Jump to content
IGNORERAD

Gomorron

Keithan

Recommended Posts

Just nu 11 grader "varmt" och mulet, senare idag kan det bli stekande 18 grader!

Godnatt!

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

• Svar 4,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Keithan

751

• Baa

340

• Scandinaviancorner

263

• svampen

226

Mest aktiva i denna tråd

Populära inlägg

rolba

Inlagda bilder

God morgon soligt och 28,3C i Pattaya. Efter en simtur i poolen väntar nu frukosten på terrassen

Det var trevligt i Chantaburi på sköldpaddfarmen antar jag.

Dela på andra sajter

Härligt beskrivet talade just med frugan, och situationen hemma var nog den samma.

En annan stackars krake får ta ett nattpass till 06:00 med näsan ställd mot Malmö....löneslav som man är :)

Stackare men håll ut, tiden kommer fortare än du tror då du kan vara här för gott

(gammal Malmöbo)

Dela på andra sajter

Stackare men håll ut, tiden kommer fortare än du tror då du kan vara här för gott

(gammal Malmöbo)

Nja, vet inte om jag ser det som så, pension och ålderdom innebär ju också lite negativa saker, så som tex kortare tid kvar innan man kilar vidare, penisens dragningskraft till jorden ökar säkert, frugan blir äldre och får hängtuttar, mm mm....så jag trivs nog rätt bra med att jobba halva året, och spendera halva året "där"

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Nja, vet inte om jag ser det som så, pension och ålderdom innebär ju också lite negativa saker, så som tex kortare tid kvar innan man kilar vidare, penisens dragningskraft till jorden ökar säkert, frugan blir äldre och får hängtuttar, mm mm....så jag trivs nog rätt bra med att jobba halva året, och spendera halva året "där"

Nu ska du inte tänka så negativt. Tills dess har forskarna fått fram en ständigt stående penisprotes, frun utbytt mot en 18 åring och det sista du gör är att konvertera till islam, blir kalsongbombare och får ett evigt liv i paradiset

Dela på andra sajter

• Godmorgon. Här är väderleksrapporten från Arlanda.

• Vädret kl. 04.10
    14 ºC. Svag sydlig vind 3 m/s.
    God sikt. Högtryck (1014 hPa).

Bajen_Kopia.png
Dela på andra sajter

4,1 visar termometern och jag sitter i köket och väntar på taxin som ska ta mig till flyget.

Jasså, smiter du mot varmare breddgrader?

Dela på andra sajter

Har du skådat några vilda djur än på ditt pass,kanske fällt ett par?

Nja, den enda Älg jag såg va en trafikskadad stackare som vi sköt av barhärtighet på grannarnas mark, ja vi tog ur den och ringde och berättade var den låg så dom kunde komma å ta rätt på den åxå..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

God morgon

Idag kanske man kommer ut på en vandring (spritter i benen) uppehåll för närvarade och man glimtar solen mellan molnen här i Chiangmai

Hälsningar

Dela på andra sajter

Morning klarblåhimmel till morgonkoppen .

Men nu börjar det mulna 11grader.

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

God morgon,här i Sveriges mittpunkt är det just nu 13,8 grader och solen kämpar för att ta sig i genom molnen :14: Kaffet avklarat och sonen ivägskickad till skolan,nu väntar ett sjukgymnastbesök och sen är det natt igen.

Måne

Dela på andra sajter

Utsikten från balkongen, Dags för frukost nu.

post-5021-0-53334000-1347260773_thumb.jp

FF

Hmm. Var är du din j.a svikare? Jag behöver åxå värme, är ju märgfrusen för hundan... Stått på Älgpass i -4 i tre dagar å kylan vill inte riktigt försvinna...

Nänä jag är intä bittäär

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Hmm. Var är du din j.a svikare? Jag behöver åxå värme, är ju märgfrusen för hundan... Stått på Älgpass i -4 i tre dagar å kylan vill inte riktigt försvinna...

Nänä jag är intä bittäär

På Mallis nu är det 32gr i skuggan, något varmare på solsidan..

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Gomorron :

Hua Hin har nu. klockan 5 på morgonen, 25,4 grader och nästan stjärnklart.

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Dela på andra sajter

Gomorron Thailand, och gonatt Sverige å MPR.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

God Morgon.

I dag är det i alla fall ingen fara med molnen, vare sig ute eller inne (i skallen), tröstrundan efter fotbolsförlusten slutade knappast förän tuppfan skrålat färdigt så igår existerade ingen morgon, vare sig god eller mindre god.

Dessvärre hade golfpolarna lurat (lättlurad som man är) ut mig på en runda på närområdets mest kuperade bana, att svett skulle bota bakis o skakis kan härmed demmenteras!

Gårdagens höjdare blev grilleriet hemma hos Rebnel...botade många krämpor och främjade sömnen!

Väderrapporten från igår........dimmigt!

Idag +30 och vackra vita moln spridda över en blå himmel!

Baa

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...