Drivern Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Mor´n på er,i Rayong har vi 31 grader nu,och det planeras för en dagsutflykt till Chantaburi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Godmorgon .. Idag är det söndag och Condobygget på granntomten står nästan still.. Det tackar vi för.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 God morgon, Kaffe intages i sängen framför UFC 149 Live på Fox Movie - en klockren söndagsmorgon i ett lite småmulet Bangkok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 God morgon, Kaffe intages i sängen framför UFC 149 Live på Fox Movie - en klockren söndagsmorgon i ett lite småmulet Bangkok. http://www.youtube.com/watch?v=7jJ_NNfjYyM&feature=g-vrec Funkar också Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Godmorgon. Utanför Uppsala så är det kyligt,+ 7 är aningen kylslaget klockan 06.00 men vi har nog ändå att se fram emot en strålande solig dag. Man får tacka vädergudarna för att värmen ser ut att komma lagom till frun dimper ned på tisdags morgon från BKK. Huset är nu skinande rent i väntan på frun. Dax att ta sig sin tredje kopp te -kaffe har man fått lägga ned för magens skull men te fungerar numera utmärkt och gott är det också Blir också en tur upp i skogen och hitta kantareller och blåbär idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 22, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2012 Godmorgon. Utanför Uppsala så är det kyligt,+ 7 är aningen kylslaget klockan 06.00 men vi har nog ändå att se fram emot en strålande solig dag. Man får tacka vädergudarna för att värmen ser ut att komma lagom till frun dimper ned på tisdags morgon från BKK. Huset är nu skinande rent i väntan på frun. Dax att ta sig sin tredje kopp te -kaffe har man fått lägga ned för magens skull men te fungerar numera utmärkt och gott är det också Blir också en tur upp i skogen och hitta kantareller och blåbär idag vi ser fram emot en kantarellrapport Tack Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Gomorgon 16 grader och solsken lite söder om Örebro, blir nog en fin dag detta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Har presis öppnat di blå här i örebro Solen skiner och Eaffe står och blänger Festen vart grymme mer biölor kommer oi morgon sitter här med fånen å inga glasögon När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 God morgon, Kaffe intages i sängen framför UFC 149 Live på Fox Movie - en klockren söndagsmorgon i ett lite småmulet Bangkok. Tja Wille! Är det måhända thailuften i lungorna som fått fart på ditt skrivande igen? Du har ju inte varit så aktiv här sen ni flyttade till Sverige, men nu verkar du fått upp flåset igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Nu har jag fått låna Pins Glasögon .d Fick syn på virket synd att B gubben åkt hem Flaskan till vänster hade nog blivit fi Nu ringde Måne till Piin vad blir det til frukost Gin å Tonick han slänger i Taxin När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Ta det lugnt med oliviljan nu Clirre, det är starka grejer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Tja Wille! Är det måhända thailuften i lungorna som fått fart på ditt skrivande igen? Du har ju inte varit så aktiv här sen ni flyttade till Sverige, men nu verkar du fått upp flåset igen Semester innebär lite mera tid helt enkelt. Sen är ju Thailand lite intressantare när man är på plats också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 God morgon, Kaffe intages i sängen framför UFC 149 Live på Fox Movie - en klockren söndagsmorgon i ett lite småmulet Bangkok. Bra sida för oss som gillar mma. http://www.fightvideomma.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Har presis öppnat di blå här i örebro Solen skiner och Eaffe står och blänger Festen vart grymme mer biölor kommer oi morgon sitter här med fånen å inga glasögon Välkommen tillbaka sötnos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Gomorron från ett för ovanligheternas skull lite grått Udon, det kom faktiskt ett par stänk också när jag skjutsade dootern till skolan, fantastiskt nog funkade torkarna efter sin långa vila! Kl 08 +27 gr Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 God morgon! Härlig morgon idag. Grått och mulet här i Chaiyaphum. 26 grader 06:30. Och sedan hade vi besök i går kväll av en riktig sötnos. Vet ialla fall en här på forumet som gillar henne. Vi får hoppas att han ser dessa bilder. Ja när jag ej går till Chang kiosken kommer dom till mig. Men som tur är serveras det även LEO där. Ha nu en riktigt trevlig dag. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Godmorgon, en ny dag randas i Rayong,verkar bli fint,nu 31 grader, kl 8.30. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2012 Gomorron från Hua Hin kl.08,56. Det är soligt med växlande molnighet 30.5 grader. TACK Surfaren Nice pix :14: Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Godmorgon från Uppsala. Idag var det varmare än igår samma tid 06.00. Hela 6 grader upp till +13. Men det kommer nog inte frun imponeras av när hon kliver av Thai kärran i morgon bitti... brrr. Får man hoppas på ännu mer värme imorgon . Annars ser det ut som det blir en regnig dag här ute. Om man skall se någon fördel med regnet så är det att vatten turbinen snurrar för fullt och ger gratis värme genom golv-värmen,elementen och varm-vatten beredaren.Alltid något att vara glad för Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Godmorgon från Uppsala. Idag var det varmare än igår samma tid 06.00. Hela 6 grader upp till +13. Men det kommer nog inte frun imponeras av när hon kliver av Thai kärran i morgon bitti... brrr. Får man hoppas på ännu mer värme imorgon . Annars ser det ut som det blir en regnig dag här ute. Om man skall se någon fördel med regnet så är det att vatten turbinen snurrar för fullt och ger gratis värme genom golv-värmen,elementen och varm-vatten beredaren.Alltid något att vara glad för Värme på så här års? Eldningssäsong i Sverige är 1 oktober - 30 april. Och när jag var ung så behövde inte hyresvärden ha värmen på under övrig tid på året. Och hade det inte heller. Dagens ungdom har kommit långt från gamla tider välhärdade vikingar. Värme på i juli! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Efter en nykter helg vaknade man i morse i en strålande form och gnolade på denna gamla låt. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Morgonkaffe till blåst & duggregn i Gnällbältet! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 mORRn Kattfan har inte lärt sig att Husse har sovmorron, nää ett jäkla Jamande och kurrande ända tills man går upp å släpper ut Herrn Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Värme på så här års? Eldningssäsong i Sverige är 1 oktober - 30 april. Och när jag var ung så behövde inte hyresvärden ha värmen på under övrig tid på året. Och hade det inte heller. Dagens ungdom har kommit långt från gamla tider välhärdade vikingar. Värme på i juli! Klockan är snart 09.00 och vi har endast +13.9 grader ute. Inte mycket att hurra för. Få se i morgon när frun anländer om jag får skruva upp elementen lite. Nu tycker jag det är lagomt trevligt med ca 22 inne men misstänker att frun har en annan åsikt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 23, 2012 Dela Inlagd Juli 23, 2012 Steg upp strax innan 06.00. Men har inte riktigt vaknat ännu av måndags chocken. Måste en tur till butiken efter jobbet. Då ska prima råvaror inhandlas till kvällens middag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu