piloten66 Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Ja god morgon här i surin är det suddigt i dag o..nääää vänta ... Jahaja gårdagens Chang var i linsen ja ja lite mulet men varmt o gott 29 nu när fyllskallen vaknat (jag) oooo.. Svider i huvet ok hej hopp nu hoppas jag gumman tar på min ,.. Skickat med iPad 3 och tapatalk HD För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 God morgon minus 3 grader tur att man har ved så att man inte fryser ihjäl, fy fan nu längtar man till Surin. FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 God morgon minus 3 grader tur att man har ved så att man inte fryser ihjäl, fy fan nu längtar man till Surin. FANTASY ha ha ja men det finns flygplan på Arlanda som kan ta dig hit Skickat med iPad 3 och tapatalk HD För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 ha ha ja men det finns flygplan på Arlanda som kan ta dig hit Skickat med iPad 3 och tapatalk HD Går ej dom har frusit fast i marken knasen har inte börjat jobba än. men i början på december blir det chang om du pallar ha de. Hur går det är det dags för baby snart ?? FABTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 God morgon från ett soligt Örebro +11 grader nu kl.8.35. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Gomorron Hua Hin har nu, vid femtiden på morgonen 26,2 grader och svart tak. Trevlig Helg Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 Kanonväder idag o 32 grader redan så jag får nog svalka mig med en ( flera) chang Skickat med iPad 3 och tapatalk HD För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 En sen gomoron idag,vaknade inte förän 9 så måste vara utarbetad.Vilar upp mig tills säsongsavslutningen klockan fyra i eftermiddag med Rayong fc. Vädret visar soldis och 29 grader,helt ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 Godmorgon alla. Här kommer väderleksrapporten från Arlanda. Vädret kl. 4.20 9 ºC. Svag östlig vind 3 m/s. God sikt. Lågtryck (1010 hPa). Regn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 Morning regn & 7 grader pissväder! Men kaffet smakade bra! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snikt Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 Go' morran från chiang mai.. VARMT:D Tänkte gå på zoo, men nog lite för varmt, får bli svalkande drycker lite varstans istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 God morgon världen,på gräddhyllan i Örebro har det regnat sen 16.00 igår.Temperaturen ligger kring 8-9 grader.Just nu känns sommaren otroligt långt borta. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 (ändrad) Godmorgon 06.10 i Chiangmai 25 grader och uppehåll blir säkert en fin dag idag Hälsningar Ändrades September 22, 2012 av acdc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd September 23, 2012 Dela Inlagd September 23, 2012 Morning,Rayong 29 grader grådis och fågelkvitter till kaffet klockan 7.35.Eventuellt en trip till fiskebyn för lite fotografering under dagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd September 23, 2012 Dela Inlagd September 23, 2012 Morron, morron. Jag och Lillkrabban är nu sen en vecka inkvarterad i Hökarängen och denna morgon är gråmulen ute och lite regnig. Efter en fiber- och vitaminrik frukost ska jag ut och kuta i en mil... not. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 23, 2012 Dela Inlagd September 23, 2012 Morron, morron. Jag och Lillkrabban är nu sen en vecka inkvarterad i Hökarängen och denna morgon är gråmulen ute och lite regnig. Efter en fiber- och vitaminrik frukost ska jag ut och kuta i en mil... not. Den milen är nu avklarad Här i Örebro är det gråmulet och 9 grader.Brrrr,nu skulle jag kunna tänka mig att sitta någonannanstans med nått i näven som skummar och smakar gott Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd September 23, 2012 Dela Inlagd September 23, 2012 Brrrr,nu skulle jag kunna tänka mig att sitta någonannanstans med nått i näven som skummar och smakar gott Vad skulle det kunna vara? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 23, 2012 Dela Inlagd September 23, 2012 Vad skulle det kunna vara? Fritt för spekulationer Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 24, 2012 Dela Inlagd September 24, 2012 God morgon världen,idag är det 4.7 grader och vintern är här(känns det som)Molnfri himmel och sol men fy för den lede vad det börjar bli kallt.Dags att börja planera. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd September 24, 2012 Dela Inlagd September 24, 2012 God morgon världen,idag är det 4.7 grader och vintern är här(känns det som)Molnfri himmel och sol men fy för den lede vad det börjar bli kallt.Dags att börja planera. Jag väntar på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 24, 2012 Dela Inlagd September 24, 2012 God morgon världen,idag är det 4.7 grader och vintern är här(känns det som)Molnfri himmel och sol men fy för den lede vad det börjar bli kallt.Dags att börja planera. Jag också Måne.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 24, 2012 Dela Inlagd September 24, 2012 Du är för go Drivern,det är människor som du som gör att man inte helt tappat tron på mänskligheten Ha det gott och hälsa familjen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 24, 2012 Dela Inlagd September 24, 2012 Jag också Måne.. Nu skulle en eller 9 sommarlätta lysa upp tillvaron,kroppen skulle behöva bäde glykol och rävjakt för att få igång cirkulationen Krya på dig Mait(pröva att ta en Alvedon+c-vitamin och en treo) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 24, 2012 Dela Inlagd September 24, 2012 Nu skulle en eller 9 sommarlätta lysa upp tillvaron,kroppen skulle behöva bäde glykol och rävjakt för att få igång cirkulationen Krya på dig Mait(pröva att ta en Alvedon+c-vitamin och en treo) Ja en tub Treo-comp skulle sitta fint nu... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 24, 2012 Gomorron Hua Hin har, nu kvart över fem, stjärn-o-klart och 26,6 grader. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu