mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 God Morgon! "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 1, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Gomorron Nja, go eftermidda, då. H H har mulet men 30,2 grader. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Eftermidda här med, hade sovmorron (ofrivillig) och sedan jorbruk med klubba o boll. I alla fall har vi i Udon strålande sommarväder runt 30 och mestadels blå himmel. Ha en fin dag var ni än befinner er! Baa, (man vill ju inte vara självisk) Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Godmorgon från morgontrötta Paris resenärer.Lite molnigt idag men inget regn väntas och temperaturen blir nog som vanligt upp mot + 24-25.Helt ok även om frun gärna avstår från solen. Varuhusen låg sida vid sida efter Boulevard Haussmann. Vi hade nog inte behövt gå dit om Chanel eller var det möjligen Prada på Galeries haft rätt färg på en väska men icke så det var bara ta sig med språng till nästa kvarter. Där ställdes jag som kölapp i 30 min medan frun kutade till LongChamps för några billigare inköp till de yngre kvinnorna i familjen.Prisnivån på dessa sk billiga betingar ett pris på ca 4-5 000 SEK.Jag hade max gett en hundring då de ser märkligt plastiga ut men jag förstår inget för jag är en man,menar min fru Hur som helst väskan fanns kvar och inköptes så slutet gott för damen min.Svindyra väskor från Chanel,Dior och Prada och riktigt snygga får jag nog tillstå . Nu är det nästan så man skäms över frugan som köper väskor på Vaksalatorg för 20 spänn :y15: “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Chica handväskor är ju högsta MPR-mode för tillfället, så du får passa på och ekipera dig lite nu när du är ute med en shoppingexpert! Mvh Amja För min del är inte den minsta pryl inköpt även om frun försökte "pracka" på mig en Louis Vuitton väska men vänligt och bestämt tackade jag nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Nu är det nästan så man skäms över frugan som köper väskor på Vaksalatorg för 20 spänn :y15: Varför inte testa att erbjuda frun en handväska av Prada, L V,Dior,Chanel eller Hermes och kolla om hon fortfarande föredrar vaksalatorg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Varför inte testa att erbjuda frun en handväska av Prada, L V,Dior,Chanel eller Hermes och kolla om hon fortfarande föredrar vaksalatorg Det är nog att utmana ödet lite för mycket Inte väcka den björn som sover “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 (ändrad) Det är helt och hållet en bjudresa eller kanske mer då en "Paid Back Time" resa av frun som står för flyg,hotell,mat,dryck så inte en euro har lämnat min plånbok från i lördags när vi lämnade arlanda,inte dumt alls-ger mersmak Ändrades Augusti 1, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Det är en bjudresa av frun som står för flyg,hotell,mat,dryck så inte en euro har lämnat min plånbok från i lördags när vi lämnade arlanda,inte dumt alls-ger mersmak Ber om ursäkt för att jag föreslog RER då... Har hon nån ogift och minst lika rik syster? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Ber om ursäkt för att jag föreslog RER då... Har hon nån ogift och minst lika rik syster? Har du 10 miljoner bath till sinsod? /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Har du 10 miljoner bath till sinsod? /Hn Förstör inte ett fint upplägg nu, din avundsjuke lille fan... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Ber om ursäkt för att jag föreslog RER då... Har hon nån ogift och minst lika rik syster? Får tacka för ditt förslag som följdes. Tåg 11-12 till Gare de Nord + 1 station till Gare de Est +2 stationer till cadet för det facila priset av ca 18 euro istället för för ev upp mot 70 euro för en taxi. Vi tar samma väg tillbaka i morgon. Min fru tjänar bra med pengar men är lite som den fattiga kusinen från landet i jmf med hennes syster som för övrigt är gift.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Har du 10 miljoner bath till sinsod? /Hn Måste han bada 10 miljoner gånger, eller vad menar du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 God morgon! Chayiaphum mörkt ute så jag vet ej vad det är för väder men 22 grader varmt har vi. Idag blir det en visa run up till Laos. Kanske blir några bilder från resan. Ha en bra dag. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 1, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Här i Hua Hin är det också mörkt , nu kl 05.40, men vi har 24,6 grader. Inga stjärnor på himlen. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 (ändrad) Godmorgon Chiangmai idag 2012-08-02 kl 07.00 24.8 grader uppsprickande molntäcke. Blir säkert soligt i dag igen. Ha det Ändrades Augusti 2, 2012 av acdc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Godmorgon Chiangmai idag 2012-08-02 kl 08.00 24.8 grader uppsprickande molntäcke. Blir säkert soligt i dag igen. Ha det Är det en timmes tids skilnad mellan Changmai och Chaiyaphum? Min klocka är bara 07:05 hihi Ha en bra dag. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Är det en timmes tids skilnad mellan Changmai och Chaiyaphum? Min klocka är bara 07:05 hihi Ha en bra dag. Halvaken ska hinka mer kaffe så man vaknar,tack för upplysningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Godmorgon från Uppsala kl. 4.15 13 grader och en full måne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Godmorgon från Uppsala kl. 4.15 13 grader och en full måne. Fan va ni super....han däckar väl snart den där Måne. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jkarlman Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Tidig morgon utanför korat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Sol o varmt här i surin med För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jkarlman Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 1 bild på vårat hus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Godmorgon från ett gråmulet Paris.Idag är det hem resedag och frugan går en svår match mot resväskan. Alla väskorna och skärpen tar stor plats men mest plats tar emballaget runt dem..Visste inte förrän man träffat frun att kartongen och papp påsen var nästan lika viktiga som själva innehållet. Om frun tänker sig en försäljning så småningom så är mer värdet större med allt komplett menar min affärskvinna till fru. Dags snart för min sista frukost för ett bra tag i Paris men frun och hennes syster smider planer att återvända redan i höst. Om jag åter blir bjuden så kan jag absolut tänka mig följa med som guide och väskbärare. Paris centrum och många av de mest kända historiska sevärdheterna ligger på promenadavstånd från varandra.Fast frun har noll koll än så länge så chansen är stor att jag får följa med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 många av de mest kända historiska sevärdheterna ligger på promenadavstånd från varandra Då måste de ha flyttat på dom. När jag var där var det definitivt inte "promenadavstånd". Men å andra sidan har jag visst försökt "promenera" med herrn nån gång. Ett "Kjellkliv" motsvara ca fyra "normalkliv". Och med "älgkliv" i den klassen ligger väl Stockholm på bekvämt promenadavstånd från Uppsala. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu