Keithan Inlagd September 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 27, 2012 Hua Hin har 25,2 grader. Burr. Det får bli bil till banan. Det hänger regn i luften. Klockan är 05.20. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Godmorgon kl.04 i Uppsala 12 grader + och mörkt Kram Lynn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Godmorgon härlig morgon med ett nytt liv i huset annars ganska grådisigt idag men 28 grader är det o tror jag får kyla ner mig lite idag med Chang Skickat från mig För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 (ändrad) Gomorgon kaffekoppen smakade bra men Vädret för Gnällbältet kan diskuteras!!!! 10°CNuvarande: Mestadels molnigt Vind: S, 2 m/s Luftfuktighet: 100 % Ser ut att bli en blöt helg!! Ändrades September 28, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 God morgon världen,regn hela natten ,nu tillfälligt uppehåll.10,8 grader och råkallt.Reseguiden uppslagen.Brrr Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 28, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 28, 2012 Gomorron Nåja god ? Europa ligger under. Här i Hua Hin har vi också svart. Himmel, alltså. 26,0 grader så här 05.20 Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Gomorron fran risbyn,, har skiner solen pa saval goda (mig t.ex.) som onda. Det ar en typisk 29 graders morgon med andra ord och det ar lordag..inget jobb! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Morn från Rayong,snuddar 30 gradersstrecket och verkar bli en fin dag efter gårdagskvällens åskväder.Skönt med två lediga dagar nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 I dag är det kanon både ute å inne sol o barn värmer 28grader o lite bakis men det finns ju fler Chang ha en kanon lördag alla Skickat från mig För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 9,5 grader å grått i Älvsjö... Fy f-n idag kommer jag att bli ordentligt blöt, ska ut i skogen och fukten hänger i träden. Så ikväll måste nog själen värmas med en eller två Fireball... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Regn o regn men det blir bätter kanske 1 nov hos Matanis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Regn o regn men det blir bätter kanske 1 nov hos Matanis Klart det kommer att vara bättre väder Buta....Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Börjar bli en vana att vakna till regn. Tråkigt. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 God morgon från Sveriges mittpunkt,9,9 grader och disigt.Blir nog inget beachbesök idag. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 God morgon från Sveriges mittpunkt,9,9 grader och disigt.Blir nog inget beachbesök idag. Sveriges mittpunkt ? Bor du i Östersund ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Sveriges mittpunkt ? Bor du i Östersund ? Alla vägar bär till Örebro Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Sveriges mittpunkt ? Bor du i Östersund ? Nu ska du inte vara avundsjuk för att du bor i ytterområdet,ni får ju komma hit och uppleva känslan ni oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Sveriges mittpunkt ? Bor du i Östersund ? Inte Östersund heller. Den ligger nära Ytterhogdal i Hälsingland Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Alla vägar bär till Örebro Alla vägar bär från Örebro och det är väldigt lätt att passera när man tar sig från ena sidan till den andra (kust till kust) Jag vill bo vid havet.. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Inte Östersund heller. Den ligger nära Ytterhogdal i Hälsingland Finns flera mittpunkter Berget Flataklocken är mass-centrum och ligger i Medelpad Östersund har det med i sin reklam att dom är Sveriges mittersta stad http://sv.wikipedia.org/wiki/Sveriges_geografiska_mittpunkt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Finns flera mittpunkter Berget Flataklocken är mass-centrum och ligger i Medelpad Östersund har det med i sin reklam att dom är Sveriges mittersta stad http://sv.wikipedia.fiska_mittpunkt Det gör det säkert. Men jag vill minnas att skylten om sveriges mittpunkt fanns utanför Ytterhogdal. Räknar man nord-syd och öst-väst så ligger den där. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Örebro hade oxå den slogan ett tag och då menade dom transportmässigt. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Det gör det säkert. Men jag vill minnas att skylten om sveriges mittpunkt fanns utanför Ytterhogdal. Räknar man nord-syd och öst-väst så ligger den där. Om du läser min länk ser du att det finns flera skyltar. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Örebro hade oxå den slogan ett tag och då menade dom transportmässigt. Sveriges demografiska mittpunkt (den punkt som de flesta har kortast till i medeltal) ligger inte långt från Örebro http://www.scb.se/Pages/TableAndChart____224774.aspx Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Nu ska du inte vara avundsjuk för att du bor i ytterområdet,ni får ju komma hit och uppleva känslan ni oxå Förhoppningsvis blir hela E18 motorväg så småningom så att man kan passera Örebro snabbare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu