måne Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Förhoppningsvis blir hela E18 motorväg så småningom så att man kan passera Örebro snabbare! Vi har stora planer på vägspärrar med inresetvång i minst 12 timmar Så då ses vi Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Godmorgon i Chiangmai 24,2 grader och uppehåll, det blir en fin dag idag klocka nu 06.15. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd September 30, 2012 Dela Inlagd September 30, 2012 God morgon! Nu kl 07:20 sol och 25 grader i Chaiyaphum. Men tidigare så var det väldigt disigt. He en bra Söndag Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 30, 2012 Dela Inlagd September 30, 2012 Gomorron, sol sol sol,,,,,28 gr kl 08...Risbyn ar som allra bast, tack alla som tar hand om regnandet inte minst Thailandska regeringen som latit sina mekaniska eller elektroniska regndansare husera pa annat hall! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 30, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 30, 2012 Gomorron Här i Hua Hin "regnar" det. Det kommer en liten droppe här och en annan liten droppe där. Under morgontimmarna har det kommit 5 mm. Nu är klockan lite över 8 och det är 24,5 grader. Trevlig söndag Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 30, 2012 Dela Inlagd September 30, 2012 Godmorgon klockan är 06,25 och vi har bra väder i Chiangmai 26 grader och ännu en dag för vandring i bergen idag planerar jag en runda på 4,5 timmar. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 1, 2012 Dela Inlagd Oktober 1, 2012 Gomorron fran risbymetropolen Udon,, kl 07 had vi 23 gr, nu nastan 9, 29 gr.. .Solsken ute och solsken inne solsken fran himmlen ger solsken i sinne! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 1, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 1, 2012 Gomorron. I Hua Hin regnade det i morse, men min golfkompis tyckte att vi kunde åka dit och kolla. ( Han satt redan i bilen ) Regnet upphörde och nu, kl. 09.45 är det 28,8 grader men fortfarande mulet. Europa vann Ryder Cup :14: Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 1, 2012 Dela Inlagd Oktober 1, 2012 12°CNuvarande: Heltäckande moln Vind: SV, 5 m/s Luftfuktighet: 100 % Morgonkoppen avklarad i gnällbältet! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 1, 2012 Dela Inlagd Oktober 1, 2012 Efter datakrångel så är nu allt som vanligt,11.3 grader och småregn.blir ännu en dag framför burken Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 1, 2012 Dela Inlagd Oktober 1, 2012 Gommorron. +11 mulet, hård vind och regn på gång. Jag stannar inne och målar idag. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 1, 2012 Dela Inlagd Oktober 1, 2012 God morgon! 25 grader varmt och 95% luftfuktighet i Chaiyaphum 05:50 Ha en bra dag Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 1, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 1, 2012 Gomorron Klockan 06.00 börjar det ljusna och det är relativt klart här i HH. Tempen är dock bara 25,3. @surfarn73, hur får du fram luftfuktigheten ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Oktober 1, 2012 Dela Inlagd Oktober 1, 2012 Morn från Rayong,kollade termometern trodde den hängt upp sig på 30 grader men så var inte fallet,uppehåll och på väg till golfen för att vara social med det goa gubbgänget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 2, 2012 Dela Inlagd Oktober 2, 2012 Gomorron alla! Solen skiner pa saval goda som onda.....blev lite godis i gar kvall for att fira hustruns lottovinst, inte stor men hon va i alla fall glad! klockan har blivit 9 och temperaturen har stigit till 30 strecket fran mycket behagliga 23 i natt.....nu ska hustrun tll temlet och smorja munken sa det blir repris pa vinnandet om tva veckor...f-n trot! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 2, 2012 Dela Inlagd Oktober 2, 2012 Godmorgon kanonväder i Chiangmai Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 2, 2012 Dela Inlagd Oktober 2, 2012 Gomorron Klockan 06.00 börjar det ljusna och det är relativt klart här i HH. Tempen är dock bara 25,3. @surfarn73, hur får du fram luftfuktigheten ? Hej Keithan! På min termometer finns det en mätare som visar det. 25 kr på clasohlsson Ha en bra dag. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 2, 2012 Dela Inlagd Oktober 2, 2012 Lite bilder från en fuktig morgon. Kan tillägga att efter en tur på moppen så var jag blöt när jag kom hem. Men inte av regn. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 2, 2012 Dela Inlagd Oktober 2, 2012 13°CNuvarande: Lätt regn Vind: S, 4 m/s Luftfuktighet: 94 % Ja nu börjar man längta till värmen men morgonkoppen värmer gött i Nerike! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 2, 2012 Dela Inlagd Oktober 2, 2012 På gräddhyllan är det 13,4 grader och disigt som bara den,ännu en dag vid datorn väntar.Ha en bra dag därute. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 2, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 2, 2012 Gomorron Nåja, det där med "vad har du gjort idag" från igår http://www.maipenrai...966#entry578966 har satt sina spår. Men med 24,8 grader ute ska nog en moppetur till golfbanan få en att piggna till. Stjärnklart är det och thailands-måne är åxå nästan full. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 Morn,såg på nyheterna att det är översvämmningar nere i vår stad,kanske åka och kolla om jag hinner.Uppehåll och runt 30 strecket nu på morgonen 7.15.Ingen golf idag,vilar tills i morgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 Solsken och fint i Khao lak nu på morron Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 (ändrad) 6°CNuvarande: Dimma Vind: SO, 2 m/s Luftfuktighet: 100 % Mörkt & dystert på Mörra koppen nere! Ändrades Oktober 3, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 God morgon världen.Disigt och 9,9 grader i Örebro.Ha en bra dag. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu