Jump to content
IGNORERAD

täckta nummerplåtar

phitsanulok

Recommended Posts

phitsanulok

Varför täcker man över nummerplåten i bilannonser.

I de fall det gäller en svindyr bil kan jag ha förståelse för det, men när det gäller en bil 5000 kr klassen fattar jag inte varför.

Nån som vet eller har förslag.

mvh walle

Dela på andra sajter

Mr Ning Ning

Med tanke på hur mkt underligt folk som hör av sig på anonnser så förstår jag varför dom gör det.

Veteran

Dela på andra sajter

Guest Gawar

Jag täcker alltid för nummer skyltar eller liknande som kan spåra mig. Vill inte h besök av några skumma typer =)

Dela på andra sajter

Varför täcker man över nummerplåten i bilannonser.

I de fall det gäller en svindyr bil kan jag ha förståelse för det, men när det gäller en bil 5000 kr klassen fattar jag inte varför.

Nån som vet eller har förslag.

mvh walle

Av samma anledning som att du aldrig ska lämmna ut adressen i en anons, det är samma sak som att prylen är stulen inom några dygn

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

phitsanulok

vad jag menar är ju att om nån pundare vill stjäla en gammal bil sitter han väl inte och letar på blocket efter objekt, finns ju överallt.

Har pratat med många många om detta och alla säger sak, man ringer helt enkelt inte på såna annonser.

Vill man ha tag på en viss person finns ju enklare vägar att ta än genom annonser, eller hur.

Själv tycker jag det är nåt skumt med ex, en volvo 940 för 12000 spänn som har täckta nummerplåtar.

Är man så rädd för att röja sig bör man kanske inte annonsera alls.

Men, detta är vad jag tycker.

mvh walle

Dela på andra sajter

vad jag menar är ju att om nån pundare vill stjäla en gammal bil sitter han väl inte och letar på blocket efter objekt, finns ju överallt.

Har pratat med många många om detta och alla säger sak, man ringer helt enkelt inte på såna annonser.

Vill man ha tag på en viss person finns ju enklare vägar att ta än genom annonser, eller hur.

Själv tycker jag det är nåt skumt med ex, en volvo 940 för 12000 spänn som har täckta nummerplåtar.

Är man så rädd för att röja sig bör man kanske inte annonsera alls.

Men, detta är vad jag tycker.

mvh walle

Håller med dig och istället för sitt namn så skriver de Volvo, bokhylla lr samsung

Smilet

Dela på andra sajter

Det är för att Andrejsdenruskige inte skall se dem för då knatar han iväg med sin löstagbara dragkrok och bankar sönder dem...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Dela på andra sajter

Man slipper väldigt konstiga mail eller telefonsamtal då.

Kan bara tala av egenerfarenhet. Väldigt stor skillnad att annonsera med eller utan reg-nummer

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Oregistrerad

En bild säger mer än tusen ord. (skrev bara för annars kan man inte lägga ut post)

post-7521-0-45845700-1342280929_thumb.jp

post-7521-0-45845700-1342280929_thumb.jp

Dela på andra sajter

aasoiskawbeach

Man kanske var kung i Pattaya och inte vill att folk ska se vilken rutten bil det ägs i Sverige

Dela på andra sajter

Hmmm, jag har min bil på Blocket med regnr. men inte fan är det nå'n som hör av sig, varken seriösa eller oseriösa ;)

Ford Focus Titanium -09 Jubileumsmodell med 1000 mil i bagaget för endast 129k borde ju locka nå'n knäppis iaf.

"Tyst och död är telefon, står där nästan som ett hån.."

Dela på andra sajter

gamla focus karossen får man för nästan inga pengar nu. kollade på en 08 ca 3000 mil för 72k. trist men sant för 129 är det nog tvärtyst..

huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn

Dela på andra sajter

Hmmm, jag har min bil på Blocket med regnr. men inte fan är det nå'n som hör av sig, varken seriösa eller oseriösa :wink:

Ford Focus Titanium -09 Jubileumsmodell med 1000 mil i bagaget för endast 129k borde ju locka nå'n knäppis iaf.

"Tyst och död är telefon, står där nästan som ett hån.."

Hej!

Ford är som AIDS, har du en gång fått det

så blir du aldrig av med det :thumbsup:

MVH//Jocko

Dela på andra sajter

GreenValley

Hej!

Ford är som AIDS, har du en gång fått det

så blir du aldrig av med det :thumbsup:

MVH//Jocko

Nja, det gäller väl bara om man har en bil av modellen Ford Ficus? :crazy:

Dela på andra sajter

Nja, det gäller väl bara om man har en bil av modellen Ford Ficus? :crazy:

Hej!

Gäller även Ta aunus :crazy:

MVH//Jocko

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...