska och inte ska ha på sig.

 

Bor hon i källaren också, Herr Fritzl?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...