Tallviking Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 2 timmar sedan, skrev Enis: mörra från svampskogen.... ren och skär idi*ti om jag får säga min mening.... ..... men det fick jag ej enis Det var ungefär det blickarna på jägarna sa till oss i morse i skogen ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 15 minuter sedan, skrev Tallviking: Det var ungefär det blickarna på jägarna sa till oss i morse i skogen ! Jägare här också men de var mycket trevliga enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 1 minut sedan, skrev Enis: Jägare här också men de var mycket trevliga enis Tjejen höll på att skita ner sig när helt plötsligt en tax med radiohalsband strök sig förbi hennes ben.... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 mörra från svampskogen.... ren och skär idi*ti om jag får säga min mening.... ..... men det fick jag ej enis Köp svampen på affären. Det gör jag till frugan. Sparar mycket tid.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 10, 2018 Dela Inlagd November 10, 2018 Godmorgon kreti å pleti! Frulle bums, och sedan iväg till Hi Fi klubben för shopping. Märkligt väder, luftfuktigheten måste vara minst 110 procent. Trist för Boa där uppe i landet, noll grader.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 Go morron go morron ! sjöng ju povel ramel ? eller vem de va? jag har inte bländat med min musik knowledge ,,, men med en stark tro kan man komma långt som muslimen sa ! nä,, nu gick man för långt igen,, men,, en särdeles och alldeles speciellt god morgon ska ni ha! alla som råkar läsa detta ! jag har en morgon som är just en sån ! en god morgon ! i lugn å ro vaknar man och sätter på kaffet , frun, och datorn. (glöm frun , bara jag som maschokistar mej,, hon jobbar och sover borta, med följd att jag och sonen härgerar ensam hemma) Viktigt i detta arla morgonskimmer är att förtränga göromål som man fått sej på lastat eller i totalt oförstånd ,, "tagit på sej " ? ja,, en del hör väl till hushållet och den allmänna trivseln , hur som helst så sitter jag och min yngling till son vid köksbordet och njuter av en riktigt god kopp kaffe ! Var sak har sin tid ! och just nu har vi en God Morgon ! Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 Sigge Fürst The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 (ändrad) 8 timmar sedan, skrev sweeex: Go morron go morron ! sjöng ju povel ramel ? eller vem de va? jag har inte bländat med min musik knowledge ,,, men med en stark tro kan man komma långt som muslimen sa ! nä,, nu gick man för långt igen,, men,, en särdeles och alldeles speciellt god morgon ska ni ha! alla som råkar läsa detta ! jag har en morgon som är just en sån ! en god morgon ! i lugn å ro vaknar man och sätter på kaffet , frun, och datorn. (glöm frun , bara jag som maschokistar mej,, hon jobbar och sover borta, med följd att jag och sonen härgerar ensam hemma) Viktigt i detta arla morgonskimmer är att förtränga göromål som man fått sej på lastat eller i totalt oförstånd ,, "tagit på sej " ? ja,, en del hör väl till hushållet och den allmänna trivseln , hur som helst så sitter jag och min yngling till son vid köksbordet och njuter av en riktigt god kopp kaffe ! Var sak har sin tid ! och just nu har vi en God Morgon ! Sigge Furst med frukostklubben var det som sjöng den. Så gammal är jag som kommer ihåg den 😉 Thure hann före 😀 Ändrades November 17, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd November 17, 2018 Dela Inlagd November 17, 2018 34 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Sigge Furst med frukostklubben var det som sjöng den. Så gammal är jag som kommer ihåg den 😉 Thure hann före 😀 jag är också gammal.... men som du är jag också fortfarande vid god vigör...😎 5555 The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 18, 2018 Dela Inlagd November 18, 2018 Godmorgon alla! Frulle serverad. Även kattskrället fick lite skinka. Hyggligt väder för långpromenad. 7 grader och mulet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 8, 2018 Dela Inlagd December 8, 2018 Gomorron från grått och regnigt Krusenberg “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 30, 2018 Dela Inlagd December 30, 2018 On 2018-12-08 at 08:19, skrev Kenneth4618: Gomorron från grått och regnigt Krusenberg Så skall en frukost se ut! Ser ut som att vädret bjuder på någon plusgrad på nyåret - kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Januari 1, 2019 Dela Inlagd Januari 1, 2019 (ändrad) God morgon alla finna människor...då var de roliga över för denna gång och vardagen tar vid. Önskar er all lycka detta nya år. Ändrades Januari 1, 2019 av Jani75 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 21, 2019 Dela Inlagd Januari 21, 2019 myggfritt idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 26, 2019 Dela Inlagd Januari 26, 2019 On 2019-01-21 at 07:49, skrev Enis: myggfritt idag enis Lite bättre idag tror jag. Bara några minusgrader. Lugnt annars i Gävleborgs län? Nu frukost sedan promenad runt skogen. Finn ett fel..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 13, 2019 Dela Inlagd April 13, 2019 Några minusgrader..... När i hela friden kommer värmen? Frukost först, sedan skall denna 99a köra 100 till 018 för att träffa 05or. Glad påskledighet ( ni lyckliga som är lediga... ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 18, 2019 Dela Inlagd Maj 18, 2019 godmorgon enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 18, 2019 Dela Inlagd Maj 18, 2019 26 minuter sedan, skrev Enis: godmorgon enis IKEA Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 21, 2019 Dela Inlagd Maj 21, 2019 Mörra i dag var man trött ställde in datorn i kylskåpet och försökte docka in matlådan så det fick bli ett xtra varv på kontoret "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 22, 2019 Dela Inlagd Maj 22, 2019 Otroligt väder i Riga för typ 6:e dagen, 26-30gr var dag, 20gr på natten. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 22, 2019 Dela Inlagd Maj 22, 2019 Otroligt väder i Riga för typ 6:e dagen, 26-30gr var dag, 20gr på natten. I Stockholm igår kl 22.Varnt som tusan.Just värmen på kvällen är extremt.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 25, 2019 Dela Inlagd Maj 25, 2019 Skål kosmonauter! Regn och rusk! Bäst att hålla sig under tak. Inlägget presenteras av SMHI, din väderprognos på nätet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 1, 2019 Dela Inlagd Juni 1, 2019 F*n här är man uppe med tuppen fast den ej gal... Klockan klämta 06.00... Skaka liv i frugan, i väg med henne på jobb... Frulle avklarad Godmorgon Kamrater /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 1, 2019 Dela Inlagd Juni 1, 2019 Gomorron Enis med flera. Kört iväg gumman till godisförsäljning. Nu blir det melodikrysset “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 3, 2019 Dela Inlagd Juni 3, 2019 Godmorgon Mot hufudstaden enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu