phitsanulok Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Varför täcker man över nummerplåten i bilannonser. I de fall det gäller en svindyr bil kan jag ha förståelse för det, men när det gäller en bil 5000 kr klassen fattar jag inte varför. Nån som vet eller har förslag. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Med tanke på hur mkt underligt folk som hör av sig på anonnser så förstår jag varför dom gör det. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Jag täcker alltid för nummer skyltar eller liknande som kan spåra mig. Vill inte h besök av några skumma typer =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Ja man vill ju inte ha besök av Leifi! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Varför täcker man över nummerplåten i bilannonser. I de fall det gäller en svindyr bil kan jag ha förståelse för det, men när det gäller en bil 5000 kr klassen fattar jag inte varför. Nån som vet eller har förslag. mvh walle Av samma anledning som att du aldrig ska lämmna ut adressen i en anons, det är samma sak som att prylen är stulen inom några dygn Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 14, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2012 vad jag menar är ju att om nån pundare vill stjäla en gammal bil sitter han väl inte och letar på blocket efter objekt, finns ju överallt. Har pratat med många många om detta och alla säger sak, man ringer helt enkelt inte på såna annonser. Vill man ha tag på en viss person finns ju enklare vägar att ta än genom annonser, eller hur. Själv tycker jag det är nåt skumt med ex, en volvo 940 för 12000 spänn som har täckta nummerplåtar. Är man så rädd för att röja sig bör man kanske inte annonsera alls. Men, detta är vad jag tycker. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 vad jag menar är ju att om nån pundare vill stjäla en gammal bil sitter han väl inte och letar på blocket efter objekt, finns ju överallt. Har pratat med många många om detta och alla säger sak, man ringer helt enkelt inte på såna annonser. Vill man ha tag på en viss person finns ju enklare vägar att ta än genom annonser, eller hur. Själv tycker jag det är nåt skumt med ex, en volvo 940 för 12000 spänn som har täckta nummerplåtar. Är man så rädd för att röja sig bör man kanske inte annonsera alls. Men, detta är vad jag tycker. mvh walle Håller med dig och istället för sitt namn så skriver de Volvo, bokhylla lr samsung Smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Det är för att Andrejsdenruskige inte skall se dem för då knatar han iväg med sin löstagbara dragkrok och bankar sönder dem... Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Man slipper väldigt konstiga mail eller telefonsamtal då. Kan bara tala av egenerfarenhet. Väldigt stor skillnad att annonsera med eller utan reg-nummer Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 En bild säger mer än tusen ord. (skrev bara för annars kan man inte lägga ut post) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aasoiskawbeach Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Man kanske var kung i Pattaya och inte vill att folk ska se vilken rutten bil det ägs i Sverige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Hmmm, jag har min bil på Blocket med regnr. men inte fan är det nå'n som hör av sig, varken seriösa eller oseriösa Ford Focus Titanium -09 Jubileumsmodell med 1000 mil i bagaget för endast 129k borde ju locka nå'n knäppis iaf. "Tyst och död är telefon, står där nästan som ett hån.." https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikkala Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 gamla focus karossen får man för nästan inga pengar nu. kollade på en 08 ca 3000 mil för 72k. trist men sant för 129 är det nog tvärtyst.. huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocko53 Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Hmmm, jag har min bil på Blocket med regnr. men inte fan är det nå'n som hör av sig, varken seriösa eller oseriösa Ford Focus Titanium -09 Jubileumsmodell med 1000 mil i bagaget för endast 129k borde ju locka nå'n knäppis iaf. "Tyst och död är telefon, står där nästan som ett hån.." Hej! Ford är som AIDS, har du en gång fått det så blir du aldrig av med det MVH//Jocko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Hej! Ford är som AIDS, har du en gång fått det så blir du aldrig av med det MVH//Jocko Nja, det gäller väl bara om man har en bil av modellen Ford Ficus? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocko53 Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Nja, det gäller väl bara om man har en bil av modellen Ford Ficus? Hej! Gäller även Ta aunus MVH//Jocko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Usch, den modellen vill man inte byta avgasarrör på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.