Pasak Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 minus 2 grader i Orsa kl 06, och is på rutorna Sven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 God morgon världen,3,1 grader+ och molnfritt i Örebro.Nu är det dags för mössa på. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Igår var det kallt här i Partille, imorse var det kallare, -1 och första chansen att testa isskrapan på bilrutorna... Gomorron. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 10, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 10, 2012 minus 2 grader i Orsa kl 06, och is på rutorna Sven God morgon världen,3,1 grader+ och molnfritt i Örebro.Nu är det dags för mössa på. Igår var det kallt här i Partille, imorse var det kallare, -1 och första chansen att testa isskrapan på bilrutorna... Gomorron. MVH Tommy Huga Och här sitter jag och klagar över 25,1 grader och en extra tröja. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Huga Och här sitter jag och klagar över 25,1 grader och en extra tröja. Den satt fint. Aldrig att jag kommer klaga på +25gr. Har +2 i östergötland. Men de kan jag klaga på. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 10, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Gomorron Kuligare än så här ser det inte ut att bli idag + 25,1 grader, igen Men OK, jag klagar väl inte idag, då Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Godmorgon. Chom Bueng, Ratchaburi 25 gr och renget står som spön i backen. Ska äta frukost nu sen åka till Hua Hin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Solsken och helt stilla 30+ i Khao lak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 GoMorron, soldis i risbyn och 25 gr kl 07....inget is pa rutorna i dag heller! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 God morgon från ett soligt Chaiyaphum. 25 grader och ingen is på rutorna. Och efter morgon turen vart det frukost på altanen Ha en bra dag Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 God morgon från ett soligt surin 27 grader nu o dotter äter frukost o pappa längtar efter en kall Chang Skickat från mig För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 30 grader imorse redan! Tog moppen till jobbet idag!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Godmorgon från Uppsala +2,5 grader och is på bilrutorna. Kram Lynn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 1:a nov e ju uppenbart för sent att lämna landet... Nästa år åker jag 1:a okt! Gomorron från borås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 God morgon från Kungliga Gubbängen kallt som fan + 2 och hoppas på sol idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 God morgon världen,+3.5 grader i Örebro.Klart och fint väder och ingen is på rutorna,ser ut att bli en toppenfin dag. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 God middag Chiang mai just nu nästan orkan och mycket kraftigt regn Hadet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 God middag Chiang mai just nu nästan orkan och mycket kraftigt regn Hadet Behall det dar! SolSolSol och 32 grader i Risbyn! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Gomorron Hua Hin har, nu klockan 05.10 nattsvart ute och 26,0 grader. Trevlig fredag Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 (ändrad) God morgon från ett dimmigt Chaiyaphum Just nu ingen risk för is halka. Ändrades Oktober 12, 2012 av surfaren73 Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 25 grader och soldis......Risbyn ar sig lik, inga dubbdack! GOMORRN Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Rayong 7.30 soligt 30 grader och vindstilla,sånär som på bordsfläkten som blåser skönt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 gomorron kl 02.46 mörkt och kallt so fan + 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 God morgon i surin är det sol o 27 grader nu så jag behöver nog inte heller vara rädd för snöblask . Men en kall Chang är jag rädd för att det blir !!! Skickat från mig För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Godmorgon från fiskebyn. Allt är lugnt o still bara ett litet snusande höres från sovrummet där Mia noi fortfarande sover ruset av sig efter gårdagens tjejträff Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu